Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Съвети:Каква кола да си взема?
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=43126
Страница 10 от 21

Автор:  Slip-X [ 02 Апр 2008 00:29 ]
Заглавие: 

Мерси за компетентното мнение :)

Автор:  RS4 [ 02 Апр 2008 00:38 ]
Заглавие: 

и двете са със сравнително скъпа подръжка така че специално тоя модел на волво си е доста грамадна и груба кола, виж ако беше v40
но това голямо чудо някакси ми се струва че не е кола за млад човек

Автор:  Slip-X [ 02 Апр 2008 01:30 ]
Заглавие: 

Автомобила не е за мен а за баща ми :) затова гледаме да е голяма кола. Ест и аз ще я карам но за себе си съм се спрял на други коли. Можеби Мазда, Корса или някой БМВ от дизеловите изпълнения 318 или 325. Ще разбера скоро с колко пари ще разполагам.

Автор:  PaKo [ 02 Апр 2008 19:35 ]
Заглавие: 

Slip-X написа:
Автомобила не е за мен а за баща ми :) затова гледаме да е голяма кола. Ест и аз ще я карам но за себе си съм се спрял на други коли. Можеби Мазда, Корса или някой БМВ от дизеловите изпълнения 318 или 325. Ще разбера скоро с колко пари ще разполагам.
Ох, 325 мания! :)

Автор:  cobrata_m3 [ 07 Апр 2008 14:57 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
Slip-X написа:
Автомобила не е за мен а за баща ми :) затова гледаме да е голяма кола. Ест и аз ще я карам но за себе си съм се спрял на други коли. Можеби Мазда, Корса или някой БМВ от дизеловите изпълнения 318 или 325. Ще разбера скоро с колко пари ще разполагам.
Ох, 325 мания! :)

Бягай много далеч ама много от бмв тдс 318 тдс е много куца работа и същевременно не е толкова икономичен а 2.5 тдс просто няма какво да го коментирам ако искаш да си познат на всеки сервиз в добрич това е мотора нито гори малко нито е надежден и е с адски скъпа подръжка ако държиш да е бмв да върви да го караш основно из града и да е вечно 318ис е колата за теб м42 мотора е невероятно здрав забравяш за ремъци защото е с верига което доста намалява разходите при смяна на консумативи другото 140 коня му идват доста добре и е доста пъргавичък за в града дори в ниските е по добър от м50/м52(2.0 мотора) а разхода слагаш една газова инжекция и си ти

Автор:  cobrata_m3 [ 07 Апр 2008 15:12 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
Волвото естествено, аз и принципно не съм от симпатизантите на VAG ама не само заради това бих избрал Волвото. А6 кара всеки втори сводник в града, Волва има малко, аз принципно не съм привърженик на мисълта "тая кола дали е мойта, да не вляза в на някой друг аудито" или казано по-просто да имам кола като още 50 човека в града затова пак Волвото. Като качество на изработката, като комфорта пак без да мисля ВОЛВО, та дори и на визия волвото е по-готино. Тея А6/А4 с гадните си носачи така съм ги намразил, че няма накъде, просто отвратителни предници! Бах мааму, та на мойто дръгливото рено предницата изкарва над година със сравнително евтини втулки и тн, а аудито с маркови носачи 6-12 месеца и айде наново. Обаче за смяна на консумативи почти 2 пъти по-евтино е на Аудито, не напразно де , винаги ауди и vw са с най-евтини части в сравнение с другите марки.

колега не знам как можеш да ругаеш ауди без да знаеш за кой модел става на въпрос колегата е казал 95-98 най вероятно визира ц4 но може и да има в предвид ц5 ако говори за ц4 и да ми казваш че били дараци направо се излагаш а4 е с малко по проблемна предница но това че веднъж годишно ще правиш предница са пълни глупости само не ми казвай имах един приятел и той тралала ако не ти е минавал такъв автомобил през ръцете не съди по такива хорски приказки като аз карам б4 щото а4 са боклуци( или както казала кума лиса гроздето е кисело) а4 е в пъти по красиво от в40 (макар че това е въпрос на вкус) но за интериора и сравнение не може да става.според мен за случея на колегата си мисля че в40 са много добър вариянт вече в70 някакси ц4 на ауди е по добро комбито също е едски голяма а вече за ц5 няма какво да говорим но поддръжката е по скъпичка а особено 2.5 тди е с брутално скъпа поддръжка и не е от най здравите им мотори.

Автор:  PaKo [ 07 Апр 2008 20:34 ]
Заглавие: 

Е, аз нещата за аудито от опит ги знам, просто това работя. И въпреки всичко и лично аз не ги харесвам де...

Автор:  cobrata_m3 [ 07 Апр 2008 22:39 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
Е, аз нещата за аудито от опит ги знам, просто това работя. И въпреки всичко и лично аз не ги харесвам де...

е виж сега това че не ги харесваш е друга работа :) ама недей така да плашиш хората аз лично също бях скиптик но съм доста доволен.

Автор:  PaKo [ 07 Апр 2008 22:53 ]
Заглавие: 

cobrata_m3 написа:
PaKo написа:
Е, аз нещата за аудито от опит ги знам, просто това работя. И въпреки всичко и лично аз не ги харесвам де...

е виж сега това че не ги харесваш е друга работа :) ама недей така да плашиш хората аз лично също бях скиптик но съм доста доволен.
Е, в интерес на истината окачването на моето рено е доста по-слабо от на аудито, така че реално претенции не мога да имам, просто това го отбелязвам за хора които са свикнали на "вечния" голф 2.

Автор:  Slip-X [ 08 Апр 2008 00:48 ]
Заглавие: 

Сега се спрях на 2.5 ТДС на бмв 5-ца 98 година. И какво да разбирам? Нито един 2.5 литров дизелов мотор не е сполучлив така ли? Нито на ауди нито на бмв? А мнение за Ровър 75 2.0 дизелов нз как точно беше 115 коня е в дч в едната автокъща има такъв цвят бордо. До колкото разбрах този модел на Ровър са с мотори и ходова част на бмв. Хубавото на тоя Ровър беше че е 2000 година.

Автор:  cobrata_m3 [ 08 Апр 2008 02:13 ]
Заглавие: 

Slip-X написа:
Сега се спрях на 2.5 ТДС на бмв 5-ца 98 година. И какво да разбирам? Нито един 2.5 литров дизелов мотор не е сполучлив така ли? Нито на ауди нито на бмв? А мнение за Ровър 75 2.0 дизелов нз как точно беше 115 коня е в дч в едната автокъща има такъв цвят бордо. До колкото разбрах този модел на Ровър са с мотори и ходова част на бмв. Хубавото на тоя Ровър беше че е 2000 година.

2.5 на ауди става въпрос за ц5 изясни се кое точно ауди става на въпрос . винаги имай едно на ум за стар дизел дизела винаги е с по скъпа поддръжка а особено старите дизели трябва много да внимаваш защото повечето са много ама много карани другото което е гледам си се спрял на нафта сигурно има от къде да намираш ако нафтата не е качествена се вкарваш в още по голям филм но ти си решаваш за бмв мотора мога да ти говоря до утре просто бягай далеч от него аз съм върл фен на бмв но не мога да кажа нагадното хубаво . за роувър не знам какво да ти кажа има доста модели кои с части на хонда а за този който говориш не се сещам точно модела мисля си че беше лимузина няква доколкото знам е правена след като бмв са купили завода и преди да го затворят това е последния модел който пускат и е бмв двигател и окачване но друго не мога да ти кажа.само не разбрах дали роувъра или бмвто си гледал на авто къщата щото ако е бмв и е едно сиво комби то стои там от 100 години и е голяма кочина.

Автор:  M-Power [ 08 Апр 2008 16:03 ]
Заглавие: 

Slip-X написа:
Сега се спрях на 2.5 ТДС на бмв 5-ца 98 година. И какво да разбирам? Нито един 2.5 литров дизелов мотор не е сполучлив така ли? Нито на ауди нито на бмв? А мнение за Ровър 75 2.0 дизелов нз как точно беше 115 коня е в дч в едната автокъща има такъв цвят бордо. До колкото разбрах този модел на Ровър са с мотори и ходова част на бмв. Хубавото на тоя Ровър беше че е 2000 година.

сега гледах Rover-a в Бул ит Карс(бордото) на външен вид е супер просто немам думи мотора му не го знам как е ама но по това което видех ми хареса.Отивай им брой 10700-10800лв и го отнасяй(ако мотора му е добър разбира се).А за цената и по малко може да ти го дадът не знам.

Автор:  Slip-X [ 08 Апр 2008 20:23 ]
Заглавие: 

Ровъра гледах цвят бордо който е. В мобиле.бг го има. А за ауди мотора идея си нямам кой е ц4 или ц5 както казваш. Годината е между 96 и 98 по 140 коня който са. А мнение за тези който пак са 2.5 литрови но 115 коня? А колкото до ровъра както казах 2 литров 115 к.с. и да лимузина е 2000 година. Само че той е малко по скъп от тва ауди за което говоря и за БМВ-то до 99 година с 2.5 моторите 143 к.с. По принцип на навта съм се спрял защото карах година и половина 1.9 ТДИ на ауди б4 и бях мн доволен от разхода и т.н. От тогава си казах че повече бензинова кола никога :)

Автор:  IvooooM [ 08 Апр 2008 20:38 ]
Заглавие: 

Slip-X написа:
По принцип на навта съм се спрял защото карах година и половина 1.9 ТДИ на ауди б4 и бях мн доволен от разхода и т.н. От тогава си казах че повече бензинова кола никога :)

:respekt: :two beer: ! ! !

Автор:  cobrata_m3 [ 08 Апр 2008 20:46 ]
Заглавие: 

Slip-X написа:
Ровъра гледах цвят бордо който е. В мобиле.бг го има. А за ауди мотора идея си нямам кой е ц4 или ц5 както казваш. Годината е между 96 и 98 по 140 коня който са. А мнение за тези който пак са 2.5 литрови но 115 коня? А колкото до ровъра както казах 2 литров 115 к.с. и да лимузина е 2000 година. Само че той е малко по скъп от тва ауди за което говоря и за БМВ-то до 99 година с 2.5 моторите 143 к.с. По принцип на навта съм се спрял защото карах година и половина 1.9 ТДИ на ауди б4 и бях мн доволен от разхода и т.н. От тогава си казах че повече бензинова кола никога :)

ц4 и ц5 са имената на моделите както е б4 и б5 но след като каза че е 140 коня двигателя е ясно че става въпрос за ц4 той има два вариянта 140 коня и 115 за тях не мога да ти кажа нищо един приятел кара доста време такова и не знам дали е доволен .ако избираш нафтата само заради разхода знай едно че нито един от моторите 2.5 няма да ти даде малък разход и ако няма от къде да намираш нафта не виждам кое му е изгодното тези двигатели едва ли ще ти дадът по малък разход от 10 при цена на нафтата 2.30 са 23 лв на 100км а ако вземеш бензинов мотор сложиш газов инжекцион дори да ти харчи 20 по 1 лв става 20 лв а бензинов мотор който харчи 20 се сещаш че ще бяга в пъти повече от дизела и кефа ще е много по голям ако си вземеш бмв 2000 кубика 150 коня при ръчка ще ти дава 13-14 което ти идва грубо 15 лв на 100км а този мотор може доста работи особено със задно и шпер(знам го от опит :) ) .другото което е гледам че гледаш по горен клас кола като а6 а си мисля че там разхода не трябва да те спира и мен лично никога не би ме спрял да си взема дадена кола но ти си решаваш ако има нещо питай.

Автор:  Slip-X [ 08 Апр 2008 20:58 ]
Заглавие: 

среден разход около 7/100 смесено ще ми дава. Не съм фен на газовите уредби по колите (т.е. да имам бомба в колата си). Незнам мен лично ме е страх от тея работи, пък и автомобила щом си е направен на бензин трябва да си върви на бензин, тея неща къде ги магерят с газовите де да знам. Фен съм на дизеловите мотори тва е просто :)

Автор:  cobrata_m3 [ 08 Апр 2008 23:27 ]
Заглавие: 

Slip-X написа:
среден разход около 7/100 смесено ще ми дава. Не съм фен на газовите уредби по колите (т.е. да имам бомба в колата си). Незнам мен лично ме е страх от тея работи, пък и автомобила щом си е направен на бензин трябва да си върви на бензин, тея неща къде ги магерят с газовите де да знам. Фен съм на дизеловите мотори тва е просто :)

кое ще ти дава 7 разход и какво разбираш под смесено в града забрави под 9-10 че и това е малко и то трябва да е на ебахти пенсионерското каране на нашия малък град дето палиш да слезеш до центъра и гасиш и мотора не е загрял и после обратно забрави са нисък разход ако пътуваш доста извън града по може като се кара повече колата да падне разхода но ако я ползваш да слезеш на кафе и да отидеш до работа забрави за нисък разход аз зимата се радвах на 15 разход а мотора ми е 1.6 може да не сменям под 5000 оборота но онова е 2.5 и купето е доста по тежко така че това 7 е само на хартия ако тази кола даде 7 СМЕСЕН аз лично ще ти я купя.

Автор:  ElectrocypeR [ 09 Апр 2008 14:34 ]
Заглавие: 

cobrata_m3 написа:
....ако си вземеш бмв 2000 кубика 150 коня при ръчка ще ти дава 13-14 което ти идва грубо 15 лв на 100км а този мотор може доста работи особено със задно и шпер(знам го от опит :) )...

Слагането на газово устройство в BMW е равносилно на доживотен затвор при много строг режим!!! Така, че внимавайте :)
Моето скромно мнение е, че ако търсиш кола с нисък разход е по-добре да си купиш такава с дизелов мотор 115-136 коня, отколкото да караш бензинов автомобил на газ.

Автор:  cobrata_m3 [ 09 Апр 2008 14:42 ]
Заглавие: 

ElectrocypeR написа:
cobrata_m3 написа:
....ако си вземеш бмв 2000 кубика 150 коня при ръчка ще ти дава 13-14 което ти идва грубо 15 лв на 100км а този мотор може доста работи особено със задно и шпер(знам го от опит :) )...

Слагането на газово устройство в BMW е равносилно на доживотен затвор при много строг режим!!! Така, че внимавайте :)
Моето скромно мнение е, че ако търсиш кола с нисък разход е по-добре да си купиш такава с дизелов мотор 115-136 коня, отколкото да караш бензинов автомобил на газ.

sega ako mi kaje6 koe e lo6oto na gazoviq injekcion.

Автор:  Slip-X [ 09 Апр 2008 15:27 ]
Заглавие: 

И аз съм на това мнение за газовите уредби. По добре дизелов автомобил отколкото бензинов на газ. Някак си не върви на едно бмв резачка от порядъка на 150 коня да има газово. Мое мнение

Автор:  TriVium [ 09 Апр 2008 15:37 ]
Заглавие: 

Значи газовата уредба е опасно така ли? Ако ви блъсне някои отзаде може да стане опасно така ли? Последно като проверявах и бензина беше запалим.... освен ако не сте от тия фенове дето по 10лв зареждат. Тогава няма от какво да се притеснявате. Ай ми кажете колко случая сте чули кола да е гръмала заради газовото- непрекуснато стават катастрофи все някоя е била с газово.
Другото което е интересно да се спомене е че в момента е по-евтено да караш на бензин от колкото на дизел. Ако ще си земате кола която няма да прави повече от 50км на ден не си слагаите газово иначе газовото е супер инвестиция.

Автор:  ElectrocypeR [ 09 Апр 2008 15:46 ]
Заглавие: 

cobrata_m3 написа:
ElectrocypeR написа:
cobrata_m3 написа:
....ако си вземеш бмв 2000 кубика 150 коня при ръчка ще ти дава 13-14 което ти идва грубо 15 лв на 100км а този мотор може доста работи особено със задно и шпер(знам го от опит :) )...

Слагането на газово устройство в BMW е равносилно на доживотен затвор при много строг режим!!! Така, че внимавайте :)
Моето скромно мнение е, че ако търсиш кола с нисък разход е по-добре да си купиш такава с дизелов мотор 115-136 коня, отколкото да караш бензинов автомобил на газ.

sega ako mi kaje6 koe e lo6oto na gazoviq injekcion.

Като се почне от сравнение на смазочните качества на бензина и газта, минаваме през солидна сумичка за газовия инжекцион, тап, ламда контрол, емулатори на инжекторите и др. В крайна сметка получаваме кола, която върви що годе добре, но след 40-50к км на българска газ това се променя ;) И каква е ползата газта да е по-евтина като ти съсипва автомобила и след няколко години ще трябва да инвестираш в нов?!

Автор:  cobrata_m3 [ 09 Апр 2008 18:12 ]
Заглавие: 

cobrata_m3 написа:
ElectrocypeR написа:
cobrata_m3 написа:
ElectrocypeR написа:
cobrata_m3 написа:
....ако си вземеш бмв 2000 кубика 150 коня при ръчка ще ти дава 13-14 което ти идва грубо 15 лв на 100км а този мотор може доста работи особено със задно и шпер(знам го от опит :) )...

Слагането на газово устройство в BMW е равносилно на доживотен затвор при много строг режим!!! Така, че внимавайте :)
Моето скромно мнение е, че ако търсиш кола с нисък разход е по-добре да си купиш такава с дизелов мотор 115-136 коня, отколкото да караш бензинов автомобил на газ.

sega ako mi kaje6 koe e lo6oto na gazoviq injekcion.

Като се почне от сравнение на смазочните качества на бензина и газта, минаваме през солидна сумичка за газовия инжекцион, тап, ламда контрол, емулатори на инжекторите и др. В крайна сметка получаваме кола, която върви що годе добре, но след 40-50к км на българска газ това се променя ;) И каква е ползата газта да е по-евтина като ти съсипва автомобила и след няколко години ще трябва да инвестираш в нов?!

браво това къде го прочете това са пълни ама пълни глупости май гроздето е кисело много ясно че като сложиш кирливо газово за 300 лв при кварталния майстор ще береш ядове ама айде не ми говори че газовия инжекцион ебавал майката и българската газ била гадна че бензина да не е хубав или нафтата бе аз след като си внесох колата и като я карах малко на нашенския бензин и се еба майката на бензиновата помпа и кво да не караме на бензин тогава като има дупки и като се разбиват колите да ходим пеша така ли както каза колегата газовия инжекцион си е инвестиция и просто няма да усетиш колко бързо ще го избиеш да ти дам малък пример сега с 40 лв минавам 100км а на газ щях да ги минавам за 15 мисля че не се иска много акъл да се сетиш че разликата е голяма и спестяваш 25 лв на зареждане и после дори и да ти излезе някое ремонтче хоп имаш скатан лев. пределно си ми ясен че си поредния кисел гъзар дето ми караш по 20 км на ден до кафето и слагаш 1 път семично бензин и толкова и като стане въпрос за газ ти гордо ставаш и казваш вии луди ли сте ве аз съм гъзар карам 320 на бензин и ние тряя ти се кланяме.бмв не газ било не знам си кво абе пич земи прочети малко и виж че вече има сумати кайени на газ знам вече за няколко с8 -мици а да не говорим за колко м-ки знам или те сигурно са тапаци а ти с товето 320 ако даже и такова имаш си големия гъзар и си мислиш че 2000кубика е голям мотор и 150 коня са много ама айде да не отваряме тема сега колко е убит този мотор.било бомба кой се е взривил с газов инжекцион ми кажи че не се сещам виж за менат съм чувал ама айде не се излагай.както каза колегата в момента е по евтино да се кара на бензин от колкото на нафта освен ако няма от къде да вземаш нафта или не пътуваш много така че вообще не ми плюй газта карай си бързата 3 ка на бенц и ти си газара :pako:

Автор:  PaKo [ 09 Апр 2008 20:43 ]
Заглавие: 

Стига отклонения от темата!

Автор:  ElectrocypeR [ 10 Апр 2008 00:25 ]
Заглавие: 

cobrata_m3 върни се в 3-4 клас научи, че съществуват точки и запетайки, пийни една студена вода, поеми си въздух, качи се в каручката си и карай на газ - никой не те спира! Всеки е свободен да изказва мнение, но да говориш по този начин и да ме обиждаш е прекалено и сам себе си излагаш. А това, че познаваш много хора с М-ки на газ беше брутална обида за цялото българско и немско поколение :ama che si:
Във форума е лесно да се изказва мнение...
PS: PaKo незнам в крайна сметка темата за "Волво" ли е или "За или против газовия инжекцион", но немога да си мълча като ме обиждат.

Автор:  Slip-X [ 10 Апр 2008 00:39 ]
Заглавие: 

Край по темата. Благодаря на всички, който бяха така добри и компетенти да ми обяснят някой работи. Скоро ще ви съобщя какъв ще бъде автомобила. Ако искате изтрийте темата, ако искате я преименувайте както решите, :two beer:

Автор:  cobrata_m3 [ 10 Апр 2008 01:37 ]
Заглавие: 

ElectrocypeR написа:
cobrata_m3 върни се в 3-4 клас научи, че съществуват точки и запетайки, пийни една студена вода, поеми си въздух, качи се в каручката си и карай на газ - никой не те спира! Всеки е свободен да изказва мнение, но да говориш по този начин и да ме обиждаш е прекалено и сам себе си излагаш. А това, че познаваш много хора с М-ки на газ беше брутална обида за цялото българско и немско поколение :ama che si:
Във форума е лесно да се изказва мнение...
PS: PaKo незнам в крайна сметка темата за "Волво" ли е или "За или против газовия инжекцион", но немога да си мълча като ме обиждат.

аве идиот ти се върни в първи и се научи да четеш каде съм писал че познавам хора с м-ки на газ ако имаше малко акъл в главата си щеше да разбереш кво имам в предвид а то е че хората слагат на м-ки (и сякви други топ версии на автомобили) газов инжекцион ( не съм казал че одобрявам да сложиш на такава кола газ твърдо против съм) а ти ми го правиш на въпрос за 318 или 320 което в случея е един съвсем обикновен автомобил 15 годишен и не виждам кво му е срамното да му сложиш газов инжекцион (не ме разбирай погрешно не обикновено кирливо газово а газов инжекцион хубав който струва пари).не съм ти казал че съм фен на газта или нещо подобно просто случея момчето търси икономия и аз му предлагам вариянт като му казах в кой случеи в по изгодна газта от дизела а ти дрънкаш глупости като ме обориш с компетентно мнение евала ама да ми се заяждаш как пиша (при условие че не знаеш от къде пиша) говори колко си умен казах ти още веднъж (щото явно тряба да ти се повтаря) че не съм фен на газта аз мойта каруца не я карам на газ щото така съм предценил и ме боли оная работа че ми гори 18 но сега съжелявам защото можеше да спестя пари за още една кола но както и да е.и не се праи на газра дето ми слагаш за 20 лв бензин да ми закарш някоя офца на кафе с твоята СПОРТНА КОЛА и си мислиш че си голяма работа като ти минат толкова коли през ръцете и понаучиш нещо повече от ,,БМВ на газ било са смъртно наказание,, тогава ще ми говориш така гаден пубер такъв .

Автор:  ///S14.addict [ 10 Апр 2008 01:57 ]
Заглавие: 

кобрата М3 ти каква кола караш щом 320ките били умрели и 150 коня били нищо?

Автор:  cobrata_m3 [ 10 Апр 2008 13:07 ]
Заглавие: 

///S14.addict написа:
кобрата М3 ти каква кола караш щом 320ките били умрели и 150 коня били нищо?

айде сега пак ще спорим пич мисълта ми е че няма нищо срамно да караш кола 2000 кубика на газ а 320 е умряла и много добре знаеш че удоволствите което доставя тази кола не е c бързина защото купето е тежко и повечето да не кажа всички 2000 кубикови мотори бягат повече не ми се спори сега казах ти че съм голям фен на бмв ти гледам също си фен на бмв и знаеш че удоволствието от шофирането е главния фактор заради който харесваме тази марка(като изключим виншния вид разбира се).удоволствие от шофиране знаеш как се постига първо колата ти изглежда добре преди да се качиш в нея се изпълваш тотално и адреналинта ти се кача ,сядаш перфекнта позиция на седене готин интериор и гордата синьо бяла емблема пред теб палиш мотора и перфектния редови 6-так почва да звучи по свой уникален начин и дори преди да си потеглил вече оргазмът е на 50% всичко това + перфектно балансирано купе перфектно окачване правилно задвижване на колелата едно шперче и тази кола вече ти е любима спира да ти пука че голфове астри и сякви подобни летящи каруци са по бързи от теб .след това гасиш колата слизаш с усмивка до ушите (която само бмв може да докара) обръщаш се поглеждаш хубавицата как стои кротко пред теб замисляш се връщаш се пак сядаш в нея дори без да я палиш и адреналина ти пак скача.слизаш с още по голяма усмивка прибираш се лягаш забравил си за всякакви проблеми единствено в главата ти е тази магия магията която само трибуквената марка може да донесе.

Автор:  ///S14.addict [ 10 Апр 2008 13:23 ]
Заглавие: 

cobrata_m3 написа:
///S14.addict написа:
кобрата М3 ти каква кола караш щом 320ките били умрели и 150 коня били нищо?

айде сега пак ще спорим пич мисълта ми е че няма нищо срамно да караш кола 2000 кубика на газ а 320 е умряла и много добре знаеш че удоволствите което доставя тази кола не е c бързина защото купето е тежко и повечето да не кажа всички 2000 кубикови мотори бягат повече не ми се спори сега казах ти че съм голям фен на бмв ти гледам също си фен на бмв и знаеш че удоволствието от шофирането е главния фактор заради който харесваме тази марка(като изключим виншния вид разбира се).удоволствие от шофиране знаеш как се постига първо колата ти изглежда добре преди да се качиш в нея се изпълваш тотално и адреналинта ти се кача ,сядаш перфекнта позиция на седене готин интериор и гордата синьо бяла емблема пред теб палиш мотора и перфектния редови 6-так почва да звучи по свой уникален начин и дори преди да си потеглил вече оргазмът е на 50% всичко това + перфектно балансирано купе перфектно окачване правилно задвижване на колелата едно шперче и тази кола вече ти е любима спира да ти пука че голфове астри и сякви подобни летящи каруци са по бързи от теб .след това гасиш колата слизаш с усмивка до ушите (която само бмв може да докара) обръщаш се поглеждаш хубавицата как стои кротко пред теб замисляш се връщаш се пак сядаш в нея дори без да я палиш и адреналина ти пак скача.слизаш с още по голяма усмивка прибираш се лягаш забравил си за всякакви проблеми единствено в главата ти е тази магия магията която само трибуквената марка може да донесе.


A aз не споря, питам информативно, но ти не ми отговори.
Удоволствието от карането съм го усещал и го усещам многократно, дори и с моята куца баба яга!

Страница 10 от 21 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/