Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

АвтоМотоЧат
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118
Страница 141 от 148

Автор:  RaVeN [ 21 Фев 2009 00:49 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Ей супер е за снежни гонки ;)
И за пързаляне е перфектно :)

Автор:  emil_todorov64 [ 22 Фев 2009 23:18 ]
Заглавие:  Re: Ремонт Ауди А4

а някой да се е замислял за фалшивото гориво или за това че може просто тръбите по които минава да са запушени с утайки и разни други гадости и просто да не може да храни след като турбината почне да надува и следователно да иска повече гориво а да не го получава.

или някой се е изживявал като рали пилот и си е продухал дизела защотто както знаем 1 път прегрее ли няма оправяне...

Автор:  tih [ 23 Фев 2009 02:54 ]
Заглавие:  Re: Ремонт Ауди А4

Явно си нямаш и на идея за какво говориш, лошото гориво си е константа в БГ, така че това се отхвърля като вариант, за него се грижи горивния филтър, турбината не се храни с нафта, а с чист въздух.

Автор:  emil_todorov64 [ 23 Фев 2009 08:31 ]
Заглавие:  Re: Ремонт Ауди А4

аз ли си нямам представа а докато стигне да филтъра по какво минава бе телепортира се нали човека е написал че турбото се чува може и да не е в него проблема то се включва след определени обороти не знам на а4 при солко почва да надува ама аз си мисля че тва е проблема

Автор:  tih [ 23 Фев 2009 20:44 ]
Заглавие:  Re: Ремонт Ауди А4

стана ми интересно, я ми обясни целия принцип, съзирам нови технически открития :D

ПС: поне не се излагай

Автор:  tih [ 24 Фев 2009 01:11 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4

"реклама" на рено меган :)

Автор:  hiteck [ 24 Фев 2009 09:52 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

RaVeN написа:
Ей супер е за снежни гонки ;)
И за пързаляне е перфектно :)



Леле това е много интересно :D

Автор:  dan74 [ 25 Фев 2009 19:48 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

кое е по добро кола с климатик или кола с термотроник/или както му се вика//но не е климатроник//

Автор:  ElectrocypeR [ 26 Фев 2009 10:43 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

dan74 написа:
кое е по добро кола с климатик или кола с термотроник/или както му се вика//но не е климатроник//

По-добре с климатик. Термотроника е доста по-опростен вариант на охлаждане, а и почти съм сигурен, че ще те дразни ;)

Автор:  dan74 [ 26 Фев 2009 22:22 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

(beer)

Автор:  Dr@cula [ 04 Мар 2009 14:54 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Да попитам някой знае ли колко струва долу-горе този уред който се свързва директно със буксата на автомобила и после от уреда към компютър посредством блутут или кабел може да се прави диагностика(дано сте ме разбрали защото не се сещам точно как се казваше

Автор:  M-Power [ 04 Мар 2009 15:06 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Dr@cula написа:
Да попитам някой знае ли колко струва долу-горе този уред който се свързва директно със буксата на автомобила и после от уреда към компютър посредством блутут или кабел може да се прави диагностика(дано сте ме разбрали защото не се сещам точно как се казваше

нема смисъл от това ако няма да развиваш такъв бизнес... Уредите са скъпи трудно се намират щот който има не го продава трябва ти софтуре после и той струва пари и цялата работа се обезмисля.По добре отиди дай 20лв да ти направят диагностика и така..

Автор:  tih [ 04 Мар 2009 16:22 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Dr@cula написа:
Да попитам някой знае ли колко струва долу-горе този уред който се свързва директно със буксата на автомобила и после от уреда към компютър посредством блутут или кабел може да се прави диагностика(дано сте ме разбрали защото не се сещам точно как се казваше


Говориш за кабел и софтуера към него, в зависимост от марката на автомобила, версията на софтуера с който се работи и възможностите които ти дава, цените варират от 50 до 200лв. давам за пример две обяви които касаят предимно VAG групата, но хората предлагат и за други марки, не те знам какво караш.

ПС: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=93585
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=113655

Автор:  M-Power [ 04 Мар 2009 16:25 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

tih написа:
Dr@cula написа:
Да попитам някой знае ли колко струва долу-горе този уред който се свързва директно със буксата на автомобила и после от уреда към компютър посредством блутут или кабел може да се прави диагностика(дано сте ме разбрали защото не се сещам точно как се казваше


Говориш за кабел и софтуера към него, в зависимост от марката на автомобила, версията на софтуера с който се работи и възможностите които ти дава, цените варират от 50 до 200лв. давам за пример две обяви които касаят предимно VAG групата, но хората предлагат и за други марки, не те знам какво караш.

ПС: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=93585
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=113655

На VW-то цените на кабелите и софта са добри а има некъде са такива цените само че в $. А тези цени с оригинален софтуер ли са?

Автор:  tih [ 04 Мар 2009 16:37 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

M-Power написа:
tih написа:

На VW-то цените на кабелите и софта са добри а има некъде са такива цените само че в $. А тези цени с оригинален софтуер ли са?


Софтуера е оригинален, но кабелите са копия на оригиналните, разликата е че копията работят само с тази версия софтуер с която са закупени, при опит за update на версията кабела изгаря, затова оригиналните са много скъпи, а копията евтини, иначе работата която може да се свърши и с едните и с другите е една и съща, в тия обяви има и оферти за кабел и софт за бмв-та и разни френски коли, пак на подобни цени.

Автор:  M-Power [ 04 Мар 2009 17:44 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

tih написа:
M-Power написа:
tih написа:

На VW-то цените на кабелите и софта са добри а има некъде са такива цените само че в $. А тези цени с оригинален софтуер ли са?


Софтуера е оригинален, но кабелите са копия на оригиналните, разликата е че копията работят само с тази версия софтуер с която са закупени, при опит за update на версията кабела изгаря, затова оригиналните са много скъпи, а копията евтини, иначе работата която може да се свърши и с едните и с другите е една и съща, в тия обяви има и оферти за кабел и софт за бмв-та и разни френски коли, пак на подобни цени.

Да видях току що видях втория линк... Цените му са много добри на това момче браво...

Автор:  KingPin [ 05 Мар 2009 18:49 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Един тъпанарски въпрос, но няма как-мизерия.Как се откача жилото на съединителя откъм педала?Питам щото отдолу виждам само една пружина, но не и как е закачена.Колата е Голф3.

Автор:  Dr@cula [ 06 Мар 2009 21:08 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Значи спешно ми трябва инфо за крушките на Opel Astra G 99та год. късите светлини Н колко са че днес едната изгоря и утре трябва да ходя да купувам с бащата ...

Автор:  RS4 [ 07 Мар 2009 14:32 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

ми то си пише на крушката бе отвори я и ще видиш

Автор:  Dr@cula [ 08 Мар 2009 08:56 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Аха мерси вчера ги сменихме и двете H7 са късите H1 Дългите.По принцип търсехме Osram Nightbreaker ама нямаше и са прецакахме зехме Hella http://www.topspeed.bg/album/c3666ac53e ... 5f40b1.jpg ама и те хубаво светят и определено по-добре от старите.Някой ако има Хелла и найтбрейкър да каже кои светят по-добре макар че вече ги купихме няма връщане назад ама все пак да знам дали да съжелявам :D

Автор:  sport [ 14 Мар 2009 14:56 ]
Заглавие:  Спортен Филтър

Здравейте имам едно волво 460 1.7 и икам да му сложа един спортен филтър.Какъв мога да си сложа цилиндричен ,или плосък който е стандартен в кутията .Каква е разликата между двата филтри и от къде мога да ги закупя .
Друго искам да махна катализатора който ми прави проблем ,и дали ще се увели4и мощността ако го направя и на неговото място какво трябва да сложа ?

Автор:  The Transporter [ 14 Мар 2009 17:43 ]
Заглавие:  Re: Спортен Филтър

По принцип най добре си сложи панелен (който е на мястото на стандартния) но ако си купуваш купи си хубав ( поне 100 лева)
За мощността ще се вдигне не повече от 1 2 к.с., които ти няма да усетиш. Другото което е, че има вероятност и да се влоши работата на двигателя (примерно караш на газ, дебитът на газ е настроен така, че да се получава оптимална горивна смес със това количество въздух което пропуска стандартния филтър, при спортния филтър има по голям дебит на въздуха и сместа става богата на кислород а горивото нестига и двигателя не работи добре. за бензина мисля че можеш да се досетиш)
Ако ще слагаш конусен имай предвид, че той трябва да е на място където има много добър въздушен поток със студен въздух.
Моя съвет е просто да сменяш редовно въздушния филтър( не е толкова скъп консуматив) и да си караш спокойно колата и да си свикаш, няма смисъл от спортен филтър само



Ако все пак решиш да си сложиш филтър ти препоръчвам тази фирма и марката филтри които внасят K&N http://www.bgcarshop.com/

Автор:  sport [ 14 Мар 2009 21:10 ]
Заглавие:  Re: Спортен Филтър

благодаря за информацията ..искам да попитам ако сложа този спортен филтър и махна катализатора ще ми се намали ли разхода на гориво ?

Автор:  RaVeN [ 14 Мар 2009 22:51 ]
Заглавие:  Re: Спортен Филтър

не

Автор:  RS4 [ 15 Мар 2009 01:01 ]
Заглавие:  Re: Спортен Филтър

и двете вдигат разхода но почти минимално.

Автор:  M-Power [ 23 Мар 2009 16:12 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

http://vimeo.com/3143797

Специално за tih :*

Автор:  tih [ 23 Мар 2009 20:24 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Мерси, много е добро.

Автор:  The Transporter [ 23 Мар 2009 21:21 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

импресив Изображение

Автор:  KingPin [ 26 Мар 2009 17:27 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Някой има ли приблизителна представа колко струват черните пластмаси (май престилки им се казваше) под предната броня на Голф3?

Автор:  dan74 [ 28 Мар 2009 15:35 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

някой ще ме светне ли колко е данъка над 105к.с.

Страница 141 от 148 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/