Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Тунинг и всичко за модифицирането на автомобили
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=7024
Страница 11 от 12

Автор:  tih [ 11 Дек 2007 00:30 ]
Заглавие: 

:649
недей слага
много трябва да четеш преди да питаш

Автор:  RaVeN [ 11 Дек 2007 00:58 ]
Заглавие: 

Митко на каква кола искаш да го слагаш този чип?

Автор:  PaKo [ 11 Дек 2007 01:46 ]
Заглавие: 

На кола без турбо осбенно бензин се бориш за 2-5% повишаване на мощността. Т.е. смисъл няма никакъв.

Автор:  dulev [ 11 Дек 2007 10:50 ]
Заглавие:  re

Audi B4 1,9Tdi

Автор:  TEHKO [ 11 Дек 2007 14:08 ]
Заглавие: 

и защо ти е чип на такъв мотор? едвали ще има разлика освен чипа ако струва 15-20лв ,вземи ми и на мен 2-3 :)

Автор:  PaKo [ 11 Дек 2007 14:11 ]
Заглавие:  Re: re

dulev написа:
Audi B4 1,9Tdi
Е, това е друга песен вече :) юЩе вдигнеш около 15-20кс, tih е по-запознат в тая област ;)

Автор:  The Transporter [ 11 Дек 2007 20:52 ]
Заглавие: 

http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=66034

говори с тоя Brezel човека се занимава само с това и ще ти обясни и евентуално прати чиповете ако се разберете

Автор:  RaVeN [ 11 Дек 2007 21:06 ]
Заглавие:  Re: re

dulev написа:
Audi B4 1,9Tdi

Ти не я ли продаваше?

Автор:  DiFFF [ 11 Дек 2007 22:02 ]
Заглавие: 

Еми ако ти се дават пари, защо не? :)

На мен обаче ми стана интересно кое бега повече без PowerBox-ове -
Audi B4 1,9TDI - 90ks или Vectra 1,7TDI - 82ks :575

Автор:  PaKo [ 11 Дек 2007 22:04 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Еми ако ти се дават пари, защо не? :)

На мен обаче ми стана интересно кое бега повече без PowerBox-ове -
Audi B4 1,9TDI - 90ks или Vectra 1,7TDI - 82ks :575
Renault 19 1.7MPI 90hp ;) :P

Автор:  The Transporter [ 12 Дек 2007 00:04 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
DiFFF написа:
Еми ако ти се дават пари, защо не? :)

На мен обаче ми стана интересно кое бега повече без PowerBox-ове -
Audi B4 1,9TDI - 90ks или Vectra 1,7TDI - 82ks :575
Renault 19 1.7MPI 90hp ;) :P

със болен състезател вътре :531

Автор:  tih [ 12 Дек 2007 00:48 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
DiFFF написа:
Еми ако ти се дават пари, защо не? :)

На мен обаче ми стана интересно кое бега повече без PowerBox-ове -
Audi B4 1,9TDI - 90ks или Vectra 1,7TDI - 82ks :575
Renault 19 1.7MPI 90hp ;) :P


мисля, че и тримата знаете правилния отговор :)

Автор:  DiFFF [ 12 Дек 2007 01:09 ]
Заглавие: 

tih написа:
мисля, че и тримата знаете правилния отговор :)


Твоя кошник ли :649
Че не вярвам да говориш за В4-то :O_o:

По темата - лично мое мнение е че на кола около 15 годишна едва ли си струва да се инвестира в такова нещо, при положение че частите и са на отживяване :bestwishes:

Автор:  The Transporter [ 12 Дек 2007 01:13 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Еми ако ти се дават пари, защо не? :)

На мен обаче ми стана интересно кое бега повече без PowerBox-ове -
Audi B4 1,9TDI - 90ks или Vectra 1,7TDI - 82ks :575

малко офф топик:
Пепо извинявай аз ся го видях ама както си го написал 1,7TDI
в този смисъл, TDI не значи Turbo Diesel Intrercooler
TDI значи Turbocharged Direct Injection и първи го правят Volkswagen
Изображение

Автор:  tih [ 12 Дек 2007 01:22 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Че не вярвам да говориш за В4-то :O_o:


повярвай :bestwishes:



Изображение[/quote]



VAG - нумеро уно :)

Автор:  Slip-X [ 12 Дек 2007 01:38 ]
Заглавие: 

DiFFF написа:
Еми ако ти се дават пари, защо не? :)

На мен обаче ми стана интересно кое бега повече без PowerBox-ове -
Audi B4 1,9TDI - 90ks или Vectra 1,7TDI - 82ks :575


човече чета ти постовете от доста време и винаги съм искал да се дръпна с теб :) пак с б4 1,9 тди 90 кс само че е комби :) но не пречи

Автор:  ///S14.addict [ 12 Дек 2007 17:36 ]
Заглавие: 

Slip-X написа:
DiFFF написа:
Еми ако ти се дават пари, защо не? :)

На мен обаче ми стана интересно кое бега повече без PowerBox-ове -
Audi B4 1,9TDI - 90ks или Vectra 1,7TDI - 82ks :575


човече чета ти постовете от доста време и винаги съм искал да се дръпна с теб :) пак с б4 1,9 тди 90 кс само че е комби :) но не пречи


6te go drupne6 pone edna kola ;)

Автор:  TEHKO [ 13 Дек 2007 15:37 ]
Заглавие: 

а някой знае ли горе доло една средно голяма турбина с интерколер кви парички излиза? чувал сим от рода 1000-2000лв(2ра ръка)

Автор:  The Transporter [ 13 Дек 2007 20:54 ]
Заглавие: 

Такова понятие като "средно голяма турбина" няма! ако говориш за слагане на твоя форд ще трябва да смениш и белите с по "корави" щото несъмнено някоя от тях ще се пречупи и ще ти избие блока(Иво - момчето с червената голф 2ка в сервиза си има един такъв блок) после и самия блок ще трябва да се смени или преправя заради маслената магистрала за турбото, преправяне на тръбата за ауспуха, друг колектор и други глупости

ако греша за някой от нещата моля по компетентните да ме поправят но повечето от нещата за които написах трябва да се направят

Автор:  tih [ 13 Дек 2007 21:15 ]
Заглавие: 

до тук добре, после почват по фините работи, после, не може да сложиш какъвто кулер ти падне, ако е по голям от необходимото се получава ефекта "турбо лаг", ако е по малък, няма да може да охлажда както трябва и т.н., демек цялата тая работа ще си остане мечта за тебе :)

Автор:  TEHKO [ 14 Дек 2007 12:20 ]
Заглавие: 

хаьхАХЬ добре де само питах :) please west coast custom pimp my ride :)

Автор:  ///S14.addict [ 16 Дек 2007 19:25 ]
Заглавие: 

Gluposti
6te vzeme6 lipsva6tite 4asti ot su6tiq ford samo 4e turbo i nqma da ima nujda da pravi6 tuningite po gore.Nqma i da izleze mnogo, a nai eftino 6te ti izleze da zameni6 motora!
A za turbo laga si ima sistema s pomo6ta na koqto go preobladava6

Автор:  DiFFF [ 16 Дек 2007 19:37 ]
Заглавие: 

///S14.addict написа:
A za turbo laga si ima sistema s pomo6ta na koqto go preobladava6


въпроса е да "преобладаваш" :male che sum..: :638
И каква е тая система с която се премахва лаг-а?
Такива самоделки обикновено дори и да успее да направи (за което е нужно много много познания и професионален монтаж) ще излезе 3-4 пъти по скъпо отколкото заводски произведен такъв форд ....

А и да не говорим че частите от трансмисията изобщо няма да са изчислени за по голямата мощност... Не си мислете че са еднакви примерно каретата, диференциала на атмосферен и турбо автомобил, било то от една и съща година и модел.....

Автор:  TEHKO [ 16 Дек 2007 20:49 ]
Заглавие: 

добре неща да правя такива неща :) атмосферния най не се чупи и точка :) турбо мурбо за какъв че* мии? :) просто ми беше интересно да разбера как стоят нещата

Автор:  tih [ 16 Дек 2007 23:13 ]
Заглавие: 

някои хора разбират много....

ПС: съгласен съм с Дифф

Автор:  ///S14.addict [ 17 Дек 2007 01:31 ]
Заглавие: 

Gore napravih gre6ka, imah predvid predotvratqva6! :good mornig:

Da vi eba maikata, vie ste nai golemite tuningisti, razbrahme ve4e!!! :bang: :bang:

Kakvo ozna4ava ponqtieto ANTI LAG??? :O_o:

Ne stava vupros kvo 6e napravi toq sladur, 6toto toi nqma da go napravi, a kakvo se pravi po princip. V negoviq slu4ai 6te izleze po eftino kato vzeme drug motor ot drug ford, kakto i napisah po gore!

Автор:  tih [ 17 Дек 2007 02:10 ]
Заглавие: 

no comment

Автор:  DiFFF [ 17 Дек 2007 02:48 ]
Заглавие: 

Еми и аз твойта брато....
Аре поздрави :blowkiss:

Автор:  TEHKO [ 17 Дек 2007 14:51 ]
Заглавие: 

и ся (400~500лв) нов двигател примерно турбо(орион турбо 89 не съм виждал) но примерно говоря и ще трябва да сменям сичко нали така?
ПРОДАВА СЕ ФИАТ ПАНДА 800лв някой ако има зор ЛС :)

Автор:  Aca [ 17 Дек 2007 15:01 ]
Заглавие: 

mojete li da mi dadete site kadeto ima 6abloni za kilometraji

Страница 11 от 12 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/