Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Гошо Карбуратора голямата мистерия :)) ?
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=7420
Страница 2 от 4

Автор:  danny [ 12 Май 2005 18:14 ]
Заглавие: 

CanyH написа:
InF3rn0 написа:
аз само съм чувл че е с 4 карбуратора :)


aha i v nashto daskalo taka se govori

Айде за другия път гледай да е на кирилица,че нали знаеш кво следва! :chainsaw:

Автор:  dimitko [ 12 Май 2005 19:41 ]
Заглавие: 

Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)

Автор:  ///M3 [ 12 Май 2005 20:20 ]
Заглавие: 

dimitko написа:
Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)


Това е само слух лице! Не съм казвал че е с такова нещо под капака!
Не ми прави забележки ако обичаш и пиши на кирилица без извинения!

Хайл фром Софе!

Автор:  k [ 12 Май 2005 20:46 ]
Заглавие: 

dimitko написа:
Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)

Я обясни как като се шлайфа главата ще се намалява горивната камера? То ако се намалява обема няма да е шлайфане сякаш ами нещо друго. А и каква е разликата между цилиндър и горивна камера? А и къв ще е тоя бензин дето е детонационно устойчив? Звучи ми малко , както огнеупорен бензин. :)
П.С.: Аз от двигатели хабер си нямам ама ми звучи някак абсурдно. Обясни плс.

Автор:  Loshiq^RnB [ 12 Май 2005 21:17 ]
Заглавие: 

Ами за 4етерите карбуратора сам сигорен.А за шлаифа на главата е логи4но.Мисля 4е е обикновенния мотор 1300 или на лада 1600 но не сам сигорен.Но след тия подобрения се вдигнала много мо6носта.За това жигули много но6ти не се е спяло.Има мн работи праени по него.

Автор:  pc_genius [ 12 Май 2005 22:14 ]
Заглавие: 

Абе беш ли му майката какво има под капака! Важното е, че пича с тъз дъртата руска барака разби сичките дето са големи рейсАри (разбира се след като е инвестирал някой друг леФ да я тунингова)!

Автор:  danny [ 13 Май 2005 20:02 ]
Заглавие: 

kokiboki написа:
dimitko написа:
Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)

Я обясни как като се шлайфа главата ще се намалява горивната камера? То ако се намалява обема няма да е шлайфане сякаш ами нещо друго. А и каква е разликата между цилиндър и горивна камера? А и къв ще е тоя бензин дето е детонационно устойчив? Звучи ми малко , както огнеупорен бензин. :)
П.С.: Аз от двигатели хабер си нямам ама ми звучи някак абсурдно. Обясни плс.

Горивна камера е разстоянието ,което остава м/у челото на буталото и клапаните в момента на възпламеняване на сместа.
Цилиндър е кухината,в която се движи буталото.
Колкото по-добър е даден бензин/по-голямо октаново число/,толкова по-устойчив е на самозапалване,вследствие на промяната в налягането на горивната смес.Когато се кара със слаб бензин се получава детонационнно горене още преди ГМТ и преди да бъде подадена искра от свеща.Чува се характерен метален звук,така нареченото "чукане на аванса"
Когато се намали камерата се увеличава налягането на сместа ,и изгарянето става с по-голяма скорост.

Автор:  IvooooM [ 13 Май 2005 20:55 ]
Заглавие: 

от Лада 1600 с два двойни карбуратора... с 4-ри степенна скоростна котия

Автор:  Goldberg [ 13 Май 2005 21:03 ]
Заглавие: 

Ае един приятел го познавал,каза че било жигула с 4 карбуратора :)

Автор:  IvooooM [ 13 Май 2005 21:05 ]
Заглавие: 

Goldberg написа:
Ае един приятел го познавал,каза че било жигула с 4 карбуратора :)

Два двойни :) да сме то4ни

Автор:  Loshiq^RnB [ 13 Май 2005 22:32 ]
Заглавие: 

bqha dva dvoini no sq sa si 4 na vseki cilindar karburator!

Автор:  k [ 13 Май 2005 22:48 ]
Заглавие: 

danny 10x за инфото. Тез неща не ги знаех. :wave:

Автор:  .:LISUNGERA:. [ 14 Май 2005 13:00 ]
Заглавие: 

мисля си двигател от Лада 1600 с четири карбуратора ама не съм сигутен :) просто това ми звучи най-зверско :moose:

Автор:  eiNkel [ 14 Май 2005 14:42 ]
Заглавие: 

Да самодетонацията става около 70 градуса и то при по-ниски октанови числа от сорта 88 които бяха много модерни през 80те години .За да не се самодетонира при 70 температура се добавя олово което отслабва детонацията и така се избягва така наречеченото предвариелно запалване което не се извършва в ГМТ(горна мъртва точка ) и така се губи мощност и тн. В съвременните бензини е забранено използването на олово което замърсява околната среда ( вече се въвежда след цифрата на октана буквата Н която е знак за безоловен бензин :drunk: ) и се добавя нови химични вещества от сорта на Не които също забавят детонацията ии са екологично чисти( е пак има замърсяване, но по -малко от това оловните изпарени)

Автор:  ivip [ 22 Май 2005 22:32 ]
Заглавие: 

да попитам главата защо я шлайфат.В смисъл какво става като я шлайват?Аз знам че я шлайфат като е крива ама стана 2-3 седмици наляво и надясно само за шлайфане на глава слушам и ми стана интересно ? :confused2:

Автор:  Bez_Nick [ 22 Май 2005 23:21 ]
Заглавие: 

ми примерно колата е 1.6 става 1.7
и конете малко май вдига нз със сигорност

Автор:  danny [ 23 Май 2005 20:33 ]
Заглавие: 

Nemam_Nick написа:
ми примерно колата е 1.6 става 1.7
и конете малко май вдига нз със сигорност

Намаля се горивната камера и се повишава степента на компресия.
Увеличаването идва по друг начин-по-ниски бутала и биели с по-късо рамо.

Автор:  ivip [ 24 Май 2005 01:05 ]
Заглавие: 

това с по-късо бутало про дизел става ли? Щото сменяхме днеска едни бутала и ризи на трактора и ако сложиш по-късо бутало то няма да може да се възплани горивото в ГМТ :confused2: Не ги разбирам много тея ама аиде :)

Автор:  danny [ 10 Юни 2005 14:30 ]
Заглавие: 

Четете днешния "168 часа" !!!Издига се Гошо и това е!!!Вече е известен!

Автор:  ///M3 [ 10 Юни 2005 23:09 ]
Заглавие: 

danny написа:
Четете днешния "168 часа" !!!Издига се Гошо и това е!!!Вече е известен!


Тъкмо и аз щях да пиша това!!! Малеееееее по-смешно нещо не съм чувал през живота си!!! Четях и се гърчех от смях!!!!
Тоя надут дъртак го изкарали Велик бе!!! ХАХАХАХАХАХАХХАХА!!!!!
Насрана работа!!! Тъп Вестник... Не писали за Русенския Ford дето ги напукал сичките ами за дръгливия курник на Гошо Мистерията!!!
Повърня!!!
И как го цитират... това са думи на Карборатора: "В Добрич всички ги бия" ... Ебахти надувката тоя бастун дърт!

Автор:  pc_genius [ 11 Юни 2005 01:11 ]
Заглавие: 

///M3 написа:
И как го цитират... това са думи на Карборатора: "В Добрич всички ги бия" ... Ебахти надувката тоя бастун дърт!

Що да е надут, бе! Човека си казва истината!

Автор:  k [ 11 Юни 2005 02:16 ]
Заглавие: 

Сега на последните драгове в Сф, червения русенски косуърт ли е станал първви при най-големите?

Автор:  ivip [ 11 Юни 2005 03:42 ]
Заглавие: 

http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=15608
виж тука

Автор:  ///M3 [ 11 Юни 2005 10:17 ]
Заглавие: 

pc_genius написа:
///M3 написа:
И как го цитират... това са думи на Карборатора: "В Добрич всички ги бия" ... Ебахти надувката тоя бастун дърт!

Що да е надут, бе! Човека си казва истината!


Абе майни го тоя бе!!!

kokiboki написа:
Сега на последните драгове в Сф, червения русенски косуърт ли е станал първви при най-големите?


3 старта на финала! 1-вия печели Cosworth-а, Втория-то и на третия Cosworth-а немажа да вкара 2-ра скорост и падно, но съм сигурен че щеше да бие!!! Имам го на 1000 клипа!

Автор:  k [ 11 Юни 2005 15:38 ]
Заглавие: 

Тоз Форд много готен и много върви. Той беше дошъл на едните гонки тука и на финала се дърпа с онуй бургаското Субару май.

Автор:  danny [ 11 Юни 2005 17:41 ]
Заглавие: 

Независимо какво казва Карбуратора,факт е че заради него се заговори за Добрич в тези среди!Ако нещо се промени и на общинско ниво и започнат да се интересуват какво точно се случва в града,а не само от избори и агитация,не малка заслуга ще има и Гошо.А пък ,че си прави реклама -две мнения няма!
Все пак "168 часа" не е "Добруджанска трибуна" ,нали така? :wave:

Автор:  ///M3 [ 11 Юни 2005 23:28 ]
Заглавие: 

168 ЧАСА... Дон Карбураторе:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

АУТО БИЛД също, само че от 15 от Изложението!:

Изображение

Тъй и тъй вЯстници ша качаме!

Автор:  danny [ 11 Юни 2005 23:34 ]
Заглавие: 

Кво тва?Нищо се не вижда!

Автор:  ///M3 [ 11 Юни 2005 23:48 ]
Заглавие: 

Сканирани страниците на Весника 168 часа и една статийка от АУТО БИЛД за Тунинг Изложението!!!

Автор:  k [ 12 Юни 2005 02:15 ]
Заглавие: 

///М3 я покажи някоя снимка на Поршето, с което е станал първи оня. Тва черното 996, което е TechArt ли е или някое друго?

Страница 2 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/