Бергон интернет и телевизия http://109.104.192.11/ |
|
АвтоМотоЧат http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118 |
Страница 7 от 148 |
Автор: | PaKo [ 20 Сеп 2005 22:07 ] |
Заглавие: | |
Да забелязвате липсата на 2-ма човека :tears: по-точно единият не влиза, другия влиза но не пише във подфорума за автомобилите... :sadblinky: |
Автор: | THE-MasteR [ 02 Окт 2005 19:53 ] |
Заглавие: | |
Цитат: Нов 'звяр'...
http://netinfo.bg/?tid=40&oid=784516 |
Автор: | k [ 16 Окт 2005 00:30 ] |
Заглавие: | |
Авто и мото феновете нещо изчезнаха от тоя форум. ![]() С тва и подфорума замря сериозно |
Автор: | feno [ 16 Окт 2005 00:51 ] |
Заглавие: | |
Кажете ми каде има на ниски цени мото части плс |
Автор: | GoldMasteR [ 16 Окт 2005 00:51 ] |
Заглавие: | |
Тъкмо това мислех да пиша тая вечер тука ![]() ![]() |
Автор: | k [ 16 Окт 2005 02:00 ] |
Заглавие: | |
feno написа: Кажете ми каде има на ниски цени мото части плс
По моргите предполагам ![]() |
Автор: | PaKo [ 16 Окт 2005 02:06 ] |
Заглавие: | |
То отдавна липсват... ![]() |
Автор: | Michelin [ 16 Окт 2005 02:29 ] |
Заглавие: | |
Morgite li be v dobrich ima 1 golqma morga . tam moje6 da nameri6 ne6to interesno Namira se nakraq na grada deto davat Bor Mashini drelki pod naem ei tam tam moje6 da nameri6 |
Автор: | feno [ 16 Окт 2005 13:15 ] |
Заглавие: | |
Michelin написа: Morgite li be v dobrich ima 1 golqma morga . tam moje6 da nameri6 ne6to interesno Namira se nakraq na grada deto davat Bor Mashini drelki pod naem ei tam tam moje6 da nameri6
Казва се Арно радц |
Автор: | k [ 16 Окт 2005 15:49 ] |
Заглавие: | |
feno написа: Michelin написа: Morgite li be v dobrich ima 1 golqma morga . tam moje6 da nameri6 ne6to interesno Namira se nakraq na grada deto davat Bor Mashini drelki pod naem ei tam tam moje6 da nameri6 Казва се Арно радц Я обяснете къде точно се намира тая морга, щото тва където давали дрелки под наем не го знам. В кой от всичките краища на Добрич. |
Автор: | feno [ 16 Окт 2005 16:47 ] |
Заглавие: | |
Ам арно радц е морга за авто части на коли апак за дрелките нз начи като трагнеш от полицията на горе караш само на право и излизаш от града ае патя за Шумен... там дето се намира арно радц продават на ъкъла дърва нея улица фащаш.... то е един голям хангар... Сору ако неси ме разбрал ама немога да го обесня по добре |
Автор: | GoldMasteR [ 16 Окт 2005 16:47 ] |
Заглавие: | |
Към Кобаклъка където се отива, точно срещу бензиностанция СПАРГ |
Автор: | PaKo [ 16 Окт 2005 16:53 ] |
Заглавие: | |
До "калиакра" също има авто морга :wave: |
Автор: | feno [ 16 Окт 2005 16:59 ] |
Заглавие: | |
PaKo написа: До "калиакра" също има авто морга :wave:
Там няма ништо интересно нодел сам ![]() |
Автор: | Fr3aKy`b0y [ 12 Ное 2005 01:55 ] |
Заглавие: | |
Еми по точно мога да ви кажа че във Добрич няма ефтено място за авто части |
Автор: | hiteck [ 12 Ное 2005 04:53 ] |
Заглавие: | |
tursq preden amortisior i dqsno strani4no ogledalo za Peugeot 205 ako nqkoi ima da pi6e лс |
Автор: | GoldMasteR [ 01 Дек 2005 16:49 ] |
Заглавие: | |
Най-бързата патрулка вдига 300 км/ч Болидът на "Техарт" гони мерцедеси и баварци "Летящият полицай" е новият кошмар за всички нарушители на закона в Германия. Под това прозвище се крие моделът на тунинг-ателието "Техарт", представен на автосалона в Есен. Суперспортният болид на базата на "Порше" е направен специално за немските пазители на реда. Двигателят на "Техарт 911 Карера S" разполага с мощност от 370 к.с. с максимален въртящ момент от 406 Нм. Полицейската патрулка развива максимална скорост от 297 км/ч и ускорява до 100 км/ч само за 4,6 секунди. С тези динамични характеристики полицаите не биха имали проблем да хванат нарушителите на реда по пътищата на Германия, дори ако се наложи да гонят автомобили, движещи се с 250 км/ч. Типичните елементи на аеродинамика на "Техарт 911 Карера S" са предният спойлер с допълнителни светлини, пропорционалният дифузьор и големите 20-инчови джанти от лека сплав с пет спици. Цената на модела е около 125 000 евро. Това е доста висока сума за патрулка дори и в Германия. Магистралната полиция обаче има нужда от няколко такива коли, защото често се налага да гони нарушители. В Италия проблемът бе решен с полицейски машини "Ламборгини Гаярдо". Куките ще се родят ![]() ![]() |
Автор: | PaKo [ 01 Дек 2005 19:25 ] |
Заглавие: | |
Ех, полицай да си днес :chick: |
Автор: | k [ 01 Дек 2005 19:54 ] |
Заглавие: | |
PaKo написа: Ех, полицай да си днес :chick:
Ама да не е в България. Иначе ще караш Астра, на която не и бачка поне единия стоп ![]() |
Автор: | PaKo [ 01 Дек 2005 19:57 ] |
Заглавие: | |
k написа: PaKo написа: Ех, полицай да си днес :chick: Ама да не е в България. Иначе ще караш Астра, на която не и бачка поне единия стоп ![]() ![]() |
Автор: | Goldberg [ 01 Дек 2005 21:02 ] |
Заглавие: | |
GoldMasteR написа: Най-бързата патрулка вдига 300 км/ч
Болидът на "Техарт" гони мерцедеси и баварци "Летящият полицай" е новият кошмар за всички нарушители на закона в Германия. Под това прозвище се крие моделът на тунинг-ателието "Техарт", представен на автосалона в Есен. Суперспортният болид на базата на "Порше" е направен специално за немските пазители на реда. Двигателят на "Техарт 911 Карера S" разполага с мощност от 370 к.с. с максимален въртящ момент от 406 Нм. Полицейската патрулка развива максимална скорост от 297 км/ч и ускорява до 100 км/ч само за 4,6 секунди. С тези динамични характеристики полицаите не биха имали проблем да хванат нарушителите на реда по пътищата на Германия, дори ако се наложи да гонят автомобили, движещи се с 250 км/ч. Типичните елементи на аеродинамика на "Техарт 911 Карера S" са предният спойлер с допълнителни светлини, пропорционалният дифузьор и големите 20-инчови джанти от лека сплав с пет спици. Цената на модела е около 125 000 евро. Това е доста висока сума за патрулка дори и в Германия. Магистралната полиция обаче има нужда от няколко такива коли, защото често се налага да гони нарушители. В Италия проблемът бе решен с полицейски машини "Ламборгини Гаярдо". Куките ще се родят ![]() ![]() Ехеее луда работа,Ламборгини Гаярдо ![]() |
Автор: | PaKo [ 09 Яну 2006 17:01 ] |
Заглавие: | |
На един приятел познат продава BMW 5 серия от 94 2000 кубика, сив металик в добро техниеско състояние, каза че 3000лв му иска. Спешно му трябвали пари... ако има някой заинтересован сериозно може да поразпитам по подробности... |
Автор: | PaKo [ 16 Фев 2006 17:56 ] |
Заглавие: | Автомобил, създаден в България |
Авторитетното немско списание "Ауто мотор унд шпорт" разказва за проекта на студентите от Техническия университет, подкрепян от "Даймлер-Крайслер" 14.02.2006 "Даймлер-Крайслер", "Брабус" и някои български компании, заедно със студенти от Техническия университет в София работят съвместно по дизайнерски проект, наречен "Автомобил, създаден в България". Неговата цел е на базата на Smart Forfour до 2007 г. да бъде създаден действащ прототип на малка градска кола, пише авторитетното немско списание "Ауто мотор унд шпорт" (Auto-Motor- Und-Sport.de). За разлика от други източноевропейски страни като Чехия, Словакия, Унгария или Румъния, където след падането на желязната завеса автокомпании от световна величина инвестираха сериозно, в България това почти не се случи. След 70-те години, когато комунистическият режим сложи край на автомобилната промишленост, в страната останаха само някои малки фирми, занимаващи се с производството на резервни части, пише немското издание. За да дадат някаква перспектива на 8-милионното население на България, запътила се към еврочленство през 2007 г., гигантът "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz.com), тунинг-майсторите "Брабус" (Brabus.com), вносителите "Балкан стар" (Mercedes-Benz.bg), заедно с още няколко фирми дадоха началото на проекта "Автомобил, създаден в България". Съвместната работа с ТУ-София (TU-Sofia.bg) започна през 2005 г. с конкурс за дизайн. С помощта на проф. Харалд Лешке, шефа на отдела за авангарден дизайн в "Даймлер-Крайслер" студентите сътвориха три модела на компактен автомобил. Младите българи бяха привлекли вниманието с участието си в конкурс за създаване на модел за джанти от леки сплави. Две от разработките на нашите младежи впоследствие бяха откупени от "Брабус". В първата фаза на проекта бе изработен макет на автомобил в мащаб 1:5, а до средата на годината трябва да е готов моделът в мащаб 1:1, който ще даде реална представа как ще изглежда българската кола както отвън, така и отвътре. Работата продължава във филиала на Техническия университет в Сливен, а крайната цел засега е на софийския автосалон през 2007 г. да бъде показан и работещ прототип. Макар "автомобилът, създаден в България" да има твърде малки шансове някога да влезе в производство, той най-малкото трябва да привлече вниманието на големите автомобилни производители към България и да осигури на младите български дизайнери необходимия опит. http://media.abv.bg/img.phtml?id=142822 |
Автор: | SsPawn [ 16 Фев 2006 18:59 ] |
Заглавие: | |
яко |
Автор: | Jem [ 16 Фев 2006 19:44 ] |
Заглавие: | |
малко дървено изглежда :hot: иначе браво |
Автор: | PaKo [ 16 Фев 2006 20:10 ] |
Заглавие: | |
Jem написа: малко дървено изглежда :hot: Това е рисуван прототип иначе браво ![]() http://forum.bergon.net/viewtopic.php?t=13335 |
Автор: | Iceeeboyyy [ 17 Фев 2006 14:00 ] |
Заглавие: | |
Това BMWкойто го купи после си остава вечно негово и разхода на гориво си остава вечно негов ![]() ![]() |
Автор: | PaKo [ 17 Фев 2006 15:49 ] |
Заглавие: | |
Абе я да питам, звънях по една оферта във Варна на един пич, който си продава кадета. Ще пейстна обявата и ще кажа какво си говорих с него... "ОПЕЛ КАДЕТ КАПКА, 1.6i, 06.91 г., 130000 км, АВS, аларма, шибидах, централно, новата маска, нови номера - 2200 лв, договаряне " Пича каза, че има лека забележка по веждата на десния заден калник ( около 1см ръжда ) и под шофьорската врата имало малко ръждясало по прага. Другата забележка беше нещо по картера ( някаква гарнитъра ли беше..забравих ) и каза, че струвал ремонта 62лв. Колата имала mp3/dvd player panasonic, който струвал 320лв + говорители за 140лв. Сменяно е част от предното окачване, по ABS системата датчиците, нови гърнета, боята била перфектна. Заслужава ли си ? Защото утре ще ходя във Варна да я оглеждам, да знам изобщо да се занимавам ли и да харча ли пари...мене тая ръжда не ми е проблем сякаш...той каза че ще даде праг и калник ако реша да ги сменям после да не ги купувам....Харчела градско 7.5 а извън градско падала до 5 на 100.. Чакам мнения ![]() |
Автор: | Iceeeboyyy [ 17 Фев 2006 16:02 ] |
Заглавие: | |
един опел почне ли да ръждясва по добре по бързо го разкарвай няма да е само там ръждата по добре недей се занимава да ходиш тои сигорно му е взел и здравето на тая кола.това е според мен |
Автор: | PaKo [ 17 Фев 2006 16:03 ] |
Заглавие: | |
Iceeeboyyy написа: един опел почне ли да ръждясва по добре по бързо го разкарвай няма да е само там ръждата по добре недей се занимава да ходиш тои сигорно му е взел и здравето на тая кола.това е според мен Ами, на стенд го слагал заради картера, каза, че пода бил перфектен...аз калника и прага ще ги дам на тенекеджия...
|
Страница 7 от 148 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |