Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Техномаркет-Европа-Добрич
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=4&t=28903
Страница 10 от 15

Автор:  PRODIGY [ 11 Авг 2007 08:39 ]
Заглавие: 

tih написа:
PRODIGY, прекалено малко неща знаеш за Philips и техните продукти, по скоро нищо незнаеш, вземи попрочети нещо за тях и може и да ти светне, а не да се излагаш като говориш глупости, това че нещата които визираш имат кофти външен вид според тебе, не означава че не са качествени, пък ако си промениш малко мнението току виж и си продал нещо повече, вкрайна сметка нали това трябва да се стремите да правите добре.


Не говорех за дизайна на самата техника а за частите и софтуера.
Примерно за едно домашно кино за да му подкараш субтитрите на бг за DivX трябва да търсиш ъпдейт и после да ги донастройваш в менюто и я тръгнат я не,а това го няма при другите марки като Panasonic, Samsung LG, Sony.
Чел съм доста неща за марката Philips,както и за останалите,но сега нямам време да ви напиша някой факти.

Автор:  Явор [ 11 Авг 2007 08:54 ]
Заглавие: 

[quote="PRODIGY"]И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips толкова дървени телевизори и домашни кина правят че просто не е истина/quote]
Те даже вадят и отвратителен звук, имаме към 7-8 кина са ужасни.
Най - добре се чуват Панасоник и Самсунг, а най - дървено е Сони.

Автор:  StreetStep [ 11 Авг 2007 12:01 ]
Заглавие: 

YAVOR написа:
Те даже вадят и отвратителен звук, имаме към 7-8 кина са ужасни.
Най - добре се чуват Панасоник и Самсунг, а най - дървено е Сони.

а кои са с най-висока цена ?

Автор:  Xayc [ 11 Авг 2007 12:10 ]
Заглавие: 

az nishto ne kupuvam ot tehnopolis,tehnomarket ...

Автор:  Max [ 11 Авг 2007 14:04 ]
Заглавие: 

PRODIGY написа:

Не слагай консултантите под общ знаменател имаме колеги които не са идвали на обучение и се обучават в процеса на работа това че си попаднал на такъв не означава че всичките сме боси и незнаем какво продаваме..

прав си - за което се извинявам
PRODIGY написа:
И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips

изграждам си представа за дадена марка от това как се продава
примерно Philips във вашия сайт има пълно техническо описание в PDF формат-като те интересува нещо четеш
и освен това имам една стара 10-12 годишна Philips FW332 и мога да кажа само добри работи за звука дето го вади
за това избирам тази марка

Автор:  Allexander [ 11 Авг 2007 14:07 ]
Заглавие: 

Race^Boy написа:
az nishto ne kupuvam ot tehnopolis,tehnomarket ...


Защо?

Автор:  Maystora [ 11 Авг 2007 14:17 ]
Заглавие: 

Max написа:
PRODIGY написа:

Не слагай консултантите под общ знаменател имаме колеги които не са идвали на обучение и се обучават в процеса на работа това че си попаднал на такъв не означава че всичките сме боси и незнаем какво продаваме..

прав си - за което се извинявам
PRODIGY написа:
И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips

изграждам си представа за дадена марка от това как се продава
примерно Philips във вашия сайт има пълно техническо описание в PDF формат-като те интересува нещо четеш
и освен това имам една стара 10-12 годишна Philips FW332 и мога да кажа само добри работи за звука дето го вади
за това избирам тази марка


SONY i wsichki ostanali.!

Автор:  KOBRATA [ 11 Авг 2007 18:10 ]
Заглавие: 

Max написа:
PRODIGY написа:

Не слагай консултантите под общ знаменател имаме колеги които не са идвали на обучение и се обучават в процеса на работа това че си попаднал на такъв не означава че всичките сме боси и незнаем какво продаваме..

прав си - за което се извинявам
PRODIGY написа:
И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips

изграждам си представа за дадена марка от това как се продава
примерно Philips във вашия сайт има пълно техническо описание в PDF формат-като те интересува нещо четеш
и освен това имам една стара 10-12 годишна Philips FW332 и мога да кажа само добри работи за звука дето го вади
за това избирам тази марка


Ама явно не си чувал че Philips от преди няма нищо общо с Philips сега- станали са доста некачествени нещата им.

Автор:  ivo [ 11 Авг 2007 18:21 ]
Заглавие: 

Прав си. Наскоро ремонтирах авто МР3 и трябва да ти кажа, че вътре си е жив китаец. Спойките като погледнеш - ами те са по-зле от на неото.

Автор:  StreetStep [ 11 Авг 2007 18:33 ]
Заглавие: 

Ако в ръцете ти попадне Philips произведен в USA примерно може би ще ти направи добро впечатление. Т.е. искам да кажа че изказванията ви са меко казано смешни :)
Както и да е. Във www.philips.com можете да ги наругаете :haha:

Автор:  KOBRATA [ 11 Авг 2007 18:57 ]
Заглавие: 

ivo написа:
Прав си. Наскоро ремонтирах авто МР3 и трябва да ти кажа, че вътре си е жив китаец. Спойките като погледнеш - ами те са по-зле от на неото.


Ами да то почти всичко което се продава като техника е произведено в Китай- от там идва и по ниското качество
например един телевизор Sony -LCD 32" произведен в Китай струва 1500 лв -абсолютно същия ни произведен в Япония струва около 2200 лв- според джоба на клиента
ако искаш качество плащаш повече
Аз мойто Sony 32" като го вземах определено гледах да не е произведено в Китай- е не е и японско :( в Испания е правено :)
Ако вземам Самсунг ще го искам да е произведено в Корея- поне от тях по се намират- ама Sony все едно гледам Samsung :) все пак са с еднакви екрани :)

StreetStep написа:
Ако в ръцете ти попадне Philips произведен в USA примерно може би ще ти направи добро впечатление. Т.е. искам да кажа че изказванията ви са меко казано смешни :)
Както и да е. Във www.philips.com можете да ги наругаете :haha:

Philips не е американска марка, ама рядко се среща Philips който да е оригинален холандски :)
Много избягахме от темата ама както и да е ;)

Автор:  StreetStep [ 11 Авг 2007 19:22 ]
Заглавие: 

StreetStep написа:
Philips произведен в USA примерно

Автор:  ivo [ 11 Авг 2007 19:27 ]
Заглавие: 

Телевизора ми е филипс и е донесен от Германия, след 4 години работа там. За него мога да твърдя, че е направен като хората и дава картина, с каквато малко телевизори могат да се похвалят, а за звука да не говорим. Вътре има цяла туба сложена.

Автор:  KOBRATA [ 11 Авг 2007 19:33 ]
Заглавие: 

Аз също имам Philips в едната стая у нас на 10 годинки е- произведен в холандия :dance: не е мръднал, Самсунг - на 2 г също е перфектен и Sony LCD от 2 месеца-да чукна на дърво доволен съм и от него за сега :)
аа и Нео LCD в колата- учудващо за мен -още работи вече 8 дена :)

Автор:  Concord [ 11 Авг 2007 23:30 ]
Заглавие: 

Мой преподавател казваше "Куче тире нео"... Те си работят, но просто качеството им на работа е равно на цената - ниско.

Автор:  Sha'Nar [ 13 Авг 2007 15:53 ]
Заглавие: 

DevilRose написа:
Повече никога не искам да се връщам в ТМ (Варна)
i ti li

Автор:  KingPin [ 13 Авг 2007 17:56 ]
Заглавие: 

da da
BG obslujvaneto bie vsi4ki rekordi po neorientiranost i nekompetentnost
pozdrav za zabludenite tipove ot prista centura za masla-evala i amatiori

Автор:  Sha'Nar [ 13 Авг 2007 18:19 ]
Заглавие: 

DevilRose написа:
Sha'Nar написа:
DevilRose написа:
Повече никога не искам да се връщам в ТМ (Варна)
i ti li

Ами 2 от 3 часа прекарах в чакане, защото за целия щанд отговаряше само 1 момиче, което пък милото беше на мнение, че докато разговаря с един клиент, не бива да обръща и грам внимание на нищо друго около себе си.. а да, и милата наистина беше страхотна флегма.. Влюбих се в мястото и обслужването :loving:


a az predi 2 godni kato imashe futboli s bg otivam si zema dvd .. oneq sa se sabrali da si gledat ma4a i .. onq go opakova s izvurnata glava ..

Автор:  ivo [ 13 Авг 2007 18:24 ]
Заглавие: 

Темата е за Техномаркет Добрич, ако не се лъжа.
Взехте да се отклонявате и започва да ме гъделичка да я заключа.

Моля придържайте се към темата.

Автор:  Явор [ 13 Авг 2007 22:12 ]
Заглавие: 

DevilRose написа:
Ами 2 от 3 часа прекарах в чакане, защото за целия щанд отговаряше само 1 момиче, което пък милото беше на мнение, че докато разговаря с един клиент, не бива да обръща и грам внимание на нищо друго около себе си.. а да, и милата наистина беше страхотна флегма.. Влюбих се в мястото и обслужването :loving:

По - някой път се случва да е един човек на сектор, което е много лошо :( аз доста често съм сам и е доста трудно да обслужа всички. Може да се сърдят, че не им обръщам внимание, но ние не сме виновни, че колегите ни почиват.

MR_Lover_lover защо лъжеш хората с глупостите си?? Ей такива хора като тебе заслужават за ...... копирано е 1 към 1.
Админа да сложи бан ако реши.
http://georgi.unixsol.org/diary/archive.php/2005-12-08

Автор:  Mr_Lover_Lover [ 13 Авг 2007 23:56 ]
Заглавие: 

YAVOR написа:
DevilRose написа:
Ами 2 от 3 часа прекарах в чакане, защото за целия щанд отговаряше само 1 момиче, което пък милото беше на мнение, че докато разговаря с един клиент, не бива да обръща и грам внимание на нищо друго около себе си.. а да, и милата наистина беше страхотна флегма.. Влюбих се в мястото и обслужването :loving:

По - някой път се случва да е един човек на сектор, което е много лошо :( аз доста често съм сам и е доста трудно да обслужа всички. Може да се сърдят, че не им обръщам внимание, но ние не сме виновни, че колегите ни почиват.

MR_Lover_lover защо лъжеш хората с глупостите си?? Ей такива хора като тебе заслужават за ...... копирано е 1 към 1.
Админа да сложи бан ако реши.
http://georgi.unixsol.org/diary/archive.php/2005-12-08


Яворе да копирано е знаеш ли защо ? ...защото ме мързи да пиша абсолютно същите коментари ,даже по лоши и много повече от реални хора , които са посетили смешния маркет (за Добрич говоря).Лошото е че не името , а некомпетентните хора вътре са виновниците.Не ме обвинявай , че лъжа ,че ви се смеят на всичките работници вътре , айде на повечето , не на всички ...познавам поне 5 човека , които няма да стъпят не заради самия Техномаркет , а заради обслужването Ви и биха предпочели за 10 лв. да си палят колата до Варна ,и са го правили вече (и то не да си купят mp3 player за 30лв.) , тъй че не ми говори ...а сега ако са 5 , след 1 месец ще са 10 и догодина може да ви няма в Добрич въобще , ако недоволните продължават да се увеличават. Ще ти дам пример със себе си и с много други хора.Предпочитам да дам повече но да бъда обслужен както трябва , компетентно и любезно , а не натрапено , насилствено , немърливо и флегматично.

Автор:  Razor [ 14 Авг 2007 00:22 ]
Заглавие: 

Прав си , но това важи за абсолютно всеки магазин в България :)

Автор:  Allexander [ 14 Авг 2007 02:24 ]
Заглавие: 

Според мен, просто проблема е, че на момчетата и момичетата в магазина им трябва известно време да се поотракат, да понаучат още нещата. Мисля, че е въпрос на време. Дано съм прав.

До сега никой не се е държал, нахално или грубо с мен или мой приятел. А това е най-важно според мен, другото са научава. По принцип проявявам търпение към някого, който от скоро се занимава с дадена дейност, стига грешката му да не ми струва доста пари.

Автор:  ivo [ 14 Авг 2007 02:31 ]
Заглавие: 

Razor написа:
Прав си , но това важи за абсолютно всеки магазин в България :)


И не само за магазините. Важи за интернет доставчиците, важи за кабелните оператори, важи и за DVB сателитните оператори в България.
Знаеш ли защо е така. Защото всичко в България е на заплата. Я да е на процент.
Ето виж, магазин Елимекс - до училище Христо Ботев. Там продавачката е на процент от продажбата и ай го няма нещо веднага компа, телефона и да ти го поръча. Е как да не изчакаш 2 дни примерно при такова обслужване за да ти дойде поръчката дето примерно я има и в други магазини в Добрич.
Лично аз от работещите в магазина в Добрич съм с мн.добри впечатления. Това че не знаят някои работи - няма всезнаещ човек. Въпроса е че имат желание да се научат. Когато ида там винаги са си били на мястото и Явор и колегата му и Дидо - Кобрата, въпреки че той не ме познава, аз го знам по снимки.
Изключително добро впечатление ми направи момчето отговарящо за климатиците. Половин час ни обяснява на мен и на тъста ми за какво става въпрос. Препоръча ни климатик, който не се предлага в техномаркета, но който е наистина "мерцедесът на климатиците", както се изрази той.

DevilRose, не мога да разбера в кой магазин продавачката обръща внимание на повече от един клиент. В кое барче или ресторант сервитьорката обръща внимание на повече от една маса.
Физически това е невъзможно.
Ще те попитам, ако въпросната продавачка бе започнала да ти обяснява нещо и по средата да спре и да започне да се обяснява с някой от тези чакащи на опашката и ти как ще се почустваш?
Айде стига само да плюете. Поставете се на тяхно място.

Автор:  StreetStep [ 14 Авг 2007 10:15 ]
Заглавие: 

Mr_Lover_Lover написа:
YAVOR написа:
MR_Lover_lover защо лъжеш хората с глупостите си?? Ей такива хора като тебе заслужават за ...... копирано е 1 към 1.
Админа да сложи бан ако реши.
http://georgi.unixsol.org/diary/archive.php/2005-12-08

Яворе да копирано е

:omg: :ei:

Автор:  Dr@cula [ 14 Авг 2007 10:43 ]
Заглавие: 

Абе да питам някой от работещите във магазина ако си купя CD за кола печата удрят ли ми го още в магазина или трябва да го сложи оторизиран сервиз и тогава го удрят.В смисъл ако си го сложа аз ще важи ли гаранцията

Автор:  ivo [ 14 Авг 2007 18:22 ]
Заглавие: 

Dr@cula написа:
Абе да питам някой от работещите във магазина ако си купя CD за кола печата удрят ли ми го още в магазина или трябва да го сложи оторизиран сервиз и тогава го удрят.В смисъл ако си го сложа аз ще важи ли гаранцията


Не работя там, но от Явор знам, че могат да ти ударят печата в оторизиран сервиз. Само тогава важи гаранцията, тъй като ако объркаш някой кабел и всичко изпуши, после ще идеш да търсиш гаранция, че не работи, а то е работило.
Специално за климатиците и автокасетофоните трябва оторизиран монтаж за гаранцията.

Автор:  platinum [ 14 Авг 2007 18:37 ]
Заглавие: 

Кратко ръководство за лекуване на продавач/и/ /ки/:
Заставате така, че да ви вижда. Изчаквате минутка, две и прекъсвате "сладкия" разговор с човека който не е клиент с учтивото "Добър ден!" гледайки точно в междувеждието му /и/.
Ако ви обърне внимание значи сте минали първа точка на контакт.
Задвате прилно подреден въпрос на правилен Български език със достатъчна сила като едновременно нямате изражение сякаш ви е изяла десерта на обяд.
Ако започне да ви се обяснява, че видите ли "Имам друг клиент" отговаряте "Извинете ще изчакам" след което започвате да обикаляте около "клиента" и да оглеждате стоката с премрежен поглед.
Ако имате търпение ще видите как бързо и безотказно ще приключи с разговора и ще ви пита "Какво желаете?" с изражението свързано с обяда и десерта.
Обяснявате пак и в диалога се изяснява, че вашето нещо го няма ама може да е там утре примерно. Поисквате го да е доставено половин час след като е почнал /а/ работа. Отказват ви. Обръщате посоката на топката с въпроса "А кога ще можете?" и слушате много внимателно.
Завършвате посещението с УСМИВКА!!! и културното "Довиждане до утре!" на което отговора е някакъв и завършвате само с Благодаря! без разните му там "лек ден" прочие ненужности.
Обещавам ви, че ако се наложи да идете отново при същия /тата/ ще бъдете обслужени добре дори и след работното време.
А може пък да е и за останалите клиенти.

Автор:  Dr@cula [ 14 Авг 2007 19:31 ]
Заглавие: 

ivo написа:
Dr@cula написа:
Абе да питам някой от работещите във магазина ако си купя CD за кола печата удрят ли ми го още в магазина или трябва да го сложи оторизиран сервиз и тогава го удрят.В смисъл ако си го сложа аз ще важи ли гаранцията


Не работя там, но от Явор знам, че могат да ти ударят печата в оторизиран сервиз. Само тогава важи гаранцията, тъй като ако объркаш някой кабел и всичко изпуши, после ще идеш да търсиш гаранция, че не работи, а то е работило.
Специално за климатиците и автокасетофоните трябва оторизиран монтаж за гаранцията.
Мхм ясно амам гледам астрата жаковете на кабелите са "запоени" в смисъл закачени за ламарината и не моат се вадят и антената е така и всички кабелаци са на букси сложени пък буксите са по големина и затова питам дали требва печат щото и сам моа си го сложа

Автор:  FuN [ 14 Авг 2007 20:02 ]
Заглавие: 

platinum написа:
Кратко ръководство за лекуване на продавач/и/ /ки/:
Заставате така, че да ви вижда. Изчаквате минутка, две и прекъсвате "сладкия" разговор с човека който не е клиент с учтивото "Добър ден!" гледайки точно в междувеждието му /и/.
Ако ви обърне внимание значи сте минали първа точка на контакт.
Задвате прилно подреден въпрос на правилен Български език със достатъчна сила като едновременно нямате изражение сякаш ви е изяла десерта на обяд.
Ако започне да ви се обяснява, че видите ли "Имам друг клиент" отговаряте "Извинете ще изчакам" след което започвате да обикаляте около "клиента" и да оглеждате стоката с премрежен поглед.
Ако имате търпение ще видите как бързо и безотказно ще приключи с разговора и ще ви пита "Какво желаете?" с изражението свързано с обяда и десерта.
Обяснявате пак и в диалога се изяснява, че вашето нещо го няма ама може да е там утре примерно. Поисквате го да е доставено половин час след като е почнал /а/ работа. Отказват ви. Обръщате посоката на топката с въпроса "А кога ще можете?" и слушате много внимателно.
Завършвате посещението с УСМИВКА!!! и културното "Довиждане до утре!" на което отговора е някакъв и завършвате само с Благодаря! без разните му там "лек ден" прочие ненужности.
Обещавам ви, че ако се наложи да идете отново при същия /тата/ ще бъдете обслужени добре дори и след работното време.
А може пък да е и за останалите клиенти.
Или вместо да се налага да чета това и да го помня,може да ида в магазин където ще бъда обслужен добре без тези тъпотии :)

Страница 10 от 15 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/