Бергон интернет и телевизия http://109.104.192.11/ |
|
АвтоМотоЧат http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118 |
Страница 23 от 148 |
Автор: | SVETLIO-PESA [ 30 Юли 2006 05:25 ] |
Заглавие: | |
ооооо ![]() |
Автор: | PaKo [ 30 Юли 2006 05:27 ] |
Заглавие: | |
Ааа...реното вече не губи антифриз...ама датчика за детонациите не съм го слагал още...даже не е купен. Като го сменя ще се дръпнем ама без въжета тоя път :Р |
Автор: | hiteck [ 30 Юли 2006 14:14 ] |
Заглавие: | |
TEODOR80 написа: чета мнения на тази лейди М и малко се съгласявам с нея
HITECH - предполагам че съпругата ми не ти е направила нищо лошо! Чудя се защо днес си се пробвал да я згазиш? недостиг на умения по кормуване на заден ход или случайност? 8-) изобщо не знам за какво говориш нещо си се объркал май и между другото не ме интересува какво мисли лейди М |
Автор: | PaKo [ 30 Юли 2006 14:35 ] |
Заглавие: | |
http://www.renault-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5564 !!! |
Автор: | SVETLIO-PESA [ 30 Юли 2006 14:35 ] |
Заглавие: | |
ко стаааа мен само главата ми е замаяна ама се държа |
Автор: | KOBRATA [ 30 Юли 2006 14:47 ] |
Заглавие: | |
Днеска съм с колата-ама със смачкания капак- другия не е готов още |
Автор: | tih [ 30 Юли 2006 14:50 ] |
Заглавие: | |
KOBRATA написа: Днеска съм с колата-ама със смачкания капак- другия не е готов още
със здрав или не, пак ще върви, може да се пробваме ако искаш ![]() |
Автор: | KOBRATA [ 30 Юли 2006 14:54 ] |
Заглавие: | |
може-ама много се клати капака-защото е извадено това дето го закопчава при затваряне-сега съм го вързал с един кабел-ама ме е страх да не се отвори в движение -и тогава си ебало мамата ![]() |
Автор: | PaKo [ 30 Юли 2006 14:57 ] |
Заглавие: | |
Има лесно - като се дърпате махаш капака, хем ще се охлажда добре мотора, хем ще вкара злобен вид Бравото, хем няма да се притесняваш, че ще се обърне ![]() |
Автор: | TEODOR80 [ 30 Юли 2006 18:49 ] |
Заглавие: | |
hiteck написа: TEODOR80 написа: чета мнения на тази лейди М и малко се съгласявам с нея HITECH - предполагам че съпругата ми не ти е направила нищо лошо! Чудя се защо днес си се пробвал да я згазиш? недостиг на умения по кормуване на заден ход или случайност? 8-) изобщо не знам за какво говориш нещо си се объркал май и между другото не ме интересува какво мисли лейди М НЕ СЪМ СЕ ОБЪРКАЛ КОЙТО НЕ ВЯРВА ДА ПИТА ОНОВА ИЗРУСЕНОТО МОМЧЕ СЪС РЕНОТО ТО Е БИЛО С HITECH |
Автор: | SVETLIO-PESA [ 31 Юли 2006 00:38 ] |
Заглавие: | |
а щях да забравя специални благодарности за Sylver Fenka съжелявам ако съм объркал юзера ти, че дойде днес и видя, че нема нищо страшно дано да ти е харесало ![]() |
Автор: | The Transporter [ 31 Юли 2006 01:04 ] |
Заглавие: | |
SVETLIO-PESA написа: а щях да забравя специални благодарности за Sylver Fenka съжелявам ако съм объркал юзера ти, че дойде днес и видя, че нема нищо страшно дано да ти е харесало
![]() ааа онова красивото момиченце с червената тениска тя ли беше? ама много мълчалива ![]() |
Автор: | hiteck [ 31 Юли 2006 01:29 ] |
Заглавие: | |
TEODOR80 написа: hiteck написа: TEODOR80 написа: чета мнения на тази лейди М и малко се съгласявам с нея HITECH - предполагам че съпругата ми не ти е направила нищо лошо! Чудя се защо днес си се пробвал да я згазиш? недостиг на умения по кормуване на заден ход или случайност? 8-) изобщо не знам за какво говориш нещо си се объркал май и между другото не ме интересува какво мисли лейди М НЕ СЪМ СЕ ОБЪРКАЛ КОЙТО НЕ ВЯРВА ДА ПИТА ОНОВА ИЗРУСЕНОТО МОМЧЕ СЪС РЕНОТО ТО Е БИЛО С HITECH няма значение |
Автор: | Slip-X [ 31 Юли 2006 09:27 ] |
Заглавие: | |
абе да питам аз сега нещо. Имам проблем тоест незнам дали е проблем ходих с един приятел се гонихме на една отсечка така на 1-ва до 5000-5500 оборото и сменям на 2-ра на 2-ра до 6500 и на 3-та като стигна до 5000-5500 започва някво мъчене някак си усещам че колата започва да предърпва тва от какво може да е? От некачествен бензин или нещо по сериозно? |
Автор: | DiFFF [ 31 Юли 2006 09:48 ] |
Заглавие: | |
Според мен: недостиг на гориво .... може би горивна помпа ... |
Автор: | Slip-X [ 31 Юли 2006 10:05 ] |
Заглавие: | |
забравих да спомена че колата е пълна инжекция |
Автор: | DiFFF [ 31 Юли 2006 12:02 ] |
Заглавие: | |
KOBRATA написа: Голф 4- 1.9TDI -90 коня- няма бензинов двигател до 90 коня който да го дръпне 100%
Тука вече сбърка ![]() Това че е бил теб, нищо не означава ![]() |
Автор: | Goldberg [ 31 Юли 2006 12:04 ] |
Заглавие: | |
DiFFF написа: KOBRATA написа: Голф 4- 1.9TDI -90 коня- няма бензинов двигател до 90 коня който да го дръпне 100% Тука вече сбърка ![]() Това че е бил теб, нищо не означава ![]() И аз съм на същото мнение Голф-а че къса,къса ама бензина си е бензин 8-) |
Автор: | KOBRATA [ 31 Юли 2006 12:06 ] |
Заглавие: | |
Goldberg написа: DiFFF написа: KOBRATA написа: Голф 4- 1.9TDI -90 коня- няма бензинов двигател до 90 коня който да го дръпне 100% Тука вече сбърка ![]() Това че е бил теб, нищо не означава ![]() И аз съм на същото мнение Голф-а че къса,къса ама бензина си е бензин 8-) не би само мене-би всички поне видях как набира на първа бензинките дърпат-ама на втора като се вкючи турбото на дизела и бензинките издъхват |
Автор: | DiFFF [ 31 Юли 2006 12:25 ] |
Заглавие: | |
И аз имам наблюдения... върви почти еднакво с моята кола, аз също съм наказвал бензинови коли, обаче откак един приятел си купи Нисан Примера 1,6 16в 90 коня .... стана много лошо ... за мен :cry: |
Автор: | KOBRATA [ 31 Юли 2006 12:27 ] |
Заглавие: | |
DiFFF написа: И аз имам наблюдения... върви почти еднакво с моята кола, аз също съм наказвал бензинови коли, обаче откак един приятел си купи Нисан Примера 1,6 16в 90 коня .... стана много лошо ... за мен :cry:
колко ти беше двигателя- идвай да се пробваме- май имаше чип ти или бъркам |
Автор: | DiFFF [ 31 Юли 2006 12:29 ] |
Заглавие: | |
Нищожен, 1,7 дизелче ![]() Бъркаш ме, мене чип ми не требе ![]() |
Автор: | SVETLIO-PESA [ 31 Юли 2006 12:30 ] |
Заглавие: | |
Голфара наистина е много добър ![]() ![]() |
Автор: | KOBRATA [ 31 Юли 2006 12:31 ] |
Заглавие: | |
DiFFF написа: Нищожен, 1,7 дизелче
![]() ако си чист дизел давай да са мятаме-ама ако си TDI -не- много дърпа разликата е огромна- от D и TDI С дизел веднъж съм се пробвал с Фиат Типо-1.7D -без проблем го минах-ама много зле на старта чистия дизел |
Автор: | DiFFF [ 31 Юли 2006 12:35 ] |
Заглавие: | |
Е, има уж турбинка ама тя така и така си е малка. Пък и сте абсолютно прави, турбината при първа скорост почти изцяло липсва, но като ръгнеш 2ра ... върти си гумите, макар че са 195/60/14" Първа скорост всички ми вземат преднина мамка му :O |
Автор: | RS4 [ 31 Юли 2006 14:01 ] |
Заглавие: | |
ми чакаме включване да видим вектрата как върви |
Автор: | DiFFF [ 31 Юли 2006 14:23 ] |
Заглавие: | |
Тя си е изцяло Made In Japan тая кола... мотор на Isuzu, електрониката е на NEC, динамото ми на HITACHI и т.н..... и купе на Вектра. Даже и аз не знам какво карам всъщност, немска или японска кола ![]() И все пак съм доволен от нея, само дето частите и са 2-3-4 пъти по скъпи отколкото на една немска Вектра :cry: |
Автор: | tih [ 31 Юли 2006 15:24 ] |
Заглавие: | |
DiFFF написа: Е, има уж турбинка ама тя така и така си е малка. Пък и сте абсолютно прави, турбината при първа скорост почти изцяло липсва, но като ръгнеш 2ра ... върти си гумите, макар че са 195/60/14"
Първа скорост всички ми вземат преднина мамка му :O няма такова нещо като "малка турбина" или "голяма турбина", те са точно изчислени според кубатурата на двигателя. Турбината не се включва или изключва както си мислите, тя е постоянно включена, но при определени обороти тя започва да нагнетява (на моя голф започва при около 1900+) и да работи с пълния си капацитет, тогава и се чува онова специфично фучене. При първа скорост също се усеща турбината, но след като си постигне необходимите обороти, за целта - трябва да изрежете здраво колата ![]() |
Автор: | DiFFF [ 31 Юли 2006 15:47 ] |
Заглавие: | |
Именно де, за 1,7 си е малка турбинка. Естествено че се врътка постоянно, все пак е вързана на Exhaust-a. Въпроса вече е при нагнетяването при достигане на определени обороти. При моята кола нагнетяването започва различно в зависимост от предавката на която си. На първа почти липсва. Но на другите предавки "свистенето" започва при около 2100-2200 оборота. Според мен турбо-колите имат големи способности, но за да ги разкриеш трябва мноооого добре да си познаваш колата, и да знаеш как да я караш, че е доста по-трудно от атмосферните ... |
Автор: | SVETLIO-PESA [ 01 Авг 2006 01:53 ] |
Заглавие: | |
абе какво става с Lady M нещо се изгуби тая мацка някъде избегна |
Страница 23 от 148 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |