Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Автомобилни гуми,джанти и всичко за тях
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=48324
Страница 3 от 6

Автор:  The Transporter [ 26 Юли 2007 23:06 ]
Заглавие: 

хахаахах мене само голфа няма стигне за 1-та хахахахахахаахах

Автор:  Bez_Nick [ 26 Юли 2007 23:13 ]
Заглавие: 

чак 2000 няма да са 17-ките че и 2-ра употреба
за над 20" по може

Автор:  Bez_Nick [ 26 Юли 2007 23:16 ]
Заглавие: 

другия вариант е някъкви само сиви като тези и да ги боядисам половината с черно да стане доло горе същия ефект

Изображение

Изображение

Автор:  The Transporter [ 26 Юли 2007 23:41 ]
Заглавие: 

мда и вилиците не са лоши :)

Автор:  M-Power [ 26 Юли 2007 23:55 ]
Заглавие: 

мен много ме кефят еленовите рога на БВМ-тата много стоят

Автор:  Dr@cula [ 27 Юли 2007 11:24 ]
Заглавие: 

Nemam_Nick написа:
днес неможах да отида но утре ще търся подобни на тези може и да не са черни аз ще си ги боядисам

Изображение

късат късат :boi:

Изображение
Ама имерцедеса къса.Квито ще да са джантите аз искам мерцедеса.Няма да давам пари за нови джанти

Автор:  Bez_Nick [ 27 Юли 2007 22:03 ]
Заглавие: 

Днеска ходих имаше едни много готени сиво черни хромирани ама бяха 18" по 500лв. бройката и се отказах :)
Поне си купех спортно гърне за Витарата утре ще пусна едно клипче да го покажа :)

Автор:  M-Power [ 27 Юли 2007 22:16 ]
Заглавие: 

Nemam_Nick написа:
Днеска ходих имаше едни много готени сиво черни хромирани ама бяха 18" по 500лв. бройката и се отказах :)
Поне си купех спортно гърне за Витарата утре ще пусна едно клипче да го покажа :)

аз ти казах за цената нали а чакам с нетърпение клипчето с гърнто и да кажеш цена на гърнето

Автор:  Bez_Nick [ 27 Юли 2007 23:35 ]
Заглавие: 

velko написа:
Nemam_Nick написа:
Днеска ходих имаше едни много готени сиво черни хромирани ама бяха 18" по 500лв. бройката и се отказах :)
Поне си купех спортно гърне за Витарата утре ще пусна едно клипче да го покажа :)

аз ти казах за цената нали а чакам с нетърпение клипчето с гърнто и да кажеш цена на гърнето


200лв ми излезе всичко

Автор:  M-Power [ 28 Юли 2007 00:36 ]
Заглавие: 

аха ясно ще го видим тва гърне дано да дрънчи както трябва

Автор:  Bez_Nick [ 01 Авг 2007 20:08 ]
Заглавие: 

Някой може ли да ми даде сайт или нещо да видя дали стават да се сложат едни 17-ки с гуми на 50 профил че за нашите пътища няма как по малко да се сложи.Ако нестава трябва да се взима 16 :bqss:

Автор:  M-Power [ 01 Авг 2007 20:19 ]
Заглавие: 

Nemam_Nick написа:
Някой може ли да ми даде сайт или нещо да видя дали стават да се сложат едни 17-ки с гуми на 50 профил че за нашите пътища няма как по малко да се сложи.Ако нестава трябва да се взима 16 :bqss:

след малко ще ти дам сайт в който има съотношение на гуми джанати(демек каква е разликата с тези който си сега и с тези който искаш да сложиш да видиш дали ще по ниска или по висока)

Автор:  M-Power [ 01 Авг 2007 20:20 ]
Заглавие: 

http://www.gumi.bg/public/calculator/calculator.php
ето заповядай сайта вкарваш размерите там долу където пише

"Калкулатор за пресмятане и сравнение при
подбор на гуми и джанти с различни размери"

Автор:  Bez_Nick [ 01 Авг 2007 20:26 ]
Заглавие: 

Мерси
обаче ме съмнява че и 50 ще додат малко...ще видим какво ще правя.

Автор:  Bez_Nick [ 10 Авг 2007 00:07 ]
Заглавие: 

:651 не бях виждал такова нещо

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


http://freeftp.bergon.net/rack3/users/N ... 336588.jpg

Автор:  ///S14.addict [ 22 Яну 2008 17:58 ]
Заглавие:  ЗАЩО СЛАГАМЕ ЗИМНИ ГУМИ?

За сигурно шофиране през зимата е необходимо оптимално сцепление. Благодарение на специалния си дизайн с множество ламели, зимните гуми имат много по-голяма контактна площ с пътя, което гарантира по-добра устойчивост и по-къс спирачен път.
При движение на сняг със скорост от 50 км/ч автомобил "обут" с четири зимни гуми има спирачен път от 35 метра, докато този с летни гуми спира за 43 метра. При заледен път и скорост от само 30 км/ч разликата е още по-голяма. Зимните гуми спират за 57 метра, а летните за цели 68 метра. Много често метрите, спечелени от зимните гуми , предотвратяват сериозни произшествия и спасяват човешки животи.



Кои са истинските зимни гуми?


На пазара се предлагат т. нар. "всесезонни" гуми. Според производителите им са подходящи за употреба през цялата година - при пролетния дъжд, при лятната жега, при есената слана и зимния лед. Това не е нищо друго освен маркетингов трик , който обаче често струва скъпо на клиента. И докато през лятото свойствата на тези гуми са задоволителни, при зимни условия употребата им е компромис със сигурността. През 1999 г. в САЩ и Канада бе приет нов стандарт за зимни гуми, който вече е световно признат. Зимните гуми, одобрени по строгите изисквания на този стандарт, гарантират на клиентите най-високите възможни нива на устойчивост и сцепление с пътя при сурови зимни условия и са маркирани със специален знак: снежинка на фона на планина .

Защо силика?

Най-новата технология в производството на зимни гуми е използването в каучуковата смес на силициев двуокис SiO 2, химическо съединение известно под името силика .

При температури под 7 градуса Целзий, обикновената каучукова смес на летните и всесезонни гуми губи еластичността си и не може да осъществи добро сцепление с пътя дори при сухи условия. Чрез прибавянето на силика се запазва еластичността на каучуковата смес при минусови температури и се постига маскимално сцепление при сняг и лед.
Така например, зимните гуми със силика имат над 50 % по-добро сцепление на сняг и лед в сравнение с някой летен модел, което води и до значително подобрение на спирачния път и устойчивост на автомобила при зимни условия.

Например Lassa Snoways II е зимна гума, създадена според водещите световни технологии и изпитан в арктическата част на Финландия.
Специалната каучукова смес на грайфера съдържа силиконови съединения и запазва еластичността си дори при температури от -40С, което гарантира непостигано до сега сцепление с пътя при дъжд, сняг или лед. Силиконовата технология понижава съпротивлението при въртене на гумата по посока на движението и намалява разхода на гориво до 10% в сравнение с обикновените гуми.
Голямо техническо предимство на Snoways II е повишената гъстота на блоковете на грайфера и множеството ламели, които осигуряват по-добро сцепление при рязко спиране или при завой на хлъзгав път. Компютърно моделираните канали отвеждат водата извън протектора и намаляват значително опасността от аквапланинг върху водни повърхности.

Силиконовата смес е отлична при шофиране и спиране на сняг и лед, а също така до p ринася и за минимално съпротивление по посока на движението и подобрява сцеплението на мокро. Специалният дизайн на формата на блоковете довежда до минимален шум при движение. Екстра дълбокият грайфер и специален дизайн на страната допринасят за максимален комфорт при пътуване. Страничните зигзагообразни раменни блокове и увеличената гъстота на режещите ръбове на грайфера са основните характеристики на SnowaysII , благодарение на които гумата се справя еднакво добре на сняг и лед, и с всички условия на пътната настилка.

Кога се слагат зимните гуми?

Обикновенно повечето водачи се сещат за необходимостта от зимни гуми едва при първия сняг. Това често води до големи опашки пред пунктовете за гуми и много изгубено време и нерви. Разумните шофьори оборудват автомобила си със зимни гуми най-късно до края на Октомври. По това време температурата през нощта често пада до нула градуса Целзий и използването на летни гуми вече е опасно. Неслучайно опитните шофьори казват, че летни гуми се слагат на Гергьовден, а зимни на Димитровден (26-ти Октомври).

Достатъчни ли са две зимни гуми?

Въпреки, че изглежда логично от икономическа гледна точка, поставаянето само на две зимни гуми на задвижващите колела на автомобила носи сериозни рискове. При спиране, тежестта на автомобила се пренася на предната ос и автомобилите със задно предаване трябва да разчитат на чудо - оставените с летни гуми предни колела да спрат на сняг. При автомобилите с предно предаване пък, разликата в инерцията от успешното спиране на зимните гуми на предните колела и летните гуми на задните ще доведе до значителна нестабилност на автомобила и сериозен риск от неконтролируемо занасяне. Така че всичко друго освен четири зимни гуми е компромис, криещ сериозни рискове.

Зимни гуми за джипове?

Масово използваните от водачите на джипове всесезонни гуми за всякакви терени, са непригодни за употреба при минусови температури и заснежен път. От няколко години в Европа и Северна Америка добиват все по-голяма популярност чисто зимните джипови гуми, които имат необходимите качества за използване в сурови зимни условия.

Например зимната гума за джипове и SUV на японският производител Yokohama e специално изработената за движениие в зимни условия.
Моделът Yokohama Geolander I / T + разполага с множество ламели и каучукова смес със Зерума според най-модерните технологии в индустрията за изключително представяне, както на снежни, така и на заледени участъци. Зигзагообразния централен блок и двата широки надлъжни раменни канали осигуряват многобройни контактни ръбове за по-добро сцепление и увеличена странична стабилност.
Зигзагообразните централни канали изхвърлят успешно снега и водата изпод гумата и предотвратяват поднасяне и аквапланинг. Вълнообразната форма на множеството ламели засилва сцеплението на снежни и заледени пътища.

Източник autonet.bg

Имаше дискусия (ако може така да се нарече) по тази тема, мисля че тя е много ВАЖНА ТЕМА и ще е полезна както за начинаещите така и за по опитните шофъори сред нас ;)

Тук има една стара статийка, която е доста полезна http://www.segabg.com/online/article.as ... 9&id=00004

Автор:  eMinEm [ 22 Яну 2008 18:01 ]
Заглавие: 

При спирачен път 35 метра със зимни гуми и около 10 метра повече с летни , май взех да губя връзката защо са ми зимни гуми :O_o:
Интересно обаче защо не направят зимни гуми които стават и за лятото ? :)

Автор:  ///S14.addict [ 22 Яну 2008 18:08 ]
Заглавие: 

eMinEm написа:

Интересно обаче защо не направят зимни гуми които стават и за лятото ? :)


:killnyself: :killnyself: :killnyself: :killnyself: :killnyself:

Защо не мислиш малко преди да пишеш?

Автор:  eMinEm [ 22 Яну 2008 18:13 ]
Заглавие: 

///S14.addict написа:
eMinEm написа:

Интересно обаче защо не направят зимни гуми които стават и за лятото ? :)


:killnyself: :killnyself: :killnyself: :killnyself: :killnyself:

Защо не мислиш малко преди да пишеш?

Защо не обясниш след като си по запознат по темата ?

Автор:  KingPin [ 22 Яну 2008 18:59 ]
Заглавие: 

eMinEm написа:
///S14.addict написа:
eMinEm написа:

Интересно обаче защо не направят зимни гуми които стават и за лятото ? :)


:killnyself: :killnyself: :killnyself: :killnyself: :killnyself:

Защо не мислиш малко преди да пишеш?

Защо не обясниш след като си по запознат по темата ?

1.Не всичко е спирачен път.Зимата ти трябва и проходимост, и стабилност при лоши , пътни условия.
2.На сняг искам да видя тоз "10 метра повече" спирачен път, по възможност без да се завъртиш и да се метнеш в канавката ;) .
Най-добре сложи хубави зимни гуми и покарай малко в мизерията да усетиш разликата , а тя гарантирам ще е огромна....

Автор:  eMinEm [ 22 Яну 2008 19:38 ]
Заглавие: 

Ами точно там е въпроса че карах и със зимни и със всесезонни и не усетих голяма разлика ..
Не знам може би аз съм в грешка :)
А идеята ми беше че при 30 метра спирачен път така или иначе ще влезеш в канавката :)

Автор:  TEHKO [ 22 Яну 2008 20:01 ]
Заглавие: 

гимите,шиповете и бой! аз миналата зима бях така :) за тази се замислих... но според мен има съвсем малка разлика зимни-летни...
да не казвам почти никаква,на лед няма зимни-летни тинтирминтири...
само на сняг спасяват зимните и то тия сравнения едната кола 35 другата 46... горе доло раздели на 2 и извади 4-5метра ;) и ще получиш как спират гумите при блокиране на колелетата... без някви системи там и глупости! а това за 4зимни гуми не е толкова вярно... тежестта си минава на предните колела а задните стават по леки и поднасянето е неизбежно с каквито и да си гуми... другата оферта е вериги да си сложиш... а ако се закъса някъде.. освен да се бута и подлага нещо под гумите няма друг вариант.. лично мнение и малко опит

Автор:  RS4 [ 22 Яну 2008 23:15 ]
Заглавие: 

тенко не говори глупости зимната гума си е зимна,
покарай малко с летни качи са после на зимни и виж дали
няма разлика.Разликата е огромна .
На върпоса на eminem :
ми щото тия зимни гуми са от доста по мека сплав и лятото
асвалта ще ги стопи за броени дни ,ей за това нема такова животно
зимна гума за лятото

Автор:  KOBRATA [ 22 Яну 2008 23:26 ]
Заглавие: 

Огромна е разликата- пробвах с 4 летни, с две зимни и две летни и с 4 зимни
с летните на снега едва тръгвам на равно, завоите се вземаха трудно-колкото и да завивам колата си отива направо- на баир нема смисъл да опитвам
с предни зимни- нови и задни летни- няма проблем-върви добре, не съм закъсвал никъде в големите снегове- баирите също изкачвах
ама в завоите задницата се изнасяше и се случваше да отиде пред предницата :) колата ставаше неуправляема
и после като сложих и отзад зимни- вече се държеше перфектно на пътя колата
това е моето наблюдение от личен опит на скоро в снега
ако немаше смисъл хората немаше да правят гуми за зимата, за лятото и за дъждовно време
и за мен такова понятие всесезонни -НЕМА- измислена работа
голяма част от катастофите и закъсалите по пътищата се дължи на хора които си мислят че няма смисъл от зимни гуми

Автор:  Muncho [ 22 Яну 2008 23:32 ]
Заглавие: 

Момченца,тук се говори за гуми за автомобили ,а не за велосипедите ви.Като пораснете ще разберете разликата м/у зимна и лятна гума.А дотогава внимавайте с велосипедите,и по кротко с лимонадата. :boo:

Автор:  PaKo [ 22 Яну 2008 23:47 ]
Заглавие: 

Аз пък си взех ВСЕСЕЗОННИ Vredestein Quatrack 2 и смело мога да твърдя, че не са по-лоши от зимни Debica Frigo с каквито са обути над половината коли в града. Ето какво пише и в сайта на Врещайн ( за тея дето не знаят, че има всесезонни ) - http://www.vredestein.com/Banden_Bandty ... dtypeID=14
На служебния ескорт дето е по-стабилен принципно от моя самолет карам с 4 нови Debica Frigo 165/80/13 на моята са 185/60/14 и разлика почти няма. Когато карах ескорта, карах и 19-ската, където закъсваше едната, там и другата и така... Само имам проблеми по завоите защото отзад съм с летни :pisna mi : и се врътка яко, ама такова е положението. Зимната гума си е зимна, дори и всесезонните са далеч по-добре от летните.

Автор:  hiteck [ 23 Яну 2008 00:32 ]
Заглавие: 

Аз също си взех всесезонни Пирели и не съм съгласен с твърдението,че били измислена работа и,че имало само зимни и само летни,това са глупости.

Автор:  eMinEm [ 23 Яну 2008 00:40 ]
Заглавие: 

Muncho написа:
Момченца,тук се говори за гуми за автомобили ,а не за велосипедите ви.Като пораснете ще разберете разликата м/у зимна и лятна гума.А дотогава внимавайте с велосипедите,и по кротко с лимонадата. :boo:

Добре бате :575

Автор:  KOBRATA [ 23 Яну 2008 01:27 ]
Заглавие: 

hiteck написа:
Аз също си взех всесезонни Пирели и не съм съгласен с твърдението,че били измислена работа и,че имало само зимни и само летни,това са глупости.


зимата за нищо не стават- и с всесезонни съм карал колата е като шейна
за това ли седиш у вас колата като има сняг-щото си с много хубави гуми ли :Pp

Автор:  KingPin [ 23 Яну 2008 01:32 ]
Заглавие: 

eMinEm написа:
Muncho написа:
Момченца,тук се говори за гуми за автомобили ,а не за велосипедите ви.Като пораснете ще разберете разликата м/у зимна и лятна гума.А дотогава внимавайте с велосипедите,и по кротко с лимонадата. :boo:

Добре бате :575

пробвай с чичо!

Страница 3 от 6 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/