Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

АвтоМотоЧат
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118
Страница 7 от 148

Автор:  PaKo [ 20 Сеп 2005 22:07 ]
Заглавие: 

Да забелязвате липсата на 2-ма човека :tears: по-точно единият не влиза, другия влиза но не пише във подфорума за автомобилите... :sadblinky:

Автор:  THE-MasteR [ 02 Окт 2005 19:53 ]
Заглавие: 

Цитат:
Нов 'звяр'...

http://netinfo.bg/?tid=40&oid=784516

Автор:  k [ 16 Окт 2005 00:30 ]
Заглавие: 

Авто и мото феновете нещо изчезнаха от тоя форум. :)
С тва и подфорума замря сериозно

Автор:  feno [ 16 Окт 2005 00:51 ]
Заглавие: 

Кажете ми каде има на ниски цени мото части плс

Автор:  GoldMasteR [ 16 Окт 2005 00:51 ]
Заглавие: 

Тъкмо това мислех да пиша тая вечер тука :) Може би заради сезона :)

Автор:  k [ 16 Окт 2005 02:00 ]
Заглавие: 

feno написа:
Кажете ми каде има на ниски цени мото части плс

По моргите предполагам :)

Автор:  PaKo [ 16 Окт 2005 02:06 ]
Заглавие: 

То отдавна липсват... :(

Автор:  Michelin [ 16 Окт 2005 02:29 ]
Заглавие: 

Morgite li be v dobrich ima 1 golqma morga . tam moje6 da nameri6 ne6to interesno Namira se nakraq na grada deto davat Bor Mashini drelki pod naem ei tam tam moje6 da nameri6

Автор:  feno [ 16 Окт 2005 13:15 ]
Заглавие: 

Michelin написа:
Morgite li be v dobrich ima 1 golqma morga . tam moje6 da nameri6 ne6to interesno Namira se nakraq na grada deto davat Bor Mashini drelki pod naem ei tam tam moje6 da nameri6



Казва се Арно радц

Автор:  k [ 16 Окт 2005 15:49 ]
Заглавие: 

feno написа:
Michelin написа:
Morgite li be v dobrich ima 1 golqma morga . tam moje6 da nameri6 ne6to interesno Namira se nakraq na grada deto davat Bor Mashini drelki pod naem ei tam tam moje6 da nameri6



Казва се Арно радц

Я обяснете къде точно се намира тая морга, щото тва където давали дрелки под наем не го знам. В кой от всичките краища на Добрич.

Автор:  feno [ 16 Окт 2005 16:47 ]
Заглавие: 

Ам арно радц е морга за авто части на коли апак за дрелките нз
начи като трагнеш от полицията на горе караш само на право и излизаш от града ае патя за Шумен...
там дето се намира арно радц продават на ъкъла дърва нея улица фащаш.... то е един голям хангар...


Сору ако неси ме разбрал ама немога да го обесня по добре

Автор:  GoldMasteR [ 16 Окт 2005 16:47 ]
Заглавие: 

Към Кобаклъка където се отива, точно срещу бензиностанция СПАРГ

Автор:  PaKo [ 16 Окт 2005 16:53 ]
Заглавие: 

До "калиакра" също има авто морга :wave:

Автор:  feno [ 16 Окт 2005 16:59 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
До "калиакра" също има авто морга :wave:



Там няма ништо интересно нодел сам :)

Автор:  Fr3aKy`b0y [ 12 Ное 2005 01:55 ]
Заглавие: 

Еми по точно мога да ви кажа че във Добрич няма ефтено място за авто части

Автор:  hiteck [ 12 Ное 2005 04:53 ]
Заглавие: 

tursq preden amortisior i dqsno strani4no ogledalo za Peugeot 205 ako nqkoi ima da pi6e лс

Автор:  GoldMasteR [ 01 Дек 2005 16:49 ]
Заглавие: 

Най-бързата патрулка вдига 300 км/ч
Болидът на "Техарт" гони мерцедеси и баварци

"Летящият полицай" е новият кошмар за всички нарушители на закона в Германия. Под това прозвище се крие моделът на тунинг-ателието "Техарт", представен на автосалона в Есен. Суперспортният болид на базата на "Порше" е направен специално за немските пазители на реда. Двигателят на "Техарт 911 Карера S" разполага с мощност от 370 к.с. с максимален въртящ момент от 406 Нм. Полицейската патрулка развива максимална скорост от 297 км/ч и ускорява до 100 км/ч само за 4,6 секунди. С тези динамични характеристики полицаите не биха имали проблем да хванат нарушителите на реда по пътищата на Германия, дори ако се наложи да гонят автомобили, движещи се с 250 км/ч. Типичните елементи на аеродинамика на "Техарт 911 Карера S" са предният спойлер с допълнителни светлини, пропорционалният дифузьор и големите 20-инчови джанти от лека сплав с пет спици. Цената на модела е около 125 000 евро. Това е доста висока сума за патрулка дори и в Германия. Магистралната полиция обаче има нужда от няколко такива коли, защото често се налага да гони нарушители. В Италия проблемът бе решен с полицейски машини "Ламборгини Гаярдо".



Куките ще се родят :) обаче .. .там :)

Автор:  PaKo [ 01 Дек 2005 19:25 ]
Заглавие: 

Ех, полицай да си днес :chick:

Автор:  k [ 01 Дек 2005 19:54 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
Ех, полицай да си днес :chick:

Ама да не е в България. Иначе ще караш Астра, на която не и бачка поне единия стоп :)

Автор:  PaKo [ 01 Дек 2005 19:57 ]
Заглавие: 

k написа:
PaKo написа:
Ех, полицай да си днес :chick:

Ама да не е в България. Иначе ще караш Астра, на която не и бачка поне единия стоп :)
Пак е харабия, щото няма кой да ги спре и да ги глоби че не им свети стопа :)

Автор:  Goldberg [ 01 Дек 2005 21:02 ]
Заглавие: 

GoldMasteR написа:
Най-бързата патрулка вдига 300 км/ч
Болидът на "Техарт" гони мерцедеси и баварци

"Летящият полицай" е новият кошмар за всички нарушители на закона в Германия. Под това прозвище се крие моделът на тунинг-ателието "Техарт", представен на автосалона в Есен. Суперспортният болид на базата на "Порше" е направен специално за немските пазители на реда. Двигателят на "Техарт 911 Карера S" разполага с мощност от 370 к.с. с максимален въртящ момент от 406 Нм. Полицейската патрулка развива максимална скорост от 297 км/ч и ускорява до 100 км/ч само за 4,6 секунди. С тези динамични характеристики полицаите не биха имали проблем да хванат нарушителите на реда по пътищата на Германия, дори ако се наложи да гонят автомобили, движещи се с 250 км/ч. Типичните елементи на аеродинамика на "Техарт 911 Карера S" са предният спойлер с допълнителни светлини, пропорционалният дифузьор и големите 20-инчови джанти от лека сплав с пет спици. Цената на модела е около 125 000 евро. Това е доста висока сума за патрулка дори и в Германия. Магистралната полиция обаче има нужда от няколко такива коли, защото често се налага да гони нарушители. В Италия проблемът бе решен с полицейски машини "Ламборгини Гаярдо".



Куките ще се родят :) обаче .. .там :)

Ехеее луда работа,Ламборгини Гаярдо :)

Автор:  PaKo [ 09 Яну 2006 17:01 ]
Заглавие: 

На един приятел познат продава BMW 5 серия от 94 2000 кубика, сив металик в добро техниеско състояние, каза че 3000лв му иска. Спешно му трябвали пари... ако има някой заинтересован сериозно може да поразпитам по подробности...

Автор:  PaKo [ 16 Фев 2006 17:56 ]
Заглавие:  Автомобил, създаден в България

Авторитетното немско списание "Ауто мотор унд шпорт" разказва за проекта на студентите от Техническия университет, подкрепян от "Даймлер-Крайслер"
14.02.2006
"Даймлер-Крайслер", "Брабус" и някои български компании, заедно със студенти от Техническия университет в София работят съвместно по дизайнерски проект, наречен "Автомобил, създаден в България".

Неговата цел е на базата на Smart Forfour до 2007 г. да бъде създаден действащ прототип на малка градска кола, пише авторитетното немско списание "Ауто мотор унд шпорт" (Auto-Motor-
Und-Sport.de).

За разлика от други източноевропейски страни като Чехия, Словакия, Унгария или Румъния, където след падането на желязната завеса автокомпании от световна величина инвестираха сериозно, в България това почти не се случи.

След 70-те години, когато комунистическият режим сложи край на автомобилната промишленост, в страната останаха само някои малки фирми, занимаващи се с производството на резервни части, пише немското издание.

За да дадат някаква перспектива на 8-милионното население на България, запътила се към еврочленство през 2007 г., гигантът "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz.com), тунинг-майсторите "Брабус" (Brabus.com), вносителите "Балкан стар" (Mercedes-Benz.bg), заедно с още няколко фирми дадоха началото на проекта "Автомобил, създаден в България".

Съвместната работа с ТУ-София (TU-Sofia.bg) започна през 2005 г. с конкурс за дизайн. С помощта на проф. Харалд Лешке, шефа на отдела за авангарден дизайн в "Даймлер-Крайслер" студентите сътвориха три модела на компактен автомобил.

Младите българи бяха привлекли вниманието с участието си в конкурс за създаване на модел за джанти от леки сплави. Две от разработките на нашите младежи впоследствие бяха откупени от "Брабус".

В първата фаза на проекта бе изработен макет на автомобил в мащаб 1:5, а до средата на годината трябва да е готов моделът в мащаб 1:1, който ще даде реална представа как ще изглежда българската кола както отвън, така и отвътре.

Работата продължава във филиала на Техническия университет в Сливен, а крайната цел засега е на софийския автосалон през 2007 г. да бъде показан и работещ прототип.

Макар "автомобилът, създаден в България" да има твърде малки шансове някога да влезе в производство, той най-малкото трябва да привлече вниманието на големите автомобилни производители към България и да осигури на младите български дизайнери необходимия опит.

http://media.abv.bg/img.phtml?id=142822

Автор:  SsPawn [ 16 Фев 2006 18:59 ]
Заглавие: 

яко

Автор:  Jem [ 16 Фев 2006 19:44 ]
Заглавие: 

малко дървено изглежда :hot:
иначе браво

Автор:  PaKo [ 16 Фев 2006 20:10 ]
Заглавие: 

Jem написа:
малко дървено изглежда :hot:
иначе браво
Това е рисуван прототип :) Иначе за Българска кола можете да прочетете на линка отдолу:
http://forum.bergon.net/viewtopic.php?t=13335

Автор:  Iceeeboyyy [ 17 Фев 2006 14:00 ]
Заглавие: 

Това BMWкойто го купи после си остава вечно негово и разхода на гориво си остава вечно негов :) после няма да има продаване :)

Автор:  PaKo [ 17 Фев 2006 15:49 ]
Заглавие: 

Абе я да питам, звънях по една оферта във Варна на един пич, който си продава кадета. Ще пейстна обявата и ще кажа какво си говорих с него...

"ОПЕЛ КАДЕТ КАПКА, 1.6i, 06.91 г., 130000 км, АВS, аларма, шибидах, централно, новата маска, нови номера - 2200 лв, договаряне "

Пича каза, че има лека забележка по веждата на десния заден калник ( около 1см ръжда ) и под шофьорската врата имало малко ръждясало по прага. Другата забележка беше нещо по картера ( някаква гарнитъра ли беше..забравих ) и каза, че струвал ремонта 62лв. Колата имала mp3/dvd player panasonic, който струвал 320лв + говорители за 140лв. Сменяно е част от предното окачване, по ABS системата датчиците, нови гърнета, боята била перфектна. Заслужава ли си ? Защото утре ще ходя във Варна да я оглеждам, да знам изобщо да се занимавам ли и да харча ли пари...мене тая ръжда не ми е проблем сякаш...той каза че ще даде праг и калник ако реша да ги сменям после да не ги купувам....Харчела градско 7.5 а извън градско падала до 5 на 100.. Чакам мнения
:ok:

Автор:  Iceeeboyyy [ 17 Фев 2006 16:02 ]
Заглавие: 

един опел почне ли да ръждясва по добре по бързо го разкарвай няма да е само там ръждата по добре недей се занимава да ходиш тои сигорно му е взел и здравето на тая кола.това е според мен

Автор:  PaKo [ 17 Фев 2006 16:03 ]
Заглавие: 

Iceeeboyyy написа:
един опел почне ли да ръждясва по добре по бързо го разкарвай няма да е само там ръждата по добре недей се занимава да ходиш тои сигорно му е взел и здравето на тая кола.това е според мен
Ами, на стенд го слагал заради картера, каза, че пода бил перфектен...аз калника и прага ще ги дам на тенекеджия...

Страница 7 от 148 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/