Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Какъв двигател предпочитете ?
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=7742
Страница 6 от 6

Автор:  k [ 21 Дек 2006 16:31 ]
Заглавие: 

Ако за вървене се сравняват дизелов и бензинов двигатели с атмосферно пълнене ... резултата е ясен. Ако пък се сравняват двигатели с принудително пълнене ... пак е ясен. Единственото предимство за дизела при такова сравнение са ниския разход на дизела и евентуално по-добра еластичност, която не е гаранция. Примери мога да дам доста ама сега ме мърДзи, пък и трябва да работя
:good mornig:

Автор:  ///S14.addict [ 21 Дек 2006 17:03 ]
Заглавие: 

Мани мани дизел без турба е леко умряла работа...
Тука карам от няколко дена един Ескорт КОМБИ 1.8 дизляк... ми кофти е, няма какво да си говорим... ама турбо и аз искам :clap:

Автор:  Lady_Saw [ 22 Дек 2006 15:14 ]
Заглавие: 

k написа:
Ако за вървене се сравняват дизелов и бензинов двигатели с атмосферно пълнене ... резултата е ясен. Ако пък се сравняват двигатели с принудително пълнене ... пак е ясен. Единственото предимство за дизела при такова сравнение са ниския разход на дизела и евентуално по-добра еластичност, която не е гаранция. Примери мога да дам доста ама сега ме мърДзи, пък и трябва да работя
:good mornig:


За кого е ясен този резултат , за теб ли ? И на мен искам да ми е ясен ,но няма кой да ми обясни (освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача) ..... кое от двете е принципа на турбото ??? :blowkiss:

Автор:  k [ 22 Дек 2006 15:28 ]
Заглавие: 

Lady_Saw написа:
(освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача)
Абсурд. Нямам време да се занимавам с подобни дейности
:bestwishes:
Lady_Saw написа:

..... кое от двете е принципа на турбото ??? :blowkiss:

принудителното пълнене

Автор:  ElectrocypeR [ 23 Дек 2006 16:45 ]
Заглавие: 

Lady_Saw написа:
И на мен искам да ми е ясен ,но няма кой да ми обясни (освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача)

Може би доста хора се чудят защо турбочарджъра е много по-подходящ за дизелов двигател, отколкото за бензинов. Като цяло печките са направени от много по-здрави сплави, за да издържат на високата компресия нужна на дизела да се възпламени. Следователно поставянето на турбо няма да изисква кой знае какви подсилени елементи, докато при бензинките обикновено трябва много здрава преработка ;) Също така разликата между атмосферен дизелов двигател и такъв с принудително пълнене е мн по-голяма, отколкото при съответните бензинови двигатели. От там и отношението мощност/маса е по-производително.
Е турбинките си имат и недостатъци - например така наречения турболаг, който представлява известно забавяне на развиване на турбината след ритане на газта. До колкото знам има разни системи срещу тоя лаг, дори съм чувал за електрически мотор, който развърта до определена степен турбината. Но по принцип проблема се ограничава, чрез изработка с по-леки материали, които са слабоинертни. Друг интересен факт е, че вкарвайки около 50% пове4е въздух в цилиндрите, очакваме 50% пове4е мощност, но това далеч не е така :bang: Мощността се увеличава средно с около 30-35% поради доста загуби от знайни и незнайни физични закони :} Общо взето това е за предимствата и недостатъците, за принципа на работа мисля, че е ясен и няма да го обеснявам, още повече - мисля, че го имаше обяснено вече, ако някой се интересува да поразтършува из форума.

Автор:  k [ 23 Дек 2006 19:10 ]
Заглавие: 

Браво. Дано за напред да има повече подобни мнения
:respekt: :super: :good post:

Автор:  ///S14.addict [ 24 Дек 2006 12:30 ]
Заглавие: 

ElectrocypeR написа:
Lady_Saw написа:
И на мен искам да ми е ясен ,но няма кой да ми обясни (освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача)

Може би доста хора се чудят защо турбочарджъра е много по-подходящ за дизелов двигател, отколкото за бензинов. Като цяло печките са направени от много по-здрави сплави, за да издържат на високата компресия нужна на дизела да се възпламени. Следователно поставянето на турбо няма да изисква кой знае какви подсилени елементи, докато при бензинките обикновено трябва много здрава преработка ;) Също така разликата между атмосферен дизелов двигател и такъв с принудително пълнене е мн по-голяма, отколкото при съответните бензинови двигатели. От там и отношението мощност/маса е по-производително.
Е турбинките си имат и недостатъци - например така наречения турболаг, който представлява известно забавяне на развиване на турбината след ритане на газта. До колкото знам има разни системи срещу тоя лаг, дори съм чувал за електрически мотор, който развърта до определена степен турбината. Но по принцип проблема се ограничава, чрез изработка с по-леки материали, които са слабоинертни. Друг интересен факт е, че вкарвайки около 50% пове4е въздух в цилиндрите, очакваме 50% пове4е мощност, но това далеч не е така :bang: Мощността се увеличава средно с около 30-35% поради доста загуби от знайни и незнайни физични закони :} Общо взето това е за предимствата и недостатъците, за принципа на работа мисля, че е ясен и няма да го обеснявам, още повече - мисля, че го имаше обяснено вече, ако някой се интересува да поразтършува из форума.


;)

Автор:  The Transporter [ 24 Дек 2006 12:57 ]
Заглавие: 

k написа:
Браво. Дано за напред да има повече подобни мнения
:respekt: :super: :good post:
:clap: :clap: :clap:

Автор:  Lady_Saw [ 24 Дек 2006 13:32 ]
Заглавие: 

ElectrocypeR , мога само да ти благодаря :okey: ;)

Автор:  ElectrocypeR [ 24 Дек 2006 16:39 ]
Заглавие: 

Lady_Saw написа:
ElectrocypeR , мога само да ти благодаря :okey: ;)

моля ;)
ПС: Малко flood стана - може да се разчистят излишните постове.

Автор:  ilina [ 27 Яну 2007 17:49 ]
Заглавие: 

benzinov

Автор:  Mitk0m11 [ 27 Яну 2007 20:34 ]
Заглавие: 

XauBaH написа:
Бензин.!
:591

Автор:  feno [ 28 Яну 2007 13:06 ]
Заглавие: 

mitk0m11983 написа:
XauBaH написа:
Бензин.!
:591




wii sti hakiri s tozi benzin e i zko vi benzin q mii obesnete

Автор:  PaKo [ 28 Яну 2007 13:13 ]
Заглавие: 

Взех да се кефя много на турбо печките :good:

Автор:  RS4 [ 28 Яну 2007 13:26 ]
Заглавие: 

еее от печка до печка има разлика
виж ако печката е над 2000г,и на мене
ми харесва доста ама те вече нямат нищо общо
със старите печки по никакъв показател

PS:Пако аватара ти кърти направо

Автор:  IvooooM [ 28 Яну 2007 13:38 ]
Заглавие: 

offtopic:

Аз съм си го слагал преди аватара...

Автор:  pikacho [ 28 Яну 2007 13:39 ]
Заглавие: 

gazov :)

Автор:  feno [ 28 Яну 2007 13:48 ]
Заглавие: 

RS4 написа:
еее от печка до печка има разлика
виж ако печката е над 2000г,и на мене
ми харесва доста ама те вече нямат нищо общо
със старите печки по никакъв показател

PS:Пако аватара ти кърти направо



am ima cdi mercedesi koito ne sa nad 2000 god ..;]] i pak sa spr dizel ...

Автор:  satanasko [ 28 Яну 2007 20:00 ]
Заглавие: 

Ако разбирте от двигатели и знаете какво са dyno тестовете може да погледнете http://www.rri.se/index.php?DN=29 има доста тестове на много автомобили! Под графиките са дадени отклоненията на мощността и въртящият момент, спрямо заводските стойности и преценете добре, на какви двигатели е най-добре да се спре човек! :pako:

Автор:  feno [ 28 Яну 2007 20:21 ]
Заглавие: 

satanasko написа:
Ако разбирте от двигатели и знаете какво са dyno тестовете може да погледнете http://www.rri.se/index.php?DN=29 има доста тестове на много автомобили! Под графиките са дадени отклоненията на мощността и въртящият момент, спрямо заводските стойности и преценете добре, на какви двигатели е най-добре да се спре човек! :pako:


az nz kakvo e dyno q mi obesni che mi e int..?

Автор:  PaKo [ 28 Яну 2007 20:22 ]
Заглавие: 

"Дино тест"

Автор:  feno [ 28 Яну 2007 23:31 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
"Дино тест"


znam prosto se bzk ;]

Автор:  Indestructible [ 11 Фев 2007 00:57 ]
Заглавие: 

Аз предпо4итам дизела!!! :bye:

Автор:  c0l3c7i0n [ 12 Фев 2007 20:25 ]
Заглавие: 

Дизелов

Автор:  JoKeRa [ 18 Фев 2007 19:29 ]
Заглавие: 

c0l3c7i0n написа:
Дизелов

Страница 6 от 6 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/