Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

АвтоМотоЧат
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=22&t=9118
Страница 36 от 148

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 00:23 ]
Заглавие: 

Проблем с колата или с Жигулата ? Иначе проблема е ясен - развален контактен ключ възможно най-шибано е разголобяването и сглобяването му..вътре има сума пластинки и пружинки..ужас е.

Автор:  Явор [ 14 Сеп 2006 00:25 ]
Заглавие: 

Контакта или ключа? :) да знам какво да правя

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 00:28 ]
Заглавие: 

YAVOR написа:
Контакта или ключа? :) да знам какво да правя
контакти в къщи имате :) Контактен ключ се казва. Т.е. тая ключалка в която пъхаш ключа за да запалиш..ей там ти е проблема ( то ти си знаеш де ) пробвай да вкараш ключа и да го ръчкаш и да го въртиш под различни наклони...

Автор:  Явор [ 14 Сеп 2006 00:30 ]
Заглавие: 

Пробвах да го въртя и да го ръчкам, ама никва файда, а преди това забелязах, че свети лампичката на стартера, тоест не дава контакт и като спрях после не можах да я запаля :(

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 00:31 ]
Заглавие: 

YAVOR написа:
Пробвах да го въртя и да го ръчкам, ама никва файда, а преди това забелязах, че свети лампичката на стартера, тоест не дава контакт и като спрях после не можах да я запаля :(
Каква е тая лампичка за стартера ? Някоя разместена пластинка или пружинка има..не е сериозен проблем - спокойно.

Автор:  The Transporter [ 14 Сеп 2006 01:18 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
YAVOR написа:
Контакта или ключа? :) да знам какво да правя
контакти в къщи имате :) Контактен ключ се казва. Т.е. тая ключалка в която пъхаш ключа за да запалиш..ей там ти е проблема ( то ти си знаеш де ) пробвай да вкараш ключа и да го ръчкаш и да го въртиш под различни наклони...

по скоро е клемореда който е под "ключалката" където се пъха ключа

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 01:20 ]
Заглавие: 

The Transporter написа:
PaKo написа:
YAVOR написа:
Контакта или ключа? :) да знам какво да правя
контакти в къщи имате :) Контактен ключ се казва. Т.е. тая ключалка в която пъхаш ключа за да запалиш..ей там ти е проблема ( то ти си знаеш де ) пробвай да вкараш ключа и да го ръчкаш и да го въртиш под различни наклони...

по скоро е клемореда който е под "ключалката" където се пъха ключа
щом връща ключа според мен е самата ключалка :)

Автор:  The Transporter [ 14 Сеп 2006 01:23 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
The Transporter написа:
PaKo написа:
YAVOR написа:
Контакта или ключа? :) да знам какво да правя
контакти в къщи имате :) Контактен ключ се казва. Т.е. тая ключалка в която пъхаш ключа за да запалиш..ей там ти е проблема ( то ти си знаеш де ) пробвай да вкараш ключа и да го ръчкаш и да го въртиш под различни наклони...

по скоро е клемореда който е под "ключалката" където се пъха ключа
щом връща ключа според мен е самата ключалка :)

възможно е ама там е по вероятно е да задържи и въобще да неможе да завърти ключа, ама докато не се разглоби да се види нищо не е сигурно :)

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 01:25 ]
Заглавие: 

А може и двата проблема да са на лице. Щото и това което каза го има той като проблем и за ключа, че го връща също..

Автор:  DiFFF [ 14 Сеп 2006 09:54 ]
Заглавие: 

Ключалката е само шифъра, който разпознава ключа. Ако проблема беше в ключалката, нямаше да може да върти ключа!
Както каза Транспортер, под самия ключов механизъм е разположен клемореда, който се състои от пластинки които дават контакт , и от пружини, които определят положенята на ключа (Стоянка, Зажигание ... и другите простотии).
Проблемът му определено е бил във въпросните пружини, но щом вече не може и да запали, явно и контактните пластинки са се разместили. 3 пъти съм сменял на мойта лада :clap:
Решението е да се отвори и да видиш дали ще стане да се наместят чарковете, ако няма нищо счупено(което е почти невъзможно :) )
И ако не става, купуваш само това дето е под ключалката, продава се отделно във всички магазини и не е толкова скъпо както беше преди :bye:

Автор:  Явор [ 14 Сеп 2006 09:58 ]
Заглавие: 

"ДИфф" Колата си палеше, но няма как да държа ключа да не изгасне и да карам :)
Ей сега ходих на един майстор и ми каза да си купя клеморед и ще ми го смени за 5лв. След малко Дидо- КОБРАТА ще доди да ме дръпне да отидем да ми го направят :)

Автор:  DiFFF [ 14 Сеп 2006 10:30 ]
Заглавие: 

Точно това казах, клемореда не се състои само от контактните пластинки, а и от пружини които определят къде ключа да се спира и кои да са му положенията. Купи си клеморед, ако трябва и аз съм готов да помогна при монтирането, щото ако ти е за пръв път, много ще псуваш докато му хванеш цаката :)

Автор:  DiFFF [ 14 Сеп 2006 11:04 ]
Заглавие: 

Абе тоя е егати изрода! Един голф минава по отец паисии през 3-4 минути и се в една и съща посока(от икономиката към пазара)
От 9 часа постоянно минава :)
Може да го тества нещо, ако го познавате, и не му хареса голфа, кажете му че спокойно може да ми го подари :two beer:
Дизелче, ама видях че всичко по него е затъмнено и отзад има три букви TDI, и тричките в ярко червено :respekt:

Автор:  Явор [ 14 Сеп 2006 11:34 ]
Заглавие: 

Купех си един клеморед за 4лв и за 5лв. ми го смениха и сега всичко е ОК, само че трябваше преди това малко да го смажа, ама да издържи поне 1-2 седмици още :)
Вчера ебати шибания ден :( дори и гума спуках и съм карал около 1км със спуканата гума, дали ще става за нещо...... :) дадах я да я правят.

Автор:  k [ 14 Сеп 2006 18:20 ]
Заглавие: 

Ахаха. Побойници.
:bestwishes:
btw ... оная тема я прекръстете на "Или хубаво, или нищо за Рено", хем да знаят хората кво да пишат, хем да не стават пререкания разни
:bored:

Автор:  Явор [ 14 Сеп 2006 18:27 ]
Заглавие: 

Престанете да се карате и да се правите на биячи, ще предприема други мерки.

Автор:  The Transporter [ 14 Сеп 2006 20:17 ]
Заглавие: 

вече и PaКo може да се похвали с ръчна (макар и лява) :) (аз и толкова нямам ;) )

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 20:22 ]
Заглавие: 

The Transporter написа:
вече и PaКo може да се похвали с ръчна (макар и лява) :) (аз и толкова нямам ;) )
да бе..че и спирачките хващат :) Утре съм замислил другото колело да ремонтирам + поотпускане на жилата на ръчната, че така са доста натегнати и ми се струва, че ще се скъсат :) Иначе мерси Гоше още веднъж...ще се черпим то е ясно :)

Автор:  The Transporter [ 14 Сеп 2006 20:25 ]
Заглавие: 

хехе моля моля :)
тряа зема и аз на голфието си натегна малко спирачките отзад на барабаните че и на мене не ми хваща много ръчната ама има време не ми е болка за умиране

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 20:41 ]
Заглавие: 

Има време ама скоро ще вземе да става студено пък в студа да отваряш колела...

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 21:08 ]
Заглавие: 

Втечнено газово гориво

Втечненото газово гориво се получава от нефт или природен газ. Основни компоненти на автомобилното газово гориво се явяват пропан и бутан.
На станциите за зареждане на автомобили с газ, в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутана за да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури.

Защо газ...?

ИКОНОМИЯ
Цената на газта е значително по-ниска от тази на бензина, ето защо на практика се движите с много по-малко пари. Експлоатационния пробег между смяната на маслото се удължава с 50% т.е. над 15 000км., като детайлите в двигателя остават гарантирано чисти.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Октановото число на газта пропан-бутан е 103. Ето защо при работа на двигателя с газ няма детонации (чукане на аванс). Работата на двигателя с газово гориво се отличава със снижаване нивото на шума и чувствителността към претоварване. Газо-въздушната смес не отмива масления филм от стените на цилиндъра. Не се образуват отлагания и нагари в двигателя. Газта те разрежда моторното масло.

ЕКОЛОГИЯ
Изгарянето на горивото при работа с пропан-бутан е 100% , поради което замърсяването на околната среда е снижено да 60% под задължителните екологични параметри, наложени от Европейския Съюз. Автомобилите движещи се на газ могат да влизат свободно в сините градски зони, изискване за цяла Европа.

ПРАКТИЧНОСТ
Новите геометрични форми на бутилката (на мястото на резервната гума) позволяват оптимално използване на багажното пространство.

ЗАЩО ЛОВАТО?

- 'Ловато Аутогаз' е лидер в бранша, с най-голям обем реализирана продукция.
- Най-доброто съотношение цена/качество.
- Доказани традиции и трайно присъствие на българския пазар - над 10г.
- Най-малкият редуктор на налягане (изпарител) с най-голям практически пробег - 350 000км.
-Системите от последната генерация с марката Ловато, изградени на базата на ел.модули и процесори LOV U2 гарантират оптимално подаване на горивото и осигуряват работа на двигателя (карбуратор или инжекцион), подобна на тази с бензин, а същото се отнася и за сигурността. Чрез системата от контролиращи клапани моментално се спира евентуалното изтичане на гориво, при възникнала неизправност от два независими източника - бутилката и редуктора на налягане (изпарителя).
-Сервизна мрежа в цялата страна.
- 18 месеца гаранции

Нови хоризонти пред уредбите ЛОВАТО

Безбройните приложения на газта, като гориво провокираха фирмата Ловато да разработи нови варианти на своите уредби, предназначени за скутери, мотоциклети, джетове, моторници и др. Цялата гама е в серийно производство и е на разположение за поръчки.


от страницата на Ловато. С някои хора бяхме спорили някои неща...айде да се пообразоват малко :)

Автор:  ///S14.addict [ 14 Сеп 2006 21:14 ]
Заглавие: 

YAVOR написа:
Престанете да се карате и да се правите на биячи, ще предприема други мерки.


Ти ли трийш мненията бе чурка неграмотна?
Това е тема за чат и тука ли сериозно да се държа. Вии сте някакви възпитани рейсъри ли с по три висши? :gay:
А на ония плешив гей, ше му чупя ръчичките от ръменете и ше го бия по главата с тях!

Автор:  Max [ 14 Сеп 2006 21:28 ]
Заглавие: 

я кажете , колко струва джанта втора употреба за Опел(13") и от къде може да се купи
ще ми се да си направя зимен комплект

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 21:29 ]
Заглавие: 

Max написа:
я кажете , колко струва джанта втора употреба за Опел(13") и от къде може да се купи
ще ми се да си направя зимен комплект
обикновенните джанти са по 5-10лв 13-ски...

Автор:  Max [ 14 Сеп 2006 21:37 ]
Заглавие: 

много ли са деформирани или подлежат на баланс по автоморгите

Автор:  PaKo [ 14 Сеп 2006 21:38 ]
Заглавие: 

Max написа:
много ли са деформирани или подлежат на баланс по автоморгите
Oтиваш в Арно ратс и си вземеш ( избираш ) там по 15лв май бяха на джанта...

Автор:  RS4 [ 14 Сеп 2006 21:40 ]
Заглавие: 

///S14.addict написа:
YAVOR написа:
Престанете да се карате и да се правите на биячи, ще предприема други мерки.


Ти ли трийш мненията бе чурка неграмотна?
Това е тема за чат и тука ли сериозно да се държа. Вии сте някакви възпитани рейсъри ли с по три висши? :gay:
А на ония плешив гей, ше му чупя ръчичките от ръменете и ше го бия по главата с тях!

и на мене ми е интересно явор що трии мнения в чата точно,а иначе
не е лошо да са напрай поле за изява като в форума на тунинг-а
,да си ругаем на спокойствие :) .Плешивия гей кой трябва да е щото
нещо изтървах да ви прочета простотиите.

Автор:  ///S14.addict [ 14 Сеп 2006 22:01 ]
Заглавие: 

Никой не искам да засегна. Стана ми интересно тоя биач дето раздава шамарчета кой е и ако може да ми бие няколко. Или ако иска да си бием взаимно докато другия падне ;) :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:

Автор:  RaVeN [ 14 Сеп 2006 22:07 ]
Заглавие: 

И аз искам да попитам КОЙ Е ПЛЕШИВИЯТ ГЕЙ?

Автор:  The Transporter [ 14 Сеп 2006 22:37 ]
Заглавие: 

RaVeN написа:
И аз искам да попитам КОЙ Е ПЛЕШИВИЯТ ГЕЙ?

Страница 36 от 148 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/