Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

АвтоМотоЧат
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118
Страница 140 от 148

Автор:  Aca [ 20 Яну 2009 09:36 ]
Заглавие:  Re: Имитация на ксенон

има да това са крушки Н4

Автор:  Dr@cula [ 20 Яну 2009 10:20 ]
Заглавие:  Re: Имитация на ксенон

Aca написа:
има да това са крушки Н4


Аха мерси мнооого за информацията

Автор:  Back0 [ 22 Яну 2009 21:00 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат


Автор:  The Transporter [ 27 Яну 2009 00:25 ]
Заглавие:  Re: Имитация на ксенон

Osram Nightbreaker рулззз (rock) аз съм с такива от близо година на голфетката и съм много доволен

Автор:  sport [ 27 Яну 2009 02:40 ]
Заглавие:  Проблем със съединитела ?

Имам волво 460 1.7 ,когато изключа от скорост ми се вдигат оборотите за няколко секунди може би за 2-3 ...и трудно се превключват скороститте ...имаете ли престава от какво точно може да бъде проблема ?

Автор:  JuniorJack [ 27 Яну 2009 03:14 ]
Заглавие:  Re: Проблем със съединитела ?

smeni si kolata

Автор:  koko7'92 [ 27 Яну 2009 06:51 ]
Заглавие:  Re: Проблем със съединитела ?

Има майстори, сервизи... Ти у лаферски (според мен) форум си писал...
Отивай на сервиз и го оправяй тоя съединител да не стане по-зле...
:pako:

Автор:  PaKo [ 27 Яну 2009 12:02 ]
Заглавие:  Re: Проблем със съединитела ?

sport написа:
Имам волво 460 1.7 ,когато изключа от скорост ми се вдигат оборотите за няколко секунди може би за 2-3 ...и трудно се превключват скороститте ...имаете ли престава от какво точно може да бъде проблема ?

На тоя двигател е нормално да ти вдига оборотите като изключиш от скорост ( но при скорост над 40-50 ), това е с цел точно по-лесно да влизат предавките, да се потдържа хидравликата и да не гасне колата в движение, също така да го няма онова придърпване като включиш на скорост след инерция. Мегана ми също ги вдига но със 100-тина, т.е. стават към 900 като не е спряла колата. Трудното влизане е от друго - голямо съмнение имам че нямаш ( или имаш малко ) масло в кутията. Отиди да ти го проверят и ако се налага долей ( виж какво препоръчва производителя в някой магазин за авточасти, там имат каталог ), внимавай да спазиш точното масло, щото после може да стане и по-зле - ял съм го веднъж затова ти казвам.

Автор:  South^Front-d4 [ 27 Яну 2009 16:53 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

(smoking)

Автор:  PaKo [ 27 Яну 2009 18:39 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Признавам - доста добро (clap)

Автор:  Aca [ 27 Яну 2009 19:14 ]
Заглавие:  Re: Имитация на ксенон

a mojite li da spomenete aktualni oriantirova4ni ceni i magazini v koito se prodavat v dobri4 ta da ne se lutam v tursene

Автор:  RaVeN [ 27 Яну 2009 19:28 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Еййй лошите момчета с Golf GTI! :)

Автор:  RS4 [ 27 Яну 2009 20:48 ]
Заглавие:  Re: Имитация на ксенон

Ауто плюс

Автор:  KOBRATA [ 28 Яну 2009 11:05 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

хахахаха (mooning)

Автор:  Dr@cula [ 28 Яну 2009 11:15 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Хаха яка песничка и клипа е хубав

Автор:  niki7o0o [ 28 Яну 2009 12:26 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Някой да знае къде мога си намеря такава лепенка Изображение че ми тряа си я лепна на задното стъкло :-D

Автор:  KingPin [ 30 Яну 2009 03:00 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Здравейте! Изгоря ми лампата на скоростомера и оборотомера. Дали има шанс да си я сменя сам или ще ми трябва сервиз?Колата е Голф3.

Автор:  The Transporter [ 30 Яну 2009 23:58 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Те са 2 малки лампички и са по лев-два обаче трябва свалиш цялото табло с уредите иначе няма достъп до тях, цялата процедура ще ти отнеме не повече от 20 30 мин.

ето ти един линк как можеш и да си го направиш с диоди ;)
http://www.blauetachos.de/doc/vw/golf_3 ... on_trw.htm

Автор:  KingPin [ 31 Яну 2009 08:16 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Сега друго да питам. От известно време ми свети постоянно лампата на въздушната възглавница. Някой има ли някаква идея от какво може да е и евентуално как да го оправя(ако е за сам човек де)?

Автор:  TEHKO [ 04 Фев 2009 01:49 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

2варианта
1) колата е блъскана и възглавницата е излизала и е оправена но компютъра помни грешката
2) колата е блъскана и възглавницата е излизала но просто е зашито и компюътра помни грешката :)
имаш късмет че свети защото някои направо махат лампичката и по неопитните невиждат че при даването на контакт несветва лампата за чек-а му :) а това от скоро немога да го разбера :) може и да е няква жичка просто :) или е време на колата да мине през сервиз иди на диагностика :)

Автор:  KingPin [ 04 Фев 2009 05:49 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Благодаря! Всъщност я карах половин година без да светне(освен при палене), но при един токов сакатлък се ебна май. Сервиз ще е работата |-(

Автор:  Dr@cula [ 11 Фев 2009 00:33 ]
Заглавие:  Re: Имитация на ксенон

аммммм ходих питах в магазина дето е маалко по-нагоре от агро-бизнес центъра(не за автоалармите и музикалните с-ми) а още по-нагоре от него до новия блок който го строят и там на Osram Coolblue H4 цената е 12 лева за 1 брой.За найтбрейкър не зная още защото в него магазин и другия по-нагоре дето е от другата страна срещу паметника идва точно за автоаксесоари нямаше найтбрейкър.Към 22-23 ще проверя у магазините срещу 1во РПУ където са там би трябвало да има и ще видя и в Ауто плюс както казахте.

Автор:  Dr@cula [ 11 Фев 2009 00:35 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Някой случайно да знае къде се намира филтъра на климатика при Opel Astra G комби 99та година дизел(ако има значение от двигателя ;) ) че миналата седмица го търсихме с бащата и тей не можахме да го намерим :Д. При Вектра Б знам че е под предния капак зад двигателя кат се свалят пластмасите май там ама за астрата . . . извадихме пластмасите и там няма никъв филтър само моторчето и механизма за чистачките

Автор:  RS4 [ 11 Фев 2009 17:51 ]
Заглавие:  Re: Имитация на ксенон

ауто плюс е под агробизнесцентъра в блока там би трябвало да са най евтини
ако изобщо има разлика в цената

Автор:  Slip-X [ 15 Фев 2009 15:41 ]
Заглавие:  Ремонт Ауди А4

Все още не съм ходил на сервиз. Знам, че като ида ще ми кажат точно какъв е проблема. Но нека да видим вие какво мнение ще дадете. Проблема е следния, колата вече не върви както преди. Автомобила е А4 98 година 1.9 ТДИ 110 конски сили. По тромава е и при достатачно обороти (2000 и нагоре) вече тягата й не е такава както преди. Турбото се чува все още, но си мисля че е позапушено и другото нещо което си мисля е че можеби и катализатора е запушен. Понеже знаете дизеловите коли като ги понастъпите и малко поизпушват отзаде, та тази изобщо не изпушва. Маслото е сменено кастрол пълна синтетика е. И ако се окаже следния проблем такъв за какъвто мисля на кое място да отида за да ми ги отпушат и има ли такъв вариант изобщо.

Автор:  The Transporter [ 15 Фев 2009 19:41 ]
Заглавие:  Re: Ремонт Ауди А4

За катализатора - възможно е.
Смени си горивния филтър. и провери маркучетата за вакума на турбината там дали са наред. Ако има нещо спукано или извадено пак няма да има тяга.

Автор:  Slip-X [ 15 Фев 2009 20:08 ]
Заглавие:  Re: Ремонт Ауди А4

Горивния филтър е сменен преди 10 месеца. Трябва да проверя всички маркучета и да ги сменя ако няма промяна на диагностиката ще ми покаже ли катализатора? Четох някъде че турбините се запушвали и за да се отпуши трябвало да се поизпържва малко и да се кара на някакви определени обороти докато се издуха, има ли нещо вярно? И ако е така каква добавка да сложа в нафтата?

Автор:  tih [ 15 Фев 2009 21:53 ]
Заглавие:  Re: Ремонт Ауди А4

няколко са ти възможните причини за занемарения вървеж на колата:
-турбината ти е с променлива геометрия - може да е зацапана, сваля се и се носи в сервиз за почистване, другия вариант е по-продължително каране извънградско на поне 4000 оборота, върши работа но ако колата се кара предимно градско и по-скоромно резултата ще е временен.
-много е вероятно и всмукателните ти колектори да са затлачени вследствие на неправилната работа на EGR-а, свалят се и се чистят...това е и една от многото причини да ти пуши дизела.
-дебитомер - може да е зацапан и да не подава коректни стойности, тогава колата ти е куц кон и харчи много, поне при тди-тата е така.
-Н75 - вакуумен клапан, ако не работи резултата е дори по зле от този с дебитомера.
-катализатора също не е за пренебрегване, макар че в сравнение с горе изброените причини катализатора е най-безобидния и най-малко касае вървежа, ако решиш да го махаш(препоръчително е) сложи резонаторно гърне на негово място.
- а въздушен филтър сменял ли си скоро?

това е за което се сещам на първо четене

Автор:  ElectrocypeR [ 18 Фев 2009 23:56 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

Dr@cula написа:
Някой случайно да знае къде се намира филтъра на климатика при Opel Astra G комби 99та година дизел(ако има значение от двигателя ;) ) че миналата седмица го търсихме с бащата и тей не можахме да го намерим :Д. При Вектра Б знам че е под предния капак зад двигателя кат се свалят пластмасите май там ама за астрата . . . извадихме пластмасите и там няма никъв филтър само моторчето и механизма за чистачките

От месеци не бях влизал в този форум, просто нямаше достъп от други доставчици. Най-накрая мога и аз да се включа в разискването :D
Дракула, филтърът не се намира в двигателния отсек. До колкото си спомням е зад жабката. Отваряш я и горе има 3 болтчета, долу още 2. Развърташ ги и вадиш жабката. После вдясно имаше едно вертикално капаче и от двете страни хванато с болтчета. Махаш и него и филтъра трябва да се види. Сменяш го като внимаваш да не сложиш новия погрешно и сглобяваш в обратния ред ;) Тоя филтър го сменяй по-често, че по тия пътища голям прахоляк се вдига да не се тровиш излишно. Това от мен (beer)

Автор:  Dr@cula [ 19 Фев 2009 13:37 ]
Заглавие:  Re: АвтоМотоЧат

ElectrocypeR написа:
Dr@cula написа:
Някой случайно да знае къде се намира филтъра на климатика при Opel Astra G комби 99та година дизел(ако има значение от двигателя ;) ) че миналата седмица го търсихме с бащата и тей не можахме да го намерим :Д. При Вектра Б знам че е под предния капак зад двигателя кат се свалят пластмасите май там ама за астрата . . . извадихме пластмасите и там няма никъв филтър само моторчето и механизма за чистачките

От месеци не бях влизал в този форум, просто нямаше достъп от други доставчици. Най-накрая мога и аз да се включа в разискването :D
Дракула, филтърът не се намира в двигателния отсек. До колкото си спомням е зад жабката. Отваряш я и горе има 3 болтчета, долу още 2. Развърташ ги и вадиш жабката. После вдясно имаше едно вертикално капаче и от двете страни хванато с болтчета. Махаш и него и филтъра трябва да се види. Сменяш го като внимаваш да не сложиш новия погрешно и сглобяваш в обратния ред ;) Тоя филтър го сменяй по-често, че по тия пътища голям прахоляк се вдига да не се тровиш излишно. Това от мен (beer)


Благодаря ти мноооогоо.Значи сега събота и неделя ще го потърся с татко ще разглобим там жабката и ще го намерим.Мерси още веднъж (beer)

Страница 140 от 148 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/