Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Сервиза на Бергон - мошеници
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=37&t=34278
Страница 1 от 2

Автор:  prp [ 13 Дек 2007 14:43 ]
Заглавие:  Сервиза на Бергон - мошеници

Не съветвам никой да ходи там ще ви вземат пари дори да е в гаранция и освен това после проблема пак се появи. Мизерници

Автор:  eMinEm [ 13 Дек 2007 14:45 ]
Заглавие: 

Ще обясниш ли какъв е бил проблема ? Какво го е причинило ?
Само с обвинения не става..

Автор:  prp [ 13 Дек 2007 15:20 ]
Заглавие: 

Не е с два реда да се опише. Миналата година си купих лаптоп от технополис Варна с гаранция 2 години. В гаранцията пишеше че сервиза в Добрич е на Бергон. Машината си работи нормално около 1 година и извденъж вентилатора започна да работи постоянно а преди това вентилатора не се чуваше само от време на време или когато е натоварен процесора 100 % си работеше. Но сега и при 99 % system idle process шуми и то с неприятен стържещ звук. Реших че нещо не е в ред и има нужда от сервиз. Между временно си взех и още рам памет да му сложат докато го гледат. Занесох го и ми каза "майстора" че трябвало да му се направи профилактика и всичко щяло да бъде наред с вентилатора. Но не ми казаха нищо за плащане предварително. На другия ден ми се обажда и вика готов е идвай да го взимаш. Взимам го и ми вика 30 лв . Дадох ги въпреки че трябваше предварително да ми каже. Пускам го в нас рама беше сложен но процесора пак същото бучи като ветрогенератор. Обаждам се пак в сервиза и ми обяснява че било нормално и на всички лаптопи които бил биждал вентилатора работел постоянно :clap: въобще приказки все едно съм някакъв балък и нищо не разбирам и не съм виждал и пипал лаптоп досега. Питах го може ли пак да го занеса и ми вика и да го донесеш все същата работа. В крайна сметка дадох 30 лв за да ми сменят рама от 512мб на 1 гб което става за 5 минути. Нямам думи за гаранция по добре изобщо да не разчиташ на всеки тука му е през оная работа гледа само да те изработи и да ти вземе парите и айде чао после.

Автор:  eMinEm [ 13 Дек 2007 15:39 ]
Заглавие: 

стрържещия звък може да е от лагера на вентилатора , от нещо което опита във вентилатора или нещо от сорта.
За вентилатора има настройка в биоса кадето може да бъде настроен да работи постоянно - това може би ще ти реши проблема , просто му даваш да е автоматично.
За 30-те лева и гаранцията , може би трябва да се обърнеш към технополис варна . Зависи какво ти пише в гаранцията , но за "профилактика" не би трябвало да вземат пари.
Съветвам те да си видиш и температурата на процесора , както и на другите хардуерни компоненти , защото вентилатора ако не работи като хората може да стане лошо..

Автор:  Timbo [ 13 Дек 2007 19:28 ]
Заглавие: 

Човекът който работи там и оправя техниката (Фалко), е наистина много добър техник, малко са разбиращи като него в Добрич.
Така че, сериозно се съмнявам да си е оставил ръцете.

Автор:  iovkito [ 13 Дек 2007 19:34 ]
Заглавие: 

BaNaN4o написа:
Човекът който работи там и оправя техниката (Фалко), е наистина много добър техник, малко са разбиращи като него в Добрич.
Така че, сериозно се съмнявам да си е оставил ръцете.

дам , аз съм мн доволен .нарочно като си занесох пц-то не им казах , че са ми подути кондензаторите да вида дали първо ще ми преинсталнат виндоус и всичко , защото пц-то се рестартваше.оставих го и след 30 мин ми звъннаха - имаш 5 подути кондензатора по 3 лв и си готов.мн съм доволен от работата.

Автор:  Timbo [ 13 Дек 2007 19:48 ]
Заглавие: 

iovkito написа:
BaNaN4o написа:
Човекът който работи там и оправя техниката (Фалко), е наистина много добър техник, малко са разбиращи като него в Добрич.
Така че, сериозно се съмнявам да си е оставил ръцете.

дам , аз съм мн доволен .нарочно кати си занесох пц-то не им казах , че сами подути кондензаторите да вида дали първо ще ми преинсталнат виндоус и всичко , защото пц-то се рестартваше.оставих го и след 30 мин ми звъннаха - имаш 5 подути кондензатора по 3 лв и си готов.мн съм доволен от работата.

Радвам се че точно ти го каза, понеже не си от пасмината кухи пишлемета у форума, които само знаят за философтват!
Като това на аватара ми :591

Автор:  eMinEm [ 13 Дек 2007 20:02 ]
Заглавие: 

сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

Автор:  Timbo [ 13 Дек 2007 20:47 ]
Заглавие: 

eMinEm написа:
сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

Ти си 1вия :)
Други кандидати?

Автор:  someone [ 13 Дек 2007 22:30 ]
Заглавие: 

prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.

Автор:  eMinEm [ 13 Дек 2007 22:34 ]
Заглавие: 

BaNaN4o написа:
eMinEm написа:
сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

Ти си 1вия :)
Други кандидати?

наистина съм разочарован че някой толкова високо интелигентен като теб мисли така за човек който не познава. Напрова ще се разплача ! :O_o:
хахахахахахаха ...

Автор:  Timbo [ 13 Дек 2007 23:04 ]
Заглавие: 

someone написа:
prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.

Да! Тоя с голата тиква опредлено е много "забавен".
Не знам Фалко как го търпи :)

eMinEm написа:
BaNaN4o написа:
eMinEm написа:
сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

Ти си 1вия :)
Други кандидати?

наистина съм разочарован че някой толкова високо интелигентен като теб мисли така за човек който не познава. Напрова ще се разплача ! :O_o:
хахахахахахаха ...

е МОЛя те недей, просто се шегувах знаеш го.. ;)

Автор:  Undead_Warrior [ 13 Дек 2007 23:12 ]
Заглавие: 

someone написа:
prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.


Гологлавия смазва всякаква конкуренция :531

Автор:  komandira [ 14 Дек 2007 00:06 ]
Заглавие: 

....

Автор:  someone [ 14 Дек 2007 04:01 ]
Заглавие: 

komandira написа:
Хора идете в Рамирес да видите бате ви Мити ("да ви каже под секрет"). Ще останете очаровани просто от неговия професионализам и интелигентност. Човека е компетентен по всички теми и науки. С него е невъзможно да се води спор. Ако някои не вярва да отиде там и да го пита за нещо елементарно. Каквото и да е. Заговорете го за нещо и ако си тръгнете от там без да стоите поне 15-20 мин. Направо ще си отрежа главата и ще я търкулна по земята.


Никой не говори за тия лешници сега, командире :)
Темата е за Бергон-Сервиз.
Ако имаш оплаквания - пусни нова тема и с удоволствие ще се включа в нея, защото и за тия звезди има много за приказване ;)

Автор:  prp [ 14 Дек 2007 11:37 ]
Заглавие: 

someone написа:
prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.

Автор:  komandira [ 14 Дек 2007 14:40 ]
Заглавие: 

someone написа:
komandira написа:
Хора идете в Рамирес да видите бате ви Мити ("да ви каже под секрет"). Ще останете очаровани просто от неговия професионализам и интелигентност. Човека е компетентен по всички теми и науки. С него е невъзможно да се води спор. Ако някои не вярва да отиде там и да го пита за нещо елементарно. Каквото и да е. Заговорете го за нещо и ако си тръгнете от там без да стоите поне 15-20 мин. Направо ще си отрежа главата и ще я търкулна по земята.


Никой не говори за тия лешници сега, командире :)
Темата е за Бергон-Сервиз.
Ако имаш оплаквания - пусни нова тема и с удоволствие ще се включа в нея, защото и за тия звезди има много за приказване ;)


Просто исках да кажа, че има къде къде по - големи "майстори"

Автор:  Falco [ 02 Яну 2008 14:45 ]
Заглавие: 

Ай сега нека и аз да се защитя. Нали може :) Първо :Тва момченце неможе да обясни как тока минава по кабел дет няма дупка като на маркуч. Второ Лаптопът и сервизът нямат нищо общо, защото не ние сме го произвели и не ние сме дали гаранцията от ЦЕЛИ 2г. Когато дойде такава техника първо се тества и после се дават резултати на клиента.
За мен тоя лаптоп е по здрав от когато и да било. Тествах го с всичко което може да се тества една машина и никога не ми прегря или да се държи странно и неадекватно. Тва че на някой му се е втълпил един "стандарт за работа на лаптопите" с и е изцяло негов проблем и мен тва не може да ми отнеме познанията които съм натрупал.

Оф топик : Браточка, кат си толкоз отворен ела и ми го кажи тва в лицето а не да са крийш кат мишок и да обвиняваш хората за тва че ти са е сменил наклона на чурката. И утре ако не ти стане х...я господ ли ше обвиниш че си некадърник ;) Тва е само въпрос а не обида.

PS: Направете си труда да видите и отзивите за "ТЕХНОПОЛИС" и след това давайте мнение за сервизите, независимо кои са те. И изобщо ако имате проблем ми го кажете като пичове в очите а не да ревете кат девици за....... ай няма да казвам какво.
Не съм идеален и тва ми дава стимул все още.

Автор:  deniz [ 26 Яну 2008 10:42 ]
Заглавие: 

Аз също не съм доволен от сервиза на Бергон!Купих си компютър от там и още същия месец ми даде дефект на харда,дънната платка на клавиатурата.За една година смених 3-4 части и хубу че е в гаранция и не ми искат пари.Като имате в предвит нищо сложно не правя с този компютър.И като отида да го дам на ремонт все ми викат"Ко правиш с тоз компютър не те знам"???
И аз все им отговарям "Как го оправяте този компютър не ва знам,но все се разваля"?????
Вече взех да си мисля че има нещо отрицателно в мен и за това се разваля този компютър :O_o:

Автор:  Badganaka [ 26 Яну 2008 11:16 ]
Заглавие: 

deniz написа:
Аз също не съм доволен от сервиза на Бергон!Купих си компютър от там и още същия месец ми даде дефект на харда,дънната платка на клавиатурата.За една година смених 3-4 части и хубу че е в гаранция и не ми искат пари.Като имате в предвит нищо сложно не правя с този компютър.И като отида да го дам на ремонт все ми викат"Ко правиш с тоз компютър не те знам"???
И аз все им отговарям "Как го оправяте този компютър не ва знам,но все се разваля"?????
Вече взех да си мисля че има нещо отрицателно в мен и за това се разваля този компютър :O_o:

Най-вероятно проблемът е в теб...Ако още си начинаещ и не разбираш
много много, доста често се получават "недоразумения" :)

Автор:  eMinEm [ 26 Яну 2008 14:33 ]
Заглавие: 

deniz написа:
Аз също не съм доволен от сервиза на Бергон!Купих си компютър от там и още същия месец ми даде дефект на харда,дънната платка на клавиатурата.За една година смених 3-4 части и хубу че е в гаранция и не ми искат пари.Като имате в предвит нищо сложно не правя с този компютър.И като отида да го дам на ремонт все ми викат"Ко правиш с тоз компютър не те знам"???
И аз все им отговарям "Как го оправяте този компютър не ва знам,но все се разваля"?????
Вече взех да си мисля че има нещо отрицателно в мен и за това се разваля този компютър :O_o:

Това е техника , затова има гаранция , не може да обвиняваш един че друг е произвел дефектни части , или че ти не ги употребяваш правилно.

Автор:  iovkito [ 26 Яну 2008 14:55 ]
Заглавие: 

аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?

Автор:  eMinEm [ 26 Яну 2008 14:58 ]
Заглавие: 

Не всички слагат лепенки :)

Автор:  iovkito [ 26 Яну 2008 15:02 ]
Заглавие: 

eMinEm написа:
Не всички слагат лепенки :)

говоря за случаите , когато слагат.

Автор:  DarkFalcon [ 26 Яну 2008 15:26 ]
Заглавие: 

частите са китайски произведени в тайван и внесени от Сащ тей че прейте си сметката(примерно казано) :P

Автор:  Falco [ 28 Яну 2008 18:16 ]
Заглавие: 

iovkito написа:
аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?


Сега, ади погледни си гаранционната карта, там има "Гаранционни условия" прочети ги внимателно и после пак питай ако нещо не ти е ясно.

Автор:  iovkito [ 28 Яну 2008 18:20 ]
Заглавие: 

Falco написа:
iovkito написа:
аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?


Сега, ади погледни си гаранционната карта, там има "Гаранционни условия" прочети ги внимателно и после пак питай ако нещо не ти е ясно.

не ми казвай какво да чета , щом питам явно съм я чел.

Автор:  platinum [ 28 Яну 2008 18:23 ]
Заглавие: 

Falco написа:
iovkito написа:
аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?


Сега, ади погледни си гаранционната карта, там има "Гаранционни условия" прочети ги внимателно и после пак питай ако нещо не ти е ясно.


Какво пречи да се занесе компа на някоя бензиностанция и ако компресора не хвърля вода да се издуха през която и дупка да е като се започне през вентилатора на захранването и се продължи през отворите за периферия отпред. Така и лепенките ще са цели и прах няма да има и пари няма да ви вземат. Проблемът е друг, отварям комп сглобяван не в Бергон и с лепенки и изтекла гаранция и макар на гаранционната карта да пише Радеон 9550 вътре да е Нвидиа 5200. Ей това е гадното.

Автор:  grim 70 [ 28 Яну 2008 21:16 ]
Заглавие: 

AZ NEHODIA NAM I BEZ TOVA VKARVCAT POSLE 6IBANI PROGRAMI ZATOVA SAM SI INSTALVAM WINDOWSA

Автор:  Falco [ 28 Яну 2008 23:44 ]
Заглавие: 

platinum Ако наистина си видял такава разлика, ше те помоля да го заснемеш и да ми го пратиш , така правя аз с компютрите на Технополис и Техномаркет, изобщо със всички компютри закупени от големите вериги магазини. Гадно е да го чуя но предполагам че може и да е вярно. На мен ми се е случвало да се опитвам да инсталирам Уиндоус и в последствие да се окаже че кабела от диска към дъното не са го сложили просто, а аз нали не съм отварял компа си мисля че му трябват драйвери за SATA :) Или идва компютър с диагноза "Не включва" А те кабелите на лампичките и старт бутона разменени. А за почистването на гаранционни компютри в гаранцията изрично е указано че почистването и добавяне на хардуер незакупен от фирмата се заплаща според ценовата листа. Изчел съм всички гаранционни условия на всички големи фирми и при всички нещата се препокриват на 99%. Дори без серитификат за съвместимост вече (или нещо такова беше) гаранцията пада в канала, независмо кой я е издал.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/