Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

АвтоМотоЧат
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118
Страница 101 от 148

Автор:  TEHKO [ 29 Сеп 2007 05:30 ]
Заглавие: 

някой може ли да ми каже ориентировачна цена за саидинител на форд орион 89'?

Автор:  TEHKO [ 29 Сеп 2007 05:33 ]
Заглавие: 

много е яко да имаш магнитче и с него да изключваш там отдоло волана ;)

Автор:  TEHKO [ 29 Сеп 2007 05:54 ]
Заглавие: 

също така да ме ориентирате към марка и май някакъв лагер и той щял да се развали :) :O_o: ПОМОЩ фОРда СА разпада :P

Автор:  DiFFF [ 29 Сеп 2007 09:41 ]
Заглавие: 

Тъй шии тя, поне докато не се отучите да ги купувате тез Фордове :bored: :bored: :bored:

Автор:  RS4 [ 29 Сеп 2007 12:51 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Тъй шии тя, поне докато не се отучите да ги купувате тез Фордове :bored: :bored: :bored:

:)

Автор:  TEHKO [ 29 Сеп 2007 13:53 ]
Заглавие: 

добре де някой да ми беше казал няква цена поне форд морд ама 1път са чупи сериозно и тряя са фарля :) ако сте гледали в youtube има FORD DESTRUCTION i FORD LAST RIDE изгледайте ги гадните англичани как слагат пръст и камани при маслото и форсират форда ;)

Автор:  The Transporter [ 29 Сеп 2007 14:37 ]
Заглавие: 

абе TEHKO магазините за авточасти са на една пръдня разстояние дето се вика излизаш от двора и влизаш магазина отиди питай :)

Автор:  to6eto [ 29 Сеп 2007 20:02 ]
Заглавие: 

Гледайте комшията ко ми направи колата, пред блока
http://freeftp.bergon.net/rack2/users/t ... /my%20car/
ама на неговата кола даже и драскотина няма ( той има някакъв голям лъскав мерцедес ) :)

Автор:  Allexander [ 29 Сеп 2007 21:32 ]
Заглавие: 

Бедната голфетка :(

Автор:  to6eto [ 29 Сеп 2007 21:56 ]
Заглавие: 

.. Polo ;)

Автор:  Allexander [ 29 Сеп 2007 21:58 ]
Заглавие: 

Аааа извинявай :)

Автор:  TEHKO [ 30 Сеп 2007 03:03 ]
Заглавие: 

аве бай герге срам май да ида да питам щот и аз незнам ко ми тряя
притисквателен диск
жило
феродо
авиален ли как му беше името на лагера
може и сичко :)
пък може и да трябва да се настройва
и съм Х :) ама разбрах за 2та диска 130 лв :) ама май някви ментажни изпълнения :)

Автор:  tih [ 30 Сеп 2007 03:16 ]
Заглавие: 

TEHKO написа:
аве бай герге срам май да ида да питам щот и аз незнам ко ми тряя
притисквателен диск
жило :O_o:
феродо
авиален ли как му беше името на лагера
може и сичко :)
пък може и да трябва да се настройва
и съм Х :) ама разбрах за 2та диска 130 лв :) ама май някви ментажни изпълнения :)


феродов диск
притискателен диск
аксиален лагер
и се моли да нямаш и маховик за смяна

Автор:  The Transporter [ 30 Сеп 2007 04:42 ]
Заглавие: 

tih написа:
TEHKO написа:
аве бай герге срам май да ида да питам щот и аз незнам ко ми тряя
притисквателен диск
жило :O_o:
феродо
авиален ли как му беше името на лагера
може и сичко :)
пък може и да трябва да се настройва
и съм Х :) ама разбрах за 2та диска 130 лв :) ама май някви ментажни изпълнения :)


феродов диск
притискателен диск
аксиален лагер
и се моли да нямаш и маховик за смяна

някой дизели като при мен например нямат аксиален лагер :)

Автор:  DiFFF [ 30 Сеп 2007 09:54 ]
Заглавие: 

The Transporter написа:
някой дизели като при мен например нямат аксиален лагер :)


И как тъй няма лагер? Аз такава кола още не съм виждал? :O_o:

Автор:  PaKo [ 30 Сеп 2007 19:17 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
The Transporter написа:
някой дизели като при мен например нямат аксиален лагер :)


И как тъй няма лагер? Аз такава кола още не съм виждал? :O_o:
Има коли с лагер помпа ;)

Автор:  The Transporter [ 30 Сеп 2007 19:22 ]
Заглавие: 

Пепо малко не се изразих както трябва, извинявам се, исках да кажа друго не че нямам лагер но не е при притисвателния диск, когато натисна съединителя една по малка ос която е вътре в предавателната ос излиза напред и отлепя диска от маховика. :)

Автор:  USSR [ 30 Сеп 2007 19:24 ]
Заглавие: 

има ли сервиз на опел в добрич или трябва да се ходи във варна?

и къде се намира термостата(astra F 1.4i)

Автор:  Allexander [ 30 Сеп 2007 19:42 ]
Заглавие: 

Ivcho написа:
има ли сервиз на опел в добрич или трябва да се ходи във варна?

и къде се намира термостата(astra F 1.4i)


Има сервиз на Опел. Намира се по Димитър Ковачев. Ако се движиш от Военното окръжие към новата пощта се пада малко след бензиностанцията на РомПетрол, че в дясно. Има едни жълти табели ако не се лъжа. Трябва да пише Опел или нещо от сорта.

BTW ако искаш ще ти кача някъде една програмка за ремонти на опел. за съжаление на руски, но пак може да ти свърши работа. Аз я ползвам от време на време и ми върши работа. Сега видях и че има снимки къде се намира термостата.

Автор:  TEHKO [ 01 Окт 2007 00:15 ]
Заглавие: 

а някой програмка за ремонт на форд орион имаш ли е можо че искам да си оправя оборотомера ДА СМЕНЯМ НА ЧИРВЕНО :)

Автор:  DiFFF [ 01 Окт 2007 04:25 ]
Заглавие: 

Ivcho написа:
има ли сервиз на опел в добрич или трябва да се ходи във варна?

и къде се намира термостата(astra F 1.4i)


Ти на тоя лесния мотор ако не можеш да намериш термостата . . . :O_o: :O_o: :O_o:

Автор:  USSR [ 01 Окт 2007 09:58 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Ivcho написа:
има ли сервиз на опел в добрич или трябва да се ходи във варна?

и къде се намира термостата(astra F 1.4i)


Ти на тоя лесния мотор ако не можеш да намериш термостата . . . :O_o: :O_o: :O_o:

колата не е моя :)

Автор:  PaKo [ 02 Окт 2007 23:28 ]
Заглавие: 

http://192.168.222.20/rack4/users/Plamen/PaKo/trabi/
Нещо което определено ми допадна ;)

Автор:  ^HammeRFuLL^ [ 03 Окт 2007 00:24 ]
Заглавие: 

Ще ми обесните ли каква е разликата между моно инжекция и пълна инжекция.Предимста и недостатъци и при двата вида, разлики и т.н.

Автор:  The Transporter [ 03 Окт 2007 15:46 ]
Заглавие: 

DevilRose написа:
The Transporter написа:
Пепо малко не се изразих както трябва, извинявам се, исках да кажа друго не че нямам лагер но не е при притисвателния диск, когато натисна съединителя една по малка ос която е вътре в предавателната ос излиза напред и отлепя диска от маховика. :)

Звучи ми на китайски :)

дзин мън пън :Pp

Автор:  PaKo [ 03 Окт 2007 22:30 ]
Заглавие: 

^HammeRFuLL^ написа:
Ще ми обесните ли каква е разликата между моно инжекция и пълна инжекция.Предимста и недостатъци и при двата вида, разлики и т.н.
Общо взето инжекция викат хората на едни дюзички които могат да се командват по ел. път, тоест ги управляват компютър или релета. Ето схемичка и снимка..
Изображение
Реално инжекторите са почти на половина на кутрето големи. Та пак към обясненията , през инжектора минава гориво, което компютъра дозира чрез информация взета от един куп датчици - за температура на водата, температура на въздуха, TPS, MAP, Ламбда сонда и тн. При моно инжекцията дюзата е само една, за разлика от пълната инжекция - там има по една на цилиндър = обикновенно 4бр. "моно" и "пълна инжекция"са си го измислили селяците тука в БГ, по-точно моно = SPI = single point injection | пълна инжекция = MPI = multi point injection . Общо взето разликата е голяма, при моното ситуацията е като при карбуратора горе-долу с разликата, че може да се контролира горивоподаването по ел. път. При пълната инжекция има пълен контрол върху горивоподаването на всеки цилиндър, на което се дължи и по-добрата гориво-въздушна смес, по-пълното изгаряне и следователно повечето кончета ;)

С прости думи - ако се чудиш между кола Х и кола У с еднакъв мотор 2000куб.см. обаче единия SPI, другия MPI разликите ще са главно:
1) MPI ще е минимум 15-тина коня по-мощен от SPI от там какво следва може да се досетиш
2)SPI ще дава по-малко дефекти ( ако изобщо дава проблеми :) ) поради наличието на по-малко датчици и изобщо електроники ( това не е винаги обаче )
3) SPI ще е по-лесен за газифициране - метан или пропан бутан
4)MPI ще има във всички случаи по-нисък разход от SPI, защото при MPI (както писах по-горе ) контролирането на горивото е на много високо ниво!


Моя избор би бил MPI заради конете и разхода, просто няма минуси освен, че всичко е електроника и нещо ако даде гаф трябва да се ходи по елкони, ама ако си с хубава кола и най-важното поддържана проблеми няма да има ;)

Автор:  RokFort [ 05 Окт 2007 00:44 ]
Заглавие: 

Вчера вечерта някой е гепал 2-та таса на Сеатката ,ако някой ги види на някоя кошница да ми пише каде ги е видял и на каква кола ,може и рег, номер.

Тия тасове са голяма рядкост аз едвам ги намерих ,може и да е отлепена емблемата.

Изображение

Изображение

Благодаря предварително!

Автор:  PaKo [ 05 Окт 2007 19:18 ]
Заглавие: 

И моите миналата година ги бяха гепали, супер се ядосах :bang: :boi:

Автор:  RokFort [ 05 Окт 2007 19:49 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
И моите миналата година ги бяха гепали, супер се ядосах :bang: :boi:


Тия баха на 5 дни ше ги е*а у педа*ите!
Аз ще ги намеря и ще ги сваля с гумите на тоя дето ги е взел. :bang:

Автор:  KingPin [ 05 Окт 2007 20:10 ]
Заглавие: 

Tvoite li bqha edinstvenite v Dobri4?

Страница 101 от 148 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/