Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 01 Юли 2024 16:17

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 424 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 08:39 
Offline
Оня Луд
Оня Луд
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2005 08:00
Мнения: 351
Години: 43

Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 7 пъти
tih написа:
PRODIGY, прекалено малко неща знаеш за Philips и техните продукти, по скоро нищо незнаеш, вземи попрочети нещо за тях и може и да ти светне, а не да се излагаш като говориш глупости, това че нещата които визираш имат кофти външен вид според тебе, не означава че не са качествени, пък ако си промениш малко мнението току виж и си продал нещо повече, вкрайна сметка нали това трябва да се стремите да правите добре.


Не говорех за дизайна на самата техника а за частите и софтуера.
Примерно за едно домашно кино за да му подкараш субтитрите на бг за DivX трябва да търсиш ъпдейт и после да ги донастройваш в менюто и я тръгнат я не,а това го няма при другите марки като Panasonic, Samsung LG, Sony.
Чел съм доста неща за марката Philips,както и за останалите,но сега нямам време да ви напиша някой факти.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 08:54 
Offline
България над всичко
Аватар

Регистриран на: 02 Фев 2004 00:06
Мнения: 5890
Години: 40

Местоположение: ДОБРИЧ
Благодарил: 44 пъти
Получил благодарност: 43 пъти
[quote="PRODIGY"]И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips толкова дървени телевизори и домашни кина правят че просто не е истина/quote]
Те даже вадят и отвратителен звук, имаме към 7-8 кина са ужасни.
Най - добре се чуват Панасоник и Самсунг, а най - дървено е Сони.

_________________
България на българите!!!
България над всичко!!!

http://ataka.dobrich.com/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002078753239
Мили деца, пишете на кирилица! Пазете азбуката на светите братята Кирил и Методий. Тази азбука ни е запазила като българи през вековете. Тя е наше голямо богатство! Гордейте се, че я имаме!
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 12:01 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 14 Юни 2004 14:44
Мнения: 861
Местоположение: hypercube
Благодарил: 2 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
YAVOR написа:
Те даже вадят и отвратителен звук, имаме към 7-8 кина са ужасни.
Най - добре се чуват Панасоник и Самсунг, а най - дървено е Сони.

а кои са с най-висока цена ?

_________________
Wing Tsun concepts


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 12:10 
Offline
VIP
VIP
Аватар

Регистриран на: 12 Юни 2007 14:00
Мнения: 591
Местоположение: HOME
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
az nishto ne kupuvam ot tehnopolis,tehnomarket ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 14:04 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 02 Май 2004 15:31
Мнения: 481
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
PRODIGY написа:

Не слагай консултантите под общ знаменател имаме колеги които не са идвали на обучение и се обучават в процеса на работа това че си попаднал на такъв не означава че всичките сме боси и незнаем какво продаваме..

прав си - за което се извинявам
PRODIGY написа:
И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips

изграждам си представа за дадена марка от това как се продава
примерно Philips във вашия сайт има пълно техническо описание в PDF формат-като те интересува нещо четеш
и освен това имам една стара 10-12 годишна Philips FW332 и мога да кажа само добри работи за звука дето го вади
за това избирам тази марка


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 14:07 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2004 13:07
Мнения: 1287
Години: 41

Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Race^Boy написа:
az nishto ne kupuvam ot tehnopolis,tehnomarket ...


Защо?

_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка.
Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!


Interview with Dali :)
Change the way you see disability...!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 14:17 
Offline
старо куче
старо куче
Аватар

Регистриран на: 01 Яну 2006 19:59
Мнения: 1106
Местоположение: Welcome to Jamrock
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Max написа:
PRODIGY написа:

Не слагай консултантите под общ знаменател имаме колеги които не са идвали на обучение и се обучават в процеса на работа това че си попаднал на такъв не означава че всичките сме боси и незнаем какво продаваме..

прав си - за което се извинявам
PRODIGY написа:
И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips

изграждам си представа за дадена марка от това как се продава
примерно Philips във вашия сайт има пълно техническо описание в PDF формат-като те интересува нещо четеш
и освен това имам една стара 10-12 годишна Philips FW332 и мога да кажа само добри работи за звука дето го вади
за това избирам тази марка


SONY i wsichki ostanali.!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 18:10 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 22 Юли 2004 11:22
Мнения: 1022
Местоположение: ДОБРИЧ-У НАС, И НА БАКАРДИ
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Max написа:
PRODIGY написа:

Не слагай консултантите под общ знаменател имаме колеги които не са идвали на обучение и се обучават в процеса на работа това че си попаднал на такъв не означава че всичките сме боси и незнаем какво продаваме..

прав си - за което се извинявам
PRODIGY написа:
И искам да те попитам какво толкова му харесвате на тоя Philips

изграждам си представа за дадена марка от това как се продава
примерно Philips във вашия сайт има пълно техническо описание в PDF формат-като те интересува нещо четеш
и освен това имам една стара 10-12 годишна Philips FW332 и мога да кажа само добри работи за звука дето го вади
за това избирам тази марка


Ама явно не си чувал че Philips от преди няма нищо общо с Philips сега- станали са доста некачествени нещата им.

_________________
DEYANBOY


Последна промяна KOBRATA на 11 Авг 2007 19:22, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 18:21 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 05 Фев 2004 05:02
Мнения: 1063
Години: 50

Местоположение: Велико Търново
Благодарил: 5 пъти
Получил благодарност: 8 пъти
Прав си. Наскоро ремонтирах авто МР3 и трябва да ти кажа, че вътре си е жив китаец. Спойките като погледнеш - ами те са по-зле от на неото.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 18:33 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 14 Юни 2004 14:44
Мнения: 861
Местоположение: hypercube
Благодарил: 2 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Ако в ръцете ти попадне Philips произведен в USA примерно може би ще ти направи добро впечатление. Т.е. искам да кажа че изказванията ви са меко казано смешни :)
Както и да е. Във www.philips.com можете да ги наругаете :haha:

_________________
Wing Tsun concepts


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 18:57 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 22 Юли 2004 11:22
Мнения: 1022
Местоположение: ДОБРИЧ-У НАС, И НА БАКАРДИ
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ivo написа:
Прав си. Наскоро ремонтирах авто МР3 и трябва да ти кажа, че вътре си е жив китаец. Спойките като погледнеш - ами те са по-зле от на неото.


Ами да то почти всичко което се продава като техника е произведено в Китай- от там идва и по ниското качество
например един телевизор Sony -LCD 32" произведен в Китай струва 1500 лв -абсолютно същия ни произведен в Япония струва около 2200 лв- според джоба на клиента
ако искаш качество плащаш повече
Аз мойто Sony 32" като го вземах определено гледах да не е произведено в Китай- е не е и японско :( в Испания е правено :)
Ако вземам Самсунг ще го искам да е произведено в Корея- поне от тях по се намират- ама Sony все едно гледам Samsung :) все пак са с еднакви екрани :)

StreetStep написа:
Ако в ръцете ти попадне Philips произведен в USA примерно може би ще ти направи добро впечатление. Т.е. искам да кажа че изказванията ви са меко казано смешни :)
Както и да е. Във www.philips.com можете да ги наругаете :haha:

Philips не е американска марка, ама рядко се среща Philips който да е оригинален холандски :)
Много избягахме от темата ама както и да е ;)

_________________
DEYANBOY


Последна промяна KOBRATA на 11 Авг 2007 19:22, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 19:22 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 14 Юни 2004 14:44
Мнения: 861
Местоположение: hypercube
Благодарил: 2 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
StreetStep написа:
Philips произведен в USA примерно


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 19:27 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 05 Фев 2004 05:02
Мнения: 1063
Години: 50

Местоположение: Велико Търново
Благодарил: 5 пъти
Получил благодарност: 8 пъти
Телевизора ми е филипс и е донесен от Германия, след 4 години работа там. За него мога да твърдя, че е направен като хората и дава картина, с каквато малко телевизори могат да се похвалят, а за звука да не говорим. Вътре има цяла туба сложена.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 19:33 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 22 Юли 2004 11:22
Мнения: 1022
Местоположение: ДОБРИЧ-У НАС, И НА БАКАРДИ
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Аз също имам Philips в едната стая у нас на 10 годинки е- произведен в холандия :dance: не е мръднал, Самсунг - на 2 г също е перфектен и Sony LCD от 2 месеца-да чукна на дърво доволен съм и от него за сега :)
аа и Нео LCD в колата- учудващо за мен -още работи вече 8 дена :)

_________________
DEYANBOY


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2007 23:30 
Offline
Заинтересован
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2004 21:03
Мнения: 283
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Мой преподавател казваше "Куче тире нео"... Те си работят, но просто качеството им на работа е равно на цената - ниско.

_________________
Bergon.net


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2007 15:53 
Offline
RIP
RIP
Аватар

Регистриран на: 24 Авг 2006 22:45
Мнения: 724
Години: 33

Местоположение: У нас бе!
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 3 пъти
DevilRose написа:
Повече никога не искам да се връщам в ТМ (Варна)
i ti li

_________________
ИзображениеИзображение
Изображение

In God we trust


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2007 17:56 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 17 Апр 2006 11:52
Мнения: 1216
Местоположение: На село при мисирите
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
da da
BG obslujvaneto bie vsi4ki rekordi po neorientiranost i nekompetentnost
pozdrav za zabludenite tipove ot prista centura za masla-evala i amatiori

_________________
Born of desire


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2007 18:19 
Offline
RIP
RIP
Аватар

Регистриран на: 24 Авг 2006 22:45
Мнения: 724
Години: 33

Местоположение: У нас бе!
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 3 пъти
DevilRose написа:
Sha'Nar написа:
DevilRose написа:
Повече никога не искам да се връщам в ТМ (Варна)
i ti li

Ами 2 от 3 часа прекарах в чакане, защото за целия щанд отговаряше само 1 момиче, което пък милото беше на мнение, че докато разговаря с един клиент, не бива да обръща и грам внимание на нищо друго около себе си.. а да, и милата наистина беше страхотна флегма.. Влюбих се в мястото и обслужването :loving:


a az predi 2 godni kato imashe futboli s bg otivam si zema dvd .. oneq sa se sabrali da si gledat ma4a i .. onq go opakova s izvurnata glava ..

_________________
ИзображениеИзображение
Изображение

In God we trust


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2007 18:24 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 05 Фев 2004 05:02
Мнения: 1063
Години: 50

Местоположение: Велико Търново
Благодарил: 5 пъти
Получил благодарност: 8 пъти
Темата е за Техномаркет Добрич, ако не се лъжа.
Взехте да се отклонявате и започва да ме гъделичка да я заключа.

Моля придържайте се към темата.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2007 22:12 
Offline
България над всичко
Аватар

Регистриран на: 02 Фев 2004 00:06
Мнения: 5890
Години: 40

Местоположение: ДОБРИЧ
Благодарил: 44 пъти
Получил благодарност: 43 пъти
DevilRose написа:
Ами 2 от 3 часа прекарах в чакане, защото за целия щанд отговаряше само 1 момиче, което пък милото беше на мнение, че докато разговаря с един клиент, не бива да обръща и грам внимание на нищо друго около себе си.. а да, и милата наистина беше страхотна флегма.. Влюбих се в мястото и обслужването :loving:

По - някой път се случва да е един човек на сектор, което е много лошо :( аз доста често съм сам и е доста трудно да обслужа всички. Може да се сърдят, че не им обръщам внимание, но ние не сме виновни, че колегите ни почиват.

MR_Lover_lover защо лъжеш хората с глупостите си?? Ей такива хора като тебе заслужават за ...... копирано е 1 към 1.
Админа да сложи бан ако реши.
http://georgi.unixsol.org/diary/archive.php/2005-12-08

_________________
България на българите!!!
България над всичко!!!

http://ataka.dobrich.com/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002078753239
Мили деца, пишете на кирилица! Пазете азбуката на светите братята Кирил и Методий. Тази азбука ни е запазила като българи през вековете. Тя е наше голямо богатство! Гордейте се, че я имаме!
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2007 23:56 
Offline
Заинтересован
Аватар

Регистриран на: 17 Юли 2004 23:20
Мнения: 267
Години: 40

Местоположение: навсякъде
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
YAVOR написа:
DevilRose написа:
Ами 2 от 3 часа прекарах в чакане, защото за целия щанд отговаряше само 1 момиче, което пък милото беше на мнение, че докато разговаря с един клиент, не бива да обръща и грам внимание на нищо друго около себе си.. а да, и милата наистина беше страхотна флегма.. Влюбих се в мястото и обслужването :loving:

По - някой път се случва да е един човек на сектор, което е много лошо :( аз доста често съм сам и е доста трудно да обслужа всички. Може да се сърдят, че не им обръщам внимание, но ние не сме виновни, че колегите ни почиват.

MR_Lover_lover защо лъжеш хората с глупостите си?? Ей такива хора като тебе заслужават за ...... копирано е 1 към 1.
Админа да сложи бан ако реши.
http://georgi.unixsol.org/diary/archive.php/2005-12-08


Яворе да копирано е знаеш ли защо ? ...защото ме мързи да пиша абсолютно същите коментари ,даже по лоши и много повече от реални хора , които са посетили смешния маркет (за Добрич говоря).Лошото е че не името , а некомпетентните хора вътре са виновниците.Не ме обвинявай , че лъжа ,че ви се смеят на всичките работници вътре , айде на повечето , не на всички ...познавам поне 5 човека , които няма да стъпят не заради самия Техномаркет , а заради обслужването Ви и биха предпочели за 10 лв. да си палят колата до Варна ,и са го правили вече (и то не да си купят mp3 player за 30лв.) , тъй че не ми говори ...а сега ако са 5 , след 1 месец ще са 10 и догодина може да ви няма в Добрич въобще , ако недоволните продължават да се увеличават. Ще ти дам пример със себе си и с много други хора.Предпочитам да дам повече но да бъда обслужен както трябва , компетентно и любезно , а не натрапено , насилствено , немърливо и флегматично.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 00:22 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 13 Юни 2006 17:44
Мнения: 1726
Местоположение: Супершоу България
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Прав си , но това важи за абсолютно всеки магазин в България :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 02:24 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2004 13:07
Мнения: 1287
Години: 41

Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Според мен, просто проблема е, че на момчетата и момичетата в магазина им трябва известно време да се поотракат, да понаучат още нещата. Мисля, че е въпрос на време. Дано съм прав.

До сега никой не се е държал, нахално или грубо с мен или мой приятел. А това е най-важно според мен, другото са научава. По принцип проявявам търпение към някого, който от скоро се занимава с дадена дейност, стига грешката му да не ми струва доста пари.

_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка.
Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!


Interview with Dali :)
Change the way you see disability...!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 02:31 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 05 Фев 2004 05:02
Мнения: 1063
Години: 50

Местоположение: Велико Търново
Благодарил: 5 пъти
Получил благодарност: 8 пъти
Razor написа:
Прав си , но това важи за абсолютно всеки магазин в България :)


И не само за магазините. Важи за интернет доставчиците, важи за кабелните оператори, важи и за DVB сателитните оператори в България.
Знаеш ли защо е така. Защото всичко в България е на заплата. Я да е на процент.
Ето виж, магазин Елимекс - до училище Христо Ботев. Там продавачката е на процент от продажбата и ай го няма нещо веднага компа, телефона и да ти го поръча. Е как да не изчакаш 2 дни примерно при такова обслужване за да ти дойде поръчката дето примерно я има и в други магазини в Добрич.
Лично аз от работещите в магазина в Добрич съм с мн.добри впечатления. Това че не знаят някои работи - няма всезнаещ човек. Въпроса е че имат желание да се научат. Когато ида там винаги са си били на мястото и Явор и колегата му и Дидо - Кобрата, въпреки че той не ме познава, аз го знам по снимки.
Изключително добро впечатление ми направи момчето отговарящо за климатиците. Половин час ни обяснява на мен и на тъста ми за какво става въпрос. Препоръча ни климатик, който не се предлага в техномаркета, но който е наистина "мерцедесът на климатиците", както се изрази той.

DevilRose, не мога да разбера в кой магазин продавачката обръща внимание на повече от един клиент. В кое барче или ресторант сервитьорката обръща внимание на повече от една маса.
Физически това е невъзможно.
Ще те попитам, ако въпросната продавачка бе започнала да ти обяснява нещо и по средата да спре и да започне да се обяснява с някой от тези чакащи на опашката и ти как ще се почустваш?
Айде стига само да плюете. Поставете се на тяхно място.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 10:15 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 14 Юни 2004 14:44
Мнения: 861
Местоположение: hypercube
Благодарил: 2 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Mr_Lover_Lover написа:
YAVOR написа:
MR_Lover_lover защо лъжеш хората с глупостите си?? Ей такива хора като тебе заслужават за ...... копирано е 1 към 1.
Админа да сложи бан ако реши.
http://georgi.unixsol.org/diary/archive.php/2005-12-08

Яворе да копирано е

:omg: :ei:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 10:43 
Offline
The Ultimate Driving Machine-BMW
Аватар

Регистриран на: 15 Сеп 2006 17:19
Мнения: 1761
Години: 32

Местоположение: пустинята Сахара във един оазис
Благодарил: 5 пъти
Получил благодарност: 5 пъти
Абе да питам някой от работещите във магазина ако си купя CD за кола печата удрят ли ми го още в магазина или трябва да го сложи оторизиран сервиз и тогава го удрят.В смисъл ако си го сложа аз ще важи ли гаранцията

_________________
WINDOWS - а е като Тамагочи.Храниш го, чистиш му, грижиш се за него, сън не те хваща и накрая пак ..... умира.

Bergon rulz all round the world!!!

Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 18:22 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 05 Фев 2004 05:02
Мнения: 1063
Години: 50

Местоположение: Велико Търново
Благодарил: 5 пъти
Получил благодарност: 8 пъти
Dr@cula написа:
Абе да питам някой от работещите във магазина ако си купя CD за кола печата удрят ли ми го още в магазина или трябва да го сложи оторизиран сервиз и тогава го удрят.В смисъл ако си го сложа аз ще важи ли гаранцията


Не работя там, но от Явор знам, че могат да ти ударят печата в оторизиран сервиз. Само тогава важи гаранцията, тъй като ако объркаш някой кабел и всичко изпуши, после ще идеш да търсиш гаранция, че не работи, а то е работило.
Специално за климатиците и автокасетофоните трябва оторизиран монтаж за гаранцията.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 18:37 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2004 16:16
Мнения: 1136
Години: 56

Местоположение: Добрич - България
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
Кратко ръководство за лекуване на продавач/и/ /ки/:
Заставате така, че да ви вижда. Изчаквате минутка, две и прекъсвате "сладкия" разговор с човека който не е клиент с учтивото "Добър ден!" гледайки точно в междувеждието му /и/.
Ако ви обърне внимание значи сте минали първа точка на контакт.
Задвате прилно подреден въпрос на правилен Български език със достатъчна сила като едновременно нямате изражение сякаш ви е изяла десерта на обяд.
Ако започне да ви се обяснява, че видите ли "Имам друг клиент" отговаряте "Извинете ще изчакам" след което започвате да обикаляте около "клиента" и да оглеждате стоката с премрежен поглед.
Ако имате търпение ще видите как бързо и безотказно ще приключи с разговора и ще ви пита "Какво желаете?" с изражението свързано с обяда и десерта.
Обяснявате пак и в диалога се изяснява, че вашето нещо го няма ама може да е там утре примерно. Поисквате го да е доставено половин час след като е почнал /а/ работа. Отказват ви. Обръщате посоката на топката с въпроса "А кога ще можете?" и слушате много внимателно.
Завършвате посещението с УСМИВКА!!! и културното "Довиждане до утре!" на което отговора е някакъв и завършвате само с Благодаря! без разните му там "лек ден" прочие ненужности.
Обещавам ви, че ако се наложи да идете отново при същия /тата/ ще бъдете обслужени добре дори и след работното време.
А може пък да е и за останалите клиенти.

_________________
Изображение
Изображение

Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 19:31 
Offline
The Ultimate Driving Machine-BMW
Аватар

Регистриран на: 15 Сеп 2006 17:19
Мнения: 1761
Години: 32

Местоположение: пустинята Сахара във един оазис
Благодарил: 5 пъти
Получил благодарност: 5 пъти
ivo написа:
Dr@cula написа:
Абе да питам някой от работещите във магазина ако си купя CD за кола печата удрят ли ми го още в магазина или трябва да го сложи оторизиран сервиз и тогава го удрят.В смисъл ако си го сложа аз ще важи ли гаранцията


Не работя там, но от Явор знам, че могат да ти ударят печата в оторизиран сервиз. Само тогава важи гаранцията, тъй като ако объркаш някой кабел и всичко изпуши, после ще идеш да търсиш гаранция, че не работи, а то е работило.
Специално за климатиците и автокасетофоните трябва оторизиран монтаж за гаранцията.
Мхм ясно амам гледам астрата жаковете на кабелите са "запоени" в смисъл закачени за ламарината и не моат се вадят и антената е така и всички кабелаци са на букси сложени пък буксите са по големина и затова питам дали требва печат щото и сам моа си го сложа

_________________
WINDOWS - а е като Тамагочи.Храниш го, чистиш му, грижиш се за него, сън не те хваща и накрая пак ..... умира.

Bergon rulz all round the world!!!

Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2007 20:02 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 23 Юни 2006 08:08
Мнения: 730
Местоположение: Beyond The Within
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
platinum написа:
Кратко ръководство за лекуване на продавач/и/ /ки/:
Заставате така, че да ви вижда. Изчаквате минутка, две и прекъсвате "сладкия" разговор с човека който не е клиент с учтивото "Добър ден!" гледайки точно в междувеждието му /и/.
Ако ви обърне внимание значи сте минали първа точка на контакт.
Задвате прилно подреден въпрос на правилен Български език със достатъчна сила като едновременно нямате изражение сякаш ви е изяла десерта на обяд.
Ако започне да ви се обяснява, че видите ли "Имам друг клиент" отговаряте "Извинете ще изчакам" след което започвате да обикаляте около "клиента" и да оглеждате стоката с премрежен поглед.
Ако имате търпение ще видите как бързо и безотказно ще приключи с разговора и ще ви пита "Какво желаете?" с изражението свързано с обяда и десерта.
Обяснявате пак и в диалога се изяснява, че вашето нещо го няма ама може да е там утре примерно. Поисквате го да е доставено половин час след като е почнал /а/ работа. Отказват ви. Обръщате посоката на топката с въпроса "А кога ще можете?" и слушате много внимателно.
Завършвате посещението с УСМИВКА!!! и културното "Довиждане до утре!" на което отговора е някакъв и завършвате само с Благодаря! без разните му там "лек ден" прочие ненужности.
Обещавам ви, че ако се наложи да идете отново при същия /тата/ ще бъдете обслужени добре дори и след работното време.
А може пък да е и за останалите клиенти.
Или вместо да се налага да чета това и да го помня,може да ида в магазин където ще бъда обслужен добре без тези тъпотии :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 424 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов