Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

АвтоМотоЧат
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118
Страница 23 от 148

Автор:  SVETLIO-PESA [ 30 Юли 2006 05:25 ]
Заглавие: 

ооооо :)

Автор:  PaKo [ 30 Юли 2006 05:27 ]
Заглавие: 

Ааа...реното вече не губи антифриз...ама датчика за детонациите не съм го слагал още...даже не е купен. Като го сменя ще се дръпнем ама без въжета тоя път :Р

Автор:  hiteck [ 30 Юли 2006 14:14 ]
Заглавие: 

TEODOR80 написа:
чета мнения на тази лейди М и малко се съгласявам с нея
HITECH - предполагам че съпругата ми не ти е направила нищо лошо!
Чудя се защо днес си се пробвал да я згазиш?
недостиг на умения по кормуване на заден ход или случайност?
8-)



изобщо не знам за какво говориш нещо си се объркал май и между другото не ме интересува какво мисли лейди М

Автор:  PaKo [ 30 Юли 2006 14:35 ]
Заглавие: 

http://www.renault-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5564
!!!

Автор:  SVETLIO-PESA [ 30 Юли 2006 14:35 ]
Заглавие: 

ко стаааа мен само главата ми е замаяна ама се държа

Автор:  KOBRATA [ 30 Юли 2006 14:47 ]
Заглавие: 

Днеска съм с колата-ама със смачкания капак- другия не е готов още

Автор:  tih [ 30 Юли 2006 14:50 ]
Заглавие: 

KOBRATA написа:
Днеска съм с колата-ама със смачкания капак- другия не е готов още


със здрав или не, пак ще върви, може да се пробваме ако искаш :ok:

Автор:  KOBRATA [ 30 Юли 2006 14:54 ]
Заглавие: 

може-ама много се клати капака-защото е извадено това дето го закопчава при затваряне-сега съм го вързал с един кабел-ама ме е страх да не се отвори в движение -и тогава си ебало мамата :)

Автор:  PaKo [ 30 Юли 2006 14:57 ]
Заглавие: 

Има лесно - като се дърпате махаш капака, хем ще се охлажда добре мотора, хем ще вкара злобен вид Бравото, хем няма да се притесняваш, че ще се обърне :)

Автор:  TEODOR80 [ 30 Юли 2006 18:49 ]
Заглавие: 

hiteck написа:
TEODOR80 написа:
чета мнения на тази лейди М и малко се съгласявам с нея
HITECH - предполагам че съпругата ми не ти е направила нищо лошо!
Чудя се защо днес си се пробвал да я згазиш?
недостиг на умения по кормуване на заден ход или случайност?
8-)



изобщо не знам за какво говориш нещо си се объркал май и между другото не ме интересува какво мисли лейди М

НЕ СЪМ СЕ ОБЪРКАЛ КОЙТО НЕ ВЯРВА ДА ПИТА ОНОВА ИЗРУСЕНОТО МОМЧЕ СЪС РЕНОТО ТО Е БИЛО С HITECH

Автор:  SVETLIO-PESA [ 31 Юли 2006 00:38 ]
Заглавие: 

а щях да забравя специални благодарности за Sylver Fenka съжелявам ако съм объркал юзера ти, че дойде днес и видя, че нема нищо страшно дано да ти е харесало :)

Автор:  The Transporter [ 31 Юли 2006 01:04 ]
Заглавие: 

SVETLIO-PESA написа:
а щях да забравя специални благодарности за Sylver Fenka съжелявам ако съм объркал юзера ти, че дойде днес и видя, че нема нищо страшно дано да ти е харесало :)

ааа онова красивото момиченце с червената тениска тя ли беше? ама много мълчалива :)

Автор:  hiteck [ 31 Юли 2006 01:29 ]
Заглавие: 

TEODOR80 написа:
hiteck написа:
TEODOR80 написа:
чета мнения на тази лейди М и малко се съгласявам с нея
HITECH - предполагам че съпругата ми не ти е направила нищо лошо!
Чудя се защо днес си се пробвал да я згазиш?
недостиг на умения по кормуване на заден ход или случайност?
8-)



изобщо не знам за какво говориш нещо си се объркал май и между другото не ме интересува какво мисли лейди М

НЕ СЪМ СЕ ОБЪРКАЛ КОЙТО НЕ ВЯРВА ДА ПИТА ОНОВА ИЗРУСЕНОТО МОМЧЕ СЪС РЕНОТО ТО Е БИЛО С HITECH


няма значение

Автор:  Slip-X [ 31 Юли 2006 09:27 ]
Заглавие: 

абе да питам аз сега нещо. Имам проблем тоест незнам дали е проблем ходих с един приятел се гонихме на една отсечка така на 1-ва до 5000-5500 оборото и сменям на 2-ра на 2-ра до 6500 и на 3-та като стигна до 5000-5500 започва някво мъчене някак си усещам че колата започва да предърпва тва от какво може да е? От некачествен бензин или нещо по сериозно?

Автор:  DiFFF [ 31 Юли 2006 09:48 ]
Заглавие: 

Според мен: недостиг на гориво .... може би горивна помпа ...

Автор:  Slip-X [ 31 Юли 2006 10:05 ]
Заглавие: 

забравих да спомена че колата е пълна инжекция

Автор:  DiFFF [ 31 Юли 2006 12:02 ]
Заглавие: 

KOBRATA написа:
Голф 4- 1.9TDI -90 коня- няма бензинов двигател до 90 коня който да го дръпне 100%


Тука вече сбърка :)
Това че е бил теб, нищо не означава :ok:

Автор:  Goldberg [ 31 Юли 2006 12:04 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
KOBRATA написа:
Голф 4- 1.9TDI -90 коня- няма бензинов двигател до 90 коня който да го дръпне 100%


Тука вече сбърка :)
Това че е бил теб, нищо не означава :ok:

И аз съм на същото мнение Голф-а че къса,къса ама бензина си е бензин 8-)

Автор:  KOBRATA [ 31 Юли 2006 12:06 ]
Заглавие: 

Goldberg написа:
DiFFF написа:
KOBRATA написа:
Голф 4- 1.9TDI -90 коня- няма бензинов двигател до 90 коня който да го дръпне 100%


Тука вече сбърка :)
Това че е бил теб, нищо не означава :ok:

И аз съм на същото мнение Голф-а че къса,къса ама бензина си е бензин 8-)


не би само мене-би всички
поне видях как набира
на първа бензинките дърпат-ама на втора като се вкючи турбото на дизела и бензинките издъхват

Автор:  DiFFF [ 31 Юли 2006 12:25 ]
Заглавие: 

И аз имам наблюдения... върви почти еднакво с моята кола, аз също съм наказвал бензинови коли, обаче откак един приятел си купи Нисан Примера 1,6 16в 90 коня .... стана много лошо ... за мен :cry:

Автор:  KOBRATA [ 31 Юли 2006 12:27 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
И аз имам наблюдения... върви почти еднакво с моята кола, аз също съм наказвал бензинови коли, обаче откак един приятел си купи Нисан Примера 1,6 16в 90 коня .... стана много лошо ... за мен :cry:

колко ти беше двигателя- идвай да се пробваме- май имаше чип ти или бъркам

Автор:  DiFFF [ 31 Юли 2006 12:29 ]
Заглавие: 

Нищожен, 1,7 дизелче :ok:
Бъркаш ме, мене чип ми не требе :)

Автор:  SVETLIO-PESA [ 31 Юли 2006 12:30 ]
Заглавие: 

Голфара наистина е много добър :)Кобрата е прав като тръгва бензинките си оказават влиянието ама като се включи турбото си личи, че е много бързо :)

Автор:  KOBRATA [ 31 Юли 2006 12:31 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Нищожен, 1,7 дизелче :ok:

ако си чист дизел давай да са мятаме-ама ако си TDI -не- много дърпа
разликата е огромна- от D и TDI
С дизел веднъж съм се пробвал с Фиат Типо-1.7D -без проблем го минах-ама много зле на старта чистия дизел

Автор:  DiFFF [ 31 Юли 2006 12:35 ]
Заглавие: 

Е, има уж турбинка ама тя така и така си е малка. Пък и сте абсолютно прави, турбината при първа скорост почти изцяло липсва, но като ръгнеш 2ра ... върти си гумите, макар че са 195/60/14"
Първа скорост всички ми вземат преднина мамка му :O

Автор:  RS4 [ 31 Юли 2006 14:01 ]
Заглавие: 

ми чакаме включване да видим вектрата как върви

Автор:  DiFFF [ 31 Юли 2006 14:23 ]
Заглавие: 

Тя си е изцяло Made In Japan тая кола... мотор на Isuzu, електрониката е на NEC, динамото ми на HITACHI и т.н..... и купе на Вектра. Даже и аз не знам какво карам всъщност, немска или японска кола :haha:

И все пак съм доволен от нея, само дето частите и са 2-3-4 пъти по скъпи отколкото на една немска Вектра :cry:

Автор:  tih [ 31 Юли 2006 15:24 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Е, има уж турбинка ама тя така и така си е малка. Пък и сте абсолютно прави, турбината при първа скорост почти изцяло липсва, но като ръгнеш 2ра ... върти си гумите, макар че са 195/60/14"
Първа скорост всички ми вземат преднина мамка му :O


няма такова нещо като "малка турбина" или "голяма турбина", те са точно изчислени според кубатурата на двигателя. Турбината не се включва или изключва както си мислите, тя е постоянно включена, но при определени обороти тя започва да нагнетява (на моя голф започва при около 1900+) и да работи с пълния си капацитет, тогава и се чува онова специфично фучене. При първа скорост също се усеща турбината, но след като си постигне необходимите обороти, за целта - трябва да изрежете здраво колата :ok:

Автор:  DiFFF [ 31 Юли 2006 15:47 ]
Заглавие: 

Именно де, за 1,7 си е малка турбинка. Естествено че се врътка постоянно, все пак е вързана на Exhaust-a. Въпроса вече е при нагнетяването при достигане на определени обороти. При моята кола нагнетяването започва различно в зависимост от предавката на която си. На първа почти липсва. Но на другите предавки "свистенето" започва при около 2100-2200 оборота.
Според мен турбо-колите имат големи способности, но за да ги разкриеш трябва мноооого добре да си познаваш колата, и да знаеш как да я караш, че е доста по-трудно от атмосферните ...

Автор:  SVETLIO-PESA [ 01 Авг 2006 01:53 ]
Заглавие: 

абе какво става с Lady M нещо се изгуби тая мацка някъде избегна

Страница 23 от 148 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/