Бергон интернет и телевизия http://109.104.192.11/ |
|
Тунинг и всичко за модифицирането на автомобили http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=7024 |
Страница 7 от 12 |
Автор: | ElectrocypeR [ 14 Май 2007 15:11 ] |
Заглавие: | |
И все пак няма голям смисъл да хвърляш пари по ладата. При положение, че предела на мощността, при която може да караш колата ежедневно е около 120 коня. Та то едно е30 320i е 130 коня, хем няма да се занимаваш, хем ще върви по-добре от ладата. Пък и имаш още 2 цилиндъра бонус |
Автор: | TEHKO [ 16 Май 2007 10:48 ] |
Заглавие: | |
аз да попитам каде продават нови части на килограм |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 19:48 ] |
Заглавие: | |
Незнам аз на Wartburga си изведох гърнето отстрани тоест под задната врата от Дясно. За звук можем да говорим, но за готин звук не !!! Абе става то и не ми трябва кой знае какво спортно гърне да пращи там! |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 20:19 ] |
Заглавие: | |
YAVOR написа: лепенка REMUS ще вдигне колата ти с 10 коня
хахахахах да точно даже тук мога да поспоря не с 10 към 20 са хахахах |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 20:56 ] |
Заглавие: | Wartburg 353 Dе Lux |
Фенове и шофьори НАСАМ !!! |
Автор: | IvooooM [ 21 Май 2007 20:57 ] |
Заглавие: | |
Я дай picz да видим |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:00 ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 Dе Lux |
Според вас струва ли си да се влагат пари в кола като тази - Wartburg 353 De Lux |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:01 ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 Dе Lux |
Sega още е в "бокса" пребоядисва се и нямам снимки ама като имам ще пратя |
Автор: | USSR [ 21 Май 2007 21:10 ] |
Заглавие: | |
ето всичко за 2T звервовете http://www.2tpower.com/cms/ а ето и нещо от мен |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:12 ] |
Заглавие: | |
Wartburg 353 се появява през 1966 като наследник на модела 312 и безпорно е най-масовия модел на фирмата у нас. Колата се отличава с изтънчен стил и много модерен за времето си дизайн. Моделът има общо 4 генерации,като последната е 1986-1989г. Предлага се в три основни версии - Седан,Комби(Tourist) и Пикап(Trans). Модификациите на оборудване са 2 - 353W(Базова) и 353S(Де лукс). При модификацията де лукс оборудването е доста прилично, - халогени,шибидах+обтекател,стерео, заден фар за мъгла,подгреваемо задно стъкло,инерционни колани за задната седалка. Предните спирачки са дискови а задните барабанни на екземплярите след 1977г. Двигателя е здрав,сравнително икономичен с добра мощност и много добри динамични показатели. ЗА предпочитане са екземплярите след 1986-та година(с преден радиатор и електрическо задвижване на перката). Двигателите които се вграждат на модела са 2 - 353.0 и 353.1 като втория се комплектова с двукамерен карбуратор. Макар и рядко се срещат екземпляри с 5-степенна предавателна кутия. При комби модификациите,както и при някои екземпляри седан след 1986г скоростния лост е преместен на пода. Електронното запалване също е рядкост за модела. Нека обобщим основните плюсове и минуси: Плюсове: +Изключително здраво окачване и двигател +Добри динамични характеристики +Изключително евтина поддръжка +Багажника има голям обем - 525л +Интериора е доста ергономичен +Антикорозионното покритие на много добро ниво Минуси: -Лоша шумоизолация на купето -Екземплярите преди 1986г имат склонност към често разбиване на водната помпа -Ниска пазарна цена -Меката возия допринася за влошена стабилност в завои -Трудно се намират някои части,често се срещат части "менте" -Морално остаряла концепция на двигателя,въпреки многократни модернизации Техническа характеристика: Wartburg 353 ГАБАРИТИ: -Лимузина /дължина/широчина/височина/: 4220/1640/1495мм -Турист /дължина/широчина/височина/: 4380/1640/1495мм -Trans /дължина/широчина/височина/: 4190/1640/1495мм Маса без товар: -Лимузина: 920кг -Турист: 970кг -Trans: 840кг Допустим полезен товар: -Лимузина: 400кг -Турист: 450кг -Trans: 550кг Обем на багажника: 525л Обем на резервоара: 42л Двигател: 2-тактов,карбураторен,водно охлаждане Брой цилиндри,разположение: 3,редово Работен обем: 992сс Степен на сгъстяване: 7,5 Карбуратор: BVF 40F1-11(до 1983г.);Jikov 32 SEDR(след 1983г.) Максимална мощност: 57к.с. при 4800 об./мин. Максимален въртящ момент: 102н.м. при 3000 об./мин. Максимална скорост при пълен товар: над 140км/ч Ускорение 0-100 при пълен товар: 17 сек Разход на гориво: -Лимузина Извънградско при 100-110км/ч: 7л/100км -Лимузина Градско: 8,5л/100км -Турист при скорост 100-110км/ч: 7,2л/100км -Турист Градско: 8,8л/100км Трансмисия: 4-Степенна,механична Предавателни числа: І предавка - 3,769 ІІ предавка - 2,160 ІІІ предавка - 1,347 ІV предавка - 0,906 Задна предавка - 3,385 Главно предаване - 4,222 Гуми: 155/80 R13;165/70 R13 |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:15 ] |
Заглавие: | |
Това е от мен ха |
Автор: | Allexander [ 22 Май 2007 01:15 ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 Dе Lux |
4i4o_Mar4o™ написа: Според вас струва ли си да се влагат пари в кола като тази - Wartburg 353 De Lux
Във всяка кола си струва да вложиш пари, ако ти харесва и ти е приятно да се занимаваш с нея. Колкото и смотана да е. Доста предавания съм гледал по Discovery. А там какви потрошени коли оправят за луди пари... Та според мен има смисъл де. Но най-готино би било сам да си оправиш всичко по колата. Ще се почувстваш горд |
Автор: | ///S14.addict [ 22 Май 2007 01:37 ] |
Заглавие: | |
Чичо извинявай, но мисля, че от тия Варели нищо не става |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 22 Май 2007 09:10 ] |
Заглавие: | |
Е не съм на същото мнение! АКо се стегнат могат да ти вършат перфектна работа, независимо в града ли е или на село! Пък и скоро стават ретро автомобили! |
Автор: | Allexander [ 22 Май 2007 09:31 ] |
Заглавие: | |
Бе не е ли да си гъзар и да караш примерно скъпа немска кола |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 22 Май 2007 09:34 ] |
Заглавие: | |
Да ама за да караш трябва да можеш и да си я позволиш! Пък аз не съм с свръх възможности така че си оставам с Варбурга. |
Автор: | Allexander [ 22 Май 2007 10:18 ] |
Заглавие: | |
казах го с ирония Каквото те кефи и за каквото имаш възможност - това караш |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 23 Май 2007 23:51 ] |
Заглавие: | |
Не е точно така. Ако си решил и да върви малко повече, я закарай в сервиз и и сложете 83х66мм бутала. Ако е 1.3 стандартните са 79х66. С по-големите отива на 1.4. Има разлика във вървежа. Импровизирай и с въздушното охлаждане - макар да има минимален положителен ефект извън града и обратен в града при интензивно движение, според мен си струва. Смяната на буталата, разширяване на цилиндрите, настройка ще ти струва около 350-400 лева (не казвам твърда цена, защото преди няколко години беше толкова, а и зависи при кого ще отидеш). Също на първия шумозаглушител му изкарай вътрешните мрежи - няма смисъл от тях. Ако имаш възможност направи изпускателния колектор да е 4 - 1, а не както сега 4 - 2 - 1. Няма да стане бегачка, но ще се съвземе И на мен много ми дръпна окото наистина ще пробвам и ако стане ще почерпя!!! |
Автор: | Michelin [ 24 Май 2007 14:58 ] |
Заглавие: | |
na6iq opel ba6tata mahna katalizatora i vade6e mn qk zvuk ma sq sloji neshto i ne r1mji |
Автор: | ///S14.addict [ 24 Май 2007 19:18 ] |
Заглавие: | |
4i4o_Mar4o™ написа: АКо се стегнат могат да ти вършат перфектна работа
Да разбира се, можеш да ходиш да обираш бустана или да разнасяш зимнината. Не се заяждам, но в доста теми си написал чичка, че искаш да тунинговаш Варбурга и пр., а тук пишеш, че може да върши перфектна работа на село. Мислиш ли че тия двете неща са съвместими |
Автор: | ElectrocypeR [ 24 Май 2007 21:11 ] |
Заглавие: | |
Ако е направено добре ще поразмърда дупе ладата :] |
Автор: | ///S14.addict [ 24 Май 2007 23:39 ] |
Заглавие: | |
CoolioVato написа: + това има бърз старт...
Нисък старт от място викаш а..... |
Автор: | tih [ 25 Май 2007 11:16 ] |
Заглавие: | |
CoolioVato написа: викам, крещя... и аз нз ко прая.... Но това си е факт!
супер село |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 27 Май 2007 18:49 ] |
Заглавие: | |
и аз мога да се хвана на бас, че двутактовите машини имат по бърз старт от четиритактовите. А затова за бустана няма да коментирам защото който не му харесва нека си купи S-класа като толкова може!Тези са едни от най-здравите коли на онези времена така че никой не е казал че и сега не са здрави.Който не му харесва казах какво да прави . за хората който ме подкрепят искрено Благодаря! |
Автор: | iovkito [ 28 Май 2007 10:05 ] |
Заглавие: | |
4i4o_Mar4o™ написа: и аз мога да се хвана на бас, че двутактовите машини имат по бърз старт от четиритактовите. А затова за бустана няма да коментирам защото който не му харесва нека си купи S-класа като толкова може!Тези са едни от най-здравите коли на онези времена така че никой не е казал че и сега не са здрави.Който не му харесва казах какво да прави . за хората който ме подкрепят искрено Благодаря!
nqma li da postnesh snimki na tazi kola |
Автор: | ///S14.addict [ 28 Май 2007 11:48 ] |
Заглавие: | |
Екъде е бе: Aз не бих си харчил парите за такава кола. Ако ще и да е единствената в цялата вселена, а ТЯ НАМА ДА Е, защото не само в България, а и извън има много! Най удачния вариант е да я продадеш, да събереш малко пари, или да дадеш тия които ще пръснеш по нея и да си купиш лада или нещо подобно, което е и по комфортно и по хубава база за тунинг! |
Автор: | 4i4o_Mar4o™ [ 28 Май 2007 13:48 ] |
Заглавие: | |
В момента се ребоядисва след като я боядисам ше я покажа.Сега исглежда така шото я шкуря.Като се барне става супер.Колко пари ше хвърля по нея 100 лева за боя,кит и лак, 20лв газ за Ц-ото за кърпежите,100 за гуми 2ра ръка джанта имам какво повече по нататък тапицерия в купето и готово .Колко пари са 220 лева без тапицирането.Двигателя е пушка сменял съм Вал(колянов то друг няма де) разход 8/100 максимална 140/150км ама няма д алетиш с нея возия супер люк имам какво повече от там нататък гас майка! |
Автор: | ///S14.addict [ 28 Май 2007 14:49 ] |
Заглавие: | |
4i4o_Mar4o™ написа: В момента се ребоядисва след като я боядисам ше я покажа.Сега исглежда така шото я шкуря.Като се барне става супер.Колко пари ше хвърля по нея 100 лева за боя,кит и лак, 20лв газ за Ц-ото за кърпежите,100 за гуми 2ра ръка джанта имам какво повече по нататък тапицерия в купето и готово .Колко пари са 220 лева
без тапицирането.Двигателя е пушка сменял съм Вал(колянов то друг няма де) разход 8/100 максимална 140/150км ама няма д алетиш с нея возия супер люк имам какво повече от там нататък гас майка! успех в начинанието тогава! Само искам да те помоля, като направиш "тунинг звяра" и като даваш газ майка, да се съобразяваш с правилника за движение по пътищата и да внимаваш да не застрашаваш околните участници в движението от частично разпадане на Варела ... |
Автор: | DarkFalcon [ 28 Май 2007 16:04 ] |
Заглавие: | |
хора ена Волга ако са напрае кат американските ход-роди например старите Ford Mustang ... двигателя да са показва отгоре, малко пламъци, ено яко боди, дискретен спойлер напрао у гъзъ.. ко ши кажете а??? |
Автор: | DarkFalcon [ 28 Май 2007 16:06 ] |
Заглавие: | |
http://www.auto.volgograd.ru/fotodir/498.jpg е нещо от тоя род ма по яко |
Страница 7 от 12 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |