Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Сервиза на Бергон - мошеници
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=37&t=34278
Страница 2 от 2

Автор:  Concord [ 29 Яну 2008 00:48 ]
Заглавие: 

platinum написа:
Какво пречи да се занесе компа на някоя бензиностанция и ако компресора не хвърля вода да се издуха през която и дупка да е като се започне през вентилатора на захранването и се продължи през отворите за периферия отпред. Така и лепенките ще са цели и прах няма да има и пари няма да ви вземат. Проблемът е друг, отварям комп сглобяван не в Бергон и с лепенки и изтекла гаранция и макар на гаранционната карта да пише Радеон 9550 вътре да е Нвидиа 5200. Ей това е гадното.


Е, това дори и на "залепено" РС може да се види елементарно през Device Manager-a, Display Properties и на още куп места без диагностична програмка :)

Автор:  Mason [ 31 Яну 2008 04:01 ]
Заглавие: 

Не се научиха хората, ей! Купуват си компютри от големите вериги магазини, пък после сервизите са им виновни!! Не мога да кажа нищо за момчетата от Бергон, защото не съм имал вземане-даване с тях/и сигурно няма да имам/, но не ми се вярва да вземат пари за гаранционна услуга. Подобни действия водят до загуба на клиенти, нещо което едва ли биха искали.
А аз лично цялостна гаранция за компютър не взимам, дайте си ми на чарковете поотделно и съм много доволен. Няма нужда от две години гаранция, когато проца си има 3, харда - 5 и т.н.

Автор:  Falco [ 02 Фев 2008 02:20 ]
Заглавие: 

Aми да ти кажа честно, изчетох де що гаранционни карти ми попаднаха, включително и за лаптопите. И какво установих: Ако клиента си донесе негов хардуер да му го монтираме си заплаща, ако е закупен от нас- не се плаща за монтаж. Гаранцията не обхваща вентилатори, кабели, глави за принтери, зарядни у-ва, звукови карти и лан картите. Почистването и каквато и да е профилактика е за сметка на клиента по цени на сервиза. Това е регламента на софийските фирми и аз съм длъжен да се съобразявам с него. Така че тва момченце дето толкоз много ревеше, тъй и не го видях да се изправи кат пич насреща ми и да ми каже каквото имаше да казва. Аз от тук нататък си прая изводите за себе си. И ако почна по неговата логика би следвало да кажа че са му платили да го напише тва че сме мошенници, дори ше му доведа човека който му е платил ;) От първия ден в който съм почнал работа съм с идеята че винаги ше има по някой такъв образ като него и че винаги може да ми се направи "постановка" . От 1990г. съм в тоя бизнес и съм видял какви ли не образи, тоя и той е "важен" ама само тука. Пак повтарям, ако има някой недоволен от каквото и да е да дойде и да ми го каже лично в очите, че да стигнем до истината. Тука всички сме велики и безсмъртни докат има ток за да захрани сървъра :)

Автор:  lompena2 [ 13 Фев 2008 13:39 ]
Заглавие: 

ами и на мене ми се появи проблем на чисто ново пц тоест на няколко месеца пак еи тъи вентилатора на захранването се побърка и взе да стърже но имах гаранция и утивам аз да го оправят без пари и ми викат че винтелатора стържел заради натрупания прах и ми казаха че няма да го почистят без пари (профилактика)въпреки гаранцията защото(поне така ми обясниха)при всички пц при продаването им в гаранцията с дребен шривт пише че при повреда която е в следвствие на праха(тоест фактора прах не се влкючва в гаранцията)гаранцията не важе.И тъи платих си като поп за тъи наречената профилактика 15лв да го изчистят и вентилатора обаче си продължи в същия дух да вие.и от тогава се отказах да ходя при тез гамени дето ме прекараха уж че имам гаранция неква.Ми то каквото и да откаже може винаги прахта да е виновна даже и да не е. :bang:

Автор:  Falco [ 13 Фев 2008 14:08 ]
Заглавие: 

Първо са научи да пишеш бе, малоумник :boo: Куцо и сакато си накупи компютри и станахте експерти :good mornig:

Автор:  Turel [ 13 Фев 2008 14:14 ]
Заглавие: 

lompena2 написа:
ами и на мене ми се появи проблем на чисто ново пц тоест на няколко месеца пак еи тъи вентилатора на захранването се побърка и взе да стърже но имах гаранция и утивам аз да го оправят без пари и ми викат че винтелатора стържел заради натрупания прах и ми казаха че няма да го почистят без пари (профилактика)въпреки гаранцията защото(поне така ми обясниха)при всички пц при продаването им в гаранцията с дребен шривт пише че при повреда която е в следвствие на праха(тоест фактора прах не се влкючва в гаранцията)гаранцията не важе.И тъи платих си като поп за тъи наречената профилактика 15лв да го изчистят и вентилатора обаче си продължи в същия дух да вие.и от тогава се отказах да ходя при тез гамени дето ме прекараха уж че имам гаранция неква.Ми то каквото и да откаже може винаги прахта да е виновна даже и да не е. :bang:

1-во изчитай мненията на другите, които разбират повече от тебе и тогава тръгвай да набеждаваш, че някой не си е свършил работата...!
Цитат:
(Гаранцията не обхваща вентилатори, кабели, глави за принтери, зарядни у-ва, звукови карти и лан картите. Почистването и каквато и да е профилактика е за сметка на клиента по цени на сервиза. Това е регламента на софийските фирми и аз съм длъжен да се съобразявам с него.)

Капиш глупаво ламе!

Автор:  Falco [ 14 Фев 2008 22:57 ]
Заглавие: 

Вчера един кат ей тоя дет неможе да пише ми вика :Бате купих един кумпутур от Технополис, ама ми казаха чий кодиран. Додах да ми разкодираш компутура чи нямал виндос или там кот да е. Ама и да го кодираш пак чи дан му влиза жината у него. Като се върна от отпуск вече ше записвам с видеокамерата разни отворковци да са видат колко са смешни, че поне да става смешно.

Автор:  Riosor [ 15 Фев 2008 09:57 ]
Заглавие: 

Falco написа:
Вчера един кат ей тоя дет неможе да пише ми вика :Бате купих един кумпутур от Технополис, ама ми казаха чий кодиран. Додах да ми разкодираш компутура чи нямал виндос или там кот да е. Ама и да го кодираш пак чи дан му влиза жината у него. Като се върна от отпуск вече ше записвам с видеокамерата разни отворковци да са видат колко са смешни, че поне да става смешно.

Смех ... оф баце куцо и сакато си купиха компове. Едва ли някой от нас горе им е казал, че е кодиран. Най верятно някой им е казал, че нямат О.С и те са го питали ами това какво е :O_o: и после им е казано: Отидете в сервиза най-добре да ви го инсталират.

А за това което си писал по горе свързано с гаранционните условия точно така както си казал по нагоре е.

Автор:  coojoe_213 [ 22 Фев 2008 19:44 ]
Заглавие:  sdfs

Ха-ха!!! Чета ви тъпите постове и умирам да се смея. Как може да се чудите и да кометирате такива неща, ебати пенсиите дето сте. Че като сте тъпи или неначетени на тема компютри, или автомобили, илиелектроника...абе каквото се сетите много ясно , че ще ви кундят. Обеден съм, че всеки койото е пил в тая тема, а и не е писал ако бачка работа и има възможност ще ''дере кожи''. Тарикатите н са виновни, че сте малоумни. Никой не те кара да даваш 5 20,40 лв за нещо си..., сам избираш.

Автор:  Krass [ 23 Фев 2008 15:09 ]
Заглавие: 

Falco написа:
Първо са научи да пишеш бе, малоумник :boo: Куцо и сакато си накупи компютри и станахте експерти :good mornig:


Ne te poznavam ne sam te vijdal no po postovete mi izglejdash mn otvoren i s tova sys segurnost otblyskvash klientite si ....

Taka i ne razbrah na tova momche beshe li mu kazano predvaritelno che tazi usluga shte mu struva edi kolko si leva ???

I kato ti doide nqkoi da ti kaje lichko kakvoto i da e kakvo shte stane ili shte mu napravish ?

I oshte edin vypros slagate li lepenki na vashite kutii? i ako slagate ... i az primerno iskam da si pochistq pc-to ot prahta kakva e procedurata ?? nosq vi PC-to pochistvam go v serviza vi i sled tova vie slagate pak lepenkata ili ..... ?

Автор:  Falco [ 25 Фев 2008 18:55 ]
Заглавие: 

За ХХХХ-найсти път! Казвам, че като си купи човек някаква техника трябва и да и прочете гаранцията. А не да ми идва с разни измислени от него си правила и после да плюе на ляво и дясно. След като всички са имат за много умни поне тва да направят, а не да ми идват и да ми са оплакват че са се набутали че си зели от Големите вериги магазини нещо пък то се оказало дърво. Пак казвам Четете си гаранциите и тогава искайте. Спирам да давам обяснения вече, уни хора сте вярвам че ме разбрахте правилно, целта не е да се обиждаме ей тъй "щот няма ко да прайми неска" :good mornig:

Автор:  Krass [ 26 Фев 2008 23:01 ]
Заглавие: 

Falco написа:
За ХХХХ-найсти път! Казвам, че като си купи човек някаква техника трябва и да и прочете гаранцията. А не да ми идва с разни измислени от него си правила и после да плюе на ляво и дясно. След като всички са имат за много умни поне тва да направят, а не да ми идват и да ми са оплакват че са се набутали че си зели от Големите вериги магазини нещо пък то се оказало дърво. Пак казвам Четете си гаранциите и тогава искайте. Спирам да давам обяснения вече, уни хора сте вярвам че ме разбрахте правилно, целта не е да се обиждаме ей тъй "щот няма ко да прайми неска" :good mornig:


Tuk te podkrepqm napylno .....
predi da podpishesh neshto cheti ....predi da kupish neshto pak cheti .....
ako nemojesh da chetesh nepravi nito edno ot dvete neshta ....... :two beer:

Автор:  Medicate [ 01 Май 2008 01:11 ]
Заглавие: 

3-и дена въртяха брачед ми за 1-н преинстал в бергон...от магазина казват, че техниците не са си свършили работата, а техниците ,че тея от магазина(тоя дето се нае) не я свършил... :bang:

Автор:  IVOSTIIL [ 01 Май 2008 11:46 ]
Заглавие: 

Може да са големи специалисти, но доброто отношение към клиента почти го няма.
Не може да наричаш клиентите си малоумници и некадърници(въпреки, че понякога са такива) и да ги караш да идват, да ти се изправял като "пичове" пред тебе, тва се нарича байганьовщина а не отношения клиент продавач.

Автор:  -OpTix [ 01 Май 2008 12:47 ]
Заглавие: 

IVOSTIIL написа:
Може да са големи специалисти, но доброто отношение към клиента почти го няма.
Не може да наричаш клиентите си малоумници и некадърници(въпреки, че понякога са такива) и да ги караш да идват, да ти се изправял като "пичове" пред тебе, тва се нарича байганьовщина а не отношения клиент продавач.
Бе не, че аз ги разбирам много но да ми твърдят, че 3в1(копир, принтер и скенер) са по добри от колкото ако ги вземеш по отделно моля, моля...

Автор:  turbo-d [ 01 Май 2008 13:39 ]
Заглавие: 

falco te takiva kat toq sa napravo muzeini exponati ,trqbva da se slagat nqkade ta vseki da gi gleda kvi sa idioti

Автор:  Falco [ 01 Май 2008 21:07 ]
Заглавие: 

IVOSTIIL написа:
Може да са големи специалисти, но доброто отношение към клиента почти го няма.
Не може да наричаш клиентите си малоумници и некадърници(въпреки, че понякога са такива) и да ги караш да идват, да ти се изправял като "пичове" пред тебе, тва се нарича байганьовщина а не отношения клиент продавач.



И на тебе да ти се изтъпани едно наркоманче и да те обвини че си му монтирал подслушвател в компютъра и че колегата ти е от 3 дена при теб и е "под прикритие внедрен от полицията" и ти ше изпушиш на 3-та минутка. Ела само за 2 седмици при нас и друга песен ше запееш. То който си е културен си личи от вратата още. А за плюенето по разни мижави форуми дето почти никой не ги чете съм абсолютно против! Бай Ганю-вщина ли е да кажеш на човек в очите какво мислиш за него, аз мисля че не е. По скоро Е да го плюеш зад гърба му. Земи се замисли малко над тва което си написал.

Автор:  VolleYBoLiS7ch3 [ 01 Май 2008 21:17 ]
Заглавие: 

:clap: :clap: :clap: :two beer: :two beer: :two beer:

Автор:  Chain Gang [ 02 Май 2008 02:51 ]
Заглавие: 

Turel написа:
lompena2 написа:
ами и на мене ми се появи проблем на чисто ново пц тоест на няколко месеца пак еи тъи вентилатора на захранването се побърка и взе да стърже но имах гаранция и утивам аз да го оправят без пари и ми викат че винтелатора стържел заради натрупания прах и ми казаха че няма да го почистят без пари (профилактика)въпреки гаранцията защото(поне така ми обясниха)при всички пц при продаването им в гаранцията с дребен шривт пише че при повреда която е в следвствие на праха(тоест фактора прах не се влкючва в гаранцията)гаранцията не важе.И тъи платих си като поп за тъи наречената профилактика 15лв да го изчистят и вентилатора обаче си продължи в същия дух да вие.и от тогава се отказах да ходя при тез гамени дето ме прекараха уж че имам гаранция неква.Ми то каквото и да откаже може винаги прахта да е виновна даже и да не е. :bang:

1-во изчитай мненията на другите, които разбират повече от тебе и тогава тръгвай да набеждаваш, че някой не си е свършил работата...!
Цитат:
(Гаранцията не обхваща вентилатори, кабели, глави за принтери, зарядни у-ва, звукови карти и лан картите. Почистването и каквато и да е профилактика е за сметка на клиента по цени на сервиза. Това е регламента на софийските фирми и аз съм длъжен да се съобразявам с него.)

Капиш глупаво ламе!

хехей умнико неземен как може да си изчистиш вентилатора като не може да си отвориш щайгата заради гаранционната лепенка ... нали трябва да избереш гаранцията или вентилатора ако ти изгори никой не поема щетите а ако си го отвориш никой не поема гаранцията ти ...

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/