Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Тунинг и всичко за модифицирането на автомобили
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=7024
Страница 7 от 12

Автор:  ElectrocypeR [ 14 Май 2007 15:11 ]
Заглавие: 

И все пак няма голям смисъл да хвърляш пари по ладата. При положение, че предела на мощността, при която може да караш колата ежедневно е около 120 коня. Та то едно е30 320i е 130 коня, хем няма да се занимаваш, хем ще върви по-добре от ладата. Пък и имаш още 2 цилиндъра бонус :two beer:

Автор:  TEHKO [ 16 Май 2007 10:48 ]
Заглавие: 

аз да попитам каде продават нови части на килограм ;)

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 19:48 ]
Заглавие: 

Незнам аз на Wartburga си изведох гърнето отстрани тоест под задната врата от Дясно. За звук можем да говорим, но за готин звук не !!! Абе става то и не ми трябва кой знае какво спортно гърне да пращи там!

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 20:19 ]
Заглавие: 

YAVOR написа:
лепенка REMUS :) ще вдигне колата ти с 10 коня :)



хахахахах да точно даже тук мога да поспоря не с 10 към 20 са хахахах

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 20:56 ]
Заглавие:  Wartburg 353 Dе Lux

Фенове и шофьори НАСАМ !!!

Автор:  IvooooM [ 21 Май 2007 20:57 ]
Заглавие: 

Я дай picz да видим ;)

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:00 ]
Заглавие:  Re: Wartburg 353 Dе Lux

Според вас струва ли си да се влагат пари в кола като тази - Wartburg 353 De Lux

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:01 ]
Заглавие:  Re: Wartburg 353 Dе Lux

Sega още е в "бокса" пребоядисва се и нямам снимки ама като имам ще пратя

Автор:  USSR [ 21 Май 2007 21:10 ]
Заглавие: 

ето всичко за 2T звервовете :P
http://www.2tpower.com/cms/

а ето и нещо от мен
Изображение
:)

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:12 ]
Заглавие: 

Wartburg 353 се появява през 1966 като наследник на модела 312 и безпорно е най-масовия модел на фирмата у нас.
Колата се отличава с изтънчен стил и много модерен за времето си дизайн.
Моделът има общо 4 генерации,като последната е 1986-1989г.
Предлага се в три основни версии - Седан,Комби(Tourist) и Пикап(Trans).
Модификациите на оборудване са 2 - 353W(Базова) и 353S(Де лукс).
При модификацията де лукс оборудването е доста прилично, - халогени,шибидах+обтекател,стерео,
заден фар за мъгла,подгреваемо задно стъкло,инерционни колани за задната седалка.
Предните спирачки са дискови а задните барабанни на екземплярите след 1977г.
Двигателя е здрав,сравнително икономичен с добра мощност и много добри динамични показатели.
ЗА предпочитане са екземплярите след 1986-та година(с преден радиатор и електрическо задвижване на перката).
Двигателите които се вграждат на модела са 2 - 353.0 и 353.1 като втория се комплектова с двукамерен карбуратор.
Макар и рядко се срещат екземпляри с 5-степенна предавателна кутия.
При комби модификациите,както и при някои екземпляри седан след 1986г скоростния лост е преместен на пода.
Електронното запалване също е рядкост за модела.


Нека обобщим основните плюсове и минуси:

Плюсове:

+Изключително здраво окачване и двигател

+Добри динамични характеристики

+Изключително евтина поддръжка

+Багажника има голям обем - 525л

+Интериора е доста ергономичен

+Антикорозионното покритие на много добро ниво


Минуси:

-Лоша шумоизолация на купето

-Екземплярите преди 1986г имат склонност към често разбиване на водната помпа

-Ниска пазарна цена

-Меката возия допринася за влошена стабилност в завои

-Трудно се намират някои части,често се срещат части "менте"

-Морално остаряла концепция на двигателя,въпреки многократни модернизации



Техническа характеристика:

Wartburg 353

ГАБАРИТИ:

-Лимузина /дължина/широчина/височина/: 4220/1640/1495мм

-Турист /дължина/широчина/височина/: 4380/1640/1495мм

-Trans /дължина/широчина/височина/: 4190/1640/1495мм

Маса без товар:

-Лимузина: 920кг
-Турист: 970кг
-Trans: 840кг

Допустим полезен товар:

-Лимузина: 400кг
-Турист: 450кг
-Trans: 550кг

Обем на багажника: 525л

Обем на резервоара: 42л

Двигател: 2-тактов,карбураторен,водно охлаждане

Брой цилиндри,разположение: 3,редово

Работен обем: 992сс

Степен на сгъстяване: 7,5

Карбуратор: BVF 40F1-11(до 1983г.);Jikov 32 SEDR(след 1983г.)

Максимална мощност: 57к.с. при 4800 об./мин.

Максимален въртящ момент: 102н.м. при 3000 об./мин.

Максимална скорост при пълен товар: над 140км/ч

Ускорение 0-100 при пълен товар: 17 сек

Разход на гориво:

-Лимузина Извънградско при 100-110км/ч: 7л/100км
-Лимузина Градско: 8,5л/100км

-Турист при скорост 100-110км/ч: 7,2л/100км
-Турист Градско: 8,8л/100км

Трансмисия: 4-Степенна,механична

Предавателни числа:
І предавка - 3,769
ІІ предавка - 2,160
ІІІ предавка - 1,347
ІV предавка - 0,906
Задна предавка - 3,385
Главно предаване - 4,222

Гуми: 155/80 R13;165/70 R13

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 21 Май 2007 21:15 ]
Заглавие: 

Това е от мен ха

Автор:  Allexander [ 22 Май 2007 01:15 ]
Заглавие:  Re: Wartburg 353 Dе Lux

4i4o_Mar4o™ написа:
Според вас струва ли си да се влагат пари в кола като тази - Wartburg 353 De Lux


Във всяка кола си струва да вложиш пари, ако ти харесва и ти е приятно да се занимаваш с нея. Колкото и смотана да е. Доста предавания съм гледал по Discovery. А там какви потрошени коли оправят за луди пари...
Та според мен има смисъл де. Но най-готино би било сам да си оправиш всичко по колата. Ще се почувстваш горд :)

Автор:  ///S14.addict [ 22 Май 2007 01:37 ]
Заглавие: 

Чичо извинявай, но мисля, че от тия Варели нищо не става :)

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 22 Май 2007 09:10 ]
Заглавие: 

Е не съм на същото мнение! АКо се стегнат могат да ти вършат перфектна работа, независимо в града ли е или на село! Пък и скоро стават ретро автомобили!

Автор:  Allexander [ 22 Май 2007 09:31 ]
Заглавие: 

Бе не е ли да си гъзар и да караш примерно скъпа немска кола ;)

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 22 Май 2007 09:34 ]
Заглавие: 

Да ама за да караш трябва да можеш и да си я позволиш! Пък аз не съм с свръх възможности така че си оставам с Варбурга. :good mornig:

Автор:  Allexander [ 22 Май 2007 10:18 ]
Заглавие: 

казах го с ирония :) Каквото те кефи и за каквото имаш възможност - това караш :)

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 23 Май 2007 23:51 ]
Заглавие: 

Не е точно така. Ако си решил и да върви малко повече, я закарай в сервиз и и сложете 83х66мм бутала. Ако е 1.3 стандартните са 79х66. С по-големите отива на 1.4. Има разлика във вървежа. Импровизирай и с въздушното охлаждане - макар да има минимален положителен ефект извън града и обратен в града при интензивно движение, според мен си струва. Смяната на буталата, разширяване на цилиндрите, настройка ще ти струва около 350-400 лева (не казвам твърда цена, защото преди няколко години беше толкова, а и зависи при кого ще отидеш). Също на първия шумозаглушител му изкарай вътрешните мрежи - няма смисъл от тях. Ако имаш възможност направи изпускателния колектор да е 4 - 1, а не както сега 4 - 2 - 1. Няма да стане бегачка, но ще се съвземе

И на мен много ми дръпна окото наистина ще пробвам и ако стане ще почерпя!!!

Автор:  Michelin [ 24 Май 2007 14:58 ]
Заглавие: 

na6iq opel ba6tata mahna katalizatora i vade6e mn qk zvuk ma sq sloji neshto i ne r1mji :byez:

Автор:  ///S14.addict [ 24 Май 2007 19:18 ]
Заглавие: 

4i4o_Mar4o™ написа:
АКо се стегнат могат да ти вършат перфектна работа


Да разбира се, можеш да ходиш да обираш бустана или да разнасяш зимнината.
Не се заяждам, но в доста теми си написал чичка, че искаш да тунинговаш Варбурга и пр., а тук пишеш, че може да върши перфектна работа на село.
Мислиш ли че тия двете неща са съвместими :O_o:

Автор:  ElectrocypeR [ 24 Май 2007 21:11 ]
Заглавие: 

Ако е направено добре ще поразмърда дупе ладата :] :two beer:

Автор:  ///S14.addict [ 24 Май 2007 23:39 ]
Заглавие: 

CoolioVato написа:
+ това има бърз старт...


:638 :638 :638 :638 :531 :531 :531 :531 :531 Нисък старт от място викаш а..... :531 :531 :531 :531

Автор:  tih [ 25 Май 2007 11:16 ]
Заглавие: 

CoolioVato написа:
викам, крещя... и аз нз ко прая.... Но това си е факт!


:531 супер село

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 27 Май 2007 18:49 ]
Заглавие: 

и аз мога да се хвана на бас, че двутактовите машини имат по бърз старт от четиритактовите. А затова за бустана няма да коментирам защото който не му харесва нека си купи S-класа като толкова може!Тези са едни от най-здравите коли на онези времена така че никой не е казал че и сега не са здрави.Който не му харесва казах какво да прави . за хората който ме подкрепят искрено Благодаря! :two beer:

Автор:  iovkito [ 28 Май 2007 10:05 ]
Заглавие: 

4i4o_Mar4o™ написа:
и аз мога да се хвана на бас, че двутактовите машини имат по бърз старт от четиритактовите. А затова за бустана няма да коментирам защото който не му харесва нека си купи S-класа като толкова може!Тези са едни от най-здравите коли на онези времена така че никой не е казал че и сега не са здрави.Който не му харесва казах какво да прави . за хората който ме подкрепят искрено Благодаря! :two beer:

nqma li da postnesh snimki na tazi kola ;)

Автор:  ///S14.addict [ 28 Май 2007 11:48 ]
Заглавие: 

Екъде е бе:

Изображение

Aз не бих си харчил парите за такава кола. Ако ще и да е единствената в цялата вселена, а ТЯ НАМА ДА Е, защото не само в България, а и извън има много! Най удачния вариант е да я продадеш, да събереш малко пари, или да дадеш тия които ще пръснеш по нея и да си купиш лада или нещо подобно, което е и по комфортно и по хубава база за тунинг!

Автор:  4i4o_Mar4o™ [ 28 Май 2007 13:48 ]
Заглавие: 

В момента се ребоядисва след като я боядисам ше я покажа.Сега исглежда така шото я шкуря.Като се барне става супер.Колко пари ше хвърля по нея 100 лева за боя,кит и лак, 20лв газ за Ц-ото за кърпежите,100 за гуми 2ра ръка джанта имам какво повече по нататък тапицерия в купето и готово .Колко пари са 220 лева
без тапицирането.Двигателя е пушка сменял съм Вал(колянов то друг няма де) разход 8/100 максимална 140/150км ама няма д алетиш с нея возия супер люк имам какво повече от там нататък гас майка!

Автор:  ///S14.addict [ 28 Май 2007 14:49 ]
Заглавие: 

4i4o_Mar4o™ написа:
В момента се ребоядисва след като я боядисам ше я покажа.Сега исглежда така шото я шкуря.Като се барне става супер.Колко пари ше хвърля по нея 100 лева за боя,кит и лак, 20лв газ за Ц-ото за кърпежите,100 за гуми 2ра ръка джанта имам какво повече по нататък тапицерия в купето и готово .Колко пари са 220 лева
без тапицирането.Двигателя е пушка сменял съм Вал(колянов то друг няма де) разход 8/100 максимална 140/150км ама няма д алетиш с нея возия супер люк имам какво повече от там нататък гас майка!



:531 :638 успех в начинанието тогава!

Само искам да те помоля, като направиш "тунинг звяра" и като даваш газ майка, да се съобразяваш с правилника за движение по пътищата и да внимаваш да не застрашаваш околните участници в движението от частично разпадане на Варела :) ...

Автор:  DarkFalcon [ 28 Май 2007 16:04 ]
Заглавие: 

хора ена Волга ако са напрае кат американските ход-роди например старите Ford Mustang ... двигателя да са показва отгоре, малко пламъци, ено яко боди, дискретен спойлер напрао у гъзъ.. ко ши кажете а??? :)

Автор:  DarkFalcon [ 28 Май 2007 16:06 ]
Заглавие: 

http://www.auto.volgograd.ru/fotodir/498.jpg е нещо от тоя род ма по яко :P

Страница 7 от 12 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/