Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Need for Speed: Pro Street
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=2&t=29244
Страница 2 от 19

Автор:  ivan89 [ 07 Юни 2007 17:19 ]
Заглавие: 

ие ;) :P :P :P

Автор:  SpeedsteR [ 07 Юни 2007 17:55 ]
Заглавие: 

DrEaM FighTeR написа:
Новия teaser#2 от 31.05.07 Играта излиза на 07.11.07 Това е 11 - тата част от поредицата Need For Speed. Ще излезне през Ноември 2007 Предварително видео на новото NFS с предполагаемо име NFS:Pro Street.



Volkswagen
-Golf R32
-Golf XI


Туй пък какво значи - ще има Golf 11 ли? :)
Аз пък се надявах да има 12...

Автор:  Michael [ 07 Юни 2007 17:57 ]
Заглавие: 

ехеее
може би е голф 6 ако питате мене........
играта ще къртииииии :clap: :clap: :bestwishes: :bestwishes:

Автор:  AC Milan [ 07 Юни 2007 19:15 ]
Заглавие: 

zapochvaite da spestqvate ot zakuski shtot tam pishe che shte ima po golemi izizskvaniq ot carbon ili ot vsqka dr igra
Video kartata trqq da ima pixel shader 3.0
naprao mi e chudno kak shte trygne na moq kashon
ama az shte si vzema procesor ram i video
nai dobre da si vzema Radeon x1950

Автор:  DrEaM FighTeR [ 07 Юни 2007 19:21 ]
Заглавие: 

AC Milan написа:
zapochvaite da spestqvate ot zakuski shtot tam pishe che shte ima po golemi izizskvaniq ot carbon ili ot vsqka dr igra
Video kartata trqq da ima pixel shader 3.0
naprao mi e chudno kak shte trygne na moq kashon
ama az shte si vzema procesor ram i video
nai dobre da si vzema Radeon x1950

Аз имам Radeon X1600 Долу-горе ще тръгне на лоу. :>

Автор:  Bez_Nick [ 07 Юни 2007 20:25 ]
Заглавие: 

DrEaM FighTeR написа:
AC Milan написа:
zapochvaite da spestqvate ot zakuski shtot tam pishe che shte ima po golemi izizskvaniq ot carbon ili ot vsqka dr igra
Video kartata trqq da ima pixel shader 3.0
naprao mi e chudno kak shte trygne na moq kashon
ama az shte si vzema procesor ram i video
nai dobre da si vzema Radeon x1950

Аз имам Radeon X1600 Долу-горе ще тръгне на лоу. :>


най добре не си взимайте Radeon-и за игри.

Автор:  DrEaM FighTeR [ 07 Юни 2007 20:26 ]
Заглавие: 

Nemam_Nick написа:
DrEaM FighTeR написа:
AC Milan написа:
zapochvaite da spestqvate ot zakuski shtot tam pishe che shte ima po golemi izizskvaniq ot carbon ili ot vsqka dr igra
Video kartata trqq da ima pixel shader 3.0
naprao mi e chudno kak shte trygne na moq kashon
ama az shte si vzema procesor ram i video
nai dobre da si vzema Radeon x1950

Аз имам Radeon X1600 Долу-горе ще тръгне на лоу. :>


най добре не си взимайте Radeon-и за игри.

Що бе Карбона ми върви на Хай всичко е до край и без грам сеч.

Автор:  Bez_Nick [ 07 Юни 2007 20:30 ]
Заглавие: 

DrEaM FighTeR написа:
Nemam_Nick написа:
DrEaM FighTeR написа:
AC Milan написа:
zapochvaite da spestqvate ot zakuski shtot tam pishe che shte ima po golemi izizskvaniq ot carbon ili ot vsqka dr igra
Video kartata trqq da ima pixel shader 3.0
naprao mi e chudno kak shte trygne na moq kashon
ama az shte si vzema procesor ram i video
nai dobre da si vzema Radeon x1950

Аз имам Radeon X1600 Долу-горе ще тръгне на лоу. :>


най добре не си взимайте Radeon-и за игри.

Що бе Карбона ми върви на Хай всичко е до край и без грам сеч.


Nvidia се справя по добре в игрите

Автор:  vladis [ 08 Юни 2007 14:15 ]
Заглавие: 

dali shte mi se vijda dobre ??? Video kartata mi e GeForce 6600 256 MB

Автор:  Michael [ 08 Юни 2007 14:22 ]
Заглавие: 

ем аз ще бачкам лятото да посъбера малко кинти и си зимам
GeForce 8800 :clap:

Автор:  Whity [ 08 Юни 2007 18:14 ]
Заглавие: 

h3aDsh07 написа:
ем аз ще бачкам лятото да посъбера малко кинти и си зимам
GeForce 8800 :clap:

нали й знае6 цената около 1000

Автор:  DrEaM FighTeR [ 08 Юни 2007 18:22 ]
Заглавие: 

Ако искате превод на инфото само кажете.

Автор:  Michael [ 08 Юни 2007 18:28 ]
Заглавие: 

Whity написа:
h3aDsh07 написа:
ем аз ще бачкам лятото да посъбера малко кинти и си зимам
GeForce 8800 :clap:

нали й знае6 цената около 1000

питал съм:
Geforce 8800GTS 640mb/320bit ddr3 около 600лв.....
до края на лятото ще падне

Автор:  Whity [ 08 Юни 2007 20:06 ]
Заглавие: 

h3aDsh07 написа:
Whity написа:
h3aDsh07 написа:
ем аз ще бачкам лятото да посъбера малко кинти и си зимам
GeForce 8800 :clap:

нали й знае6 цената около 1000

питал съм:
Geforce 8800GTS 640mb/320bit ddr3 около 600лв.....
до края на лятото ще падне

768Мb-aта

Автор:  Bez_Nick [ 08 Юни 2007 20:06 ]
Заглавие: 

DrEaM FighTeR написа:
Ако искате превод на инфото само кажете.


само казвам :)

Автор:  DrEaM FighTeR [ 08 Юни 2007 23:35 ]
Заглавие: 

Заповядайте!

Need For Speed Pro Street
Need for Speed Pro Street е новото заглавие от прословутата поредица на EA. От компанията поканиха някои от собствениците на NFS фен сайтове в EA Black Box във Ванкувър, Канада, където се разработва играта. Там, колегите ни от http://www.nfsplanet.com/, са успели да зърнат играта в действие. Ето и техните впечатления.


По мое мнение, Need for Speed Pro Street e някак си различна от предишните игри от поредицата. Ако си мислите, че това е add-on към предишно NFS заглавие - това не е така. Need for Speed Pro Street е различна. В нея карането ще е променено из основи, ще има нови режими на игра, както и доста подобрения и нови неща. Накратко, с това заглавие EA искат да вдигнат уличните състезания на следващото, по-високо ниво.

Най-основната и важна промяна в играта ще бъдат пистите, по които ще караме. Те ще бъдат затворени. Т.е., няма да се кара из града, а по писти. EA са направили доста проучвания над този въпрос и са стигнали до извода, че това е новата мода в реалния живот - агресивно рейсинг състезание без почти никакви правила, което се провежда на затворена писта без ченгета или трафик. Играта е в разработка вече 2 години и ще има някои доста значителни промени. Общо взето, това са демидж по колите, тяхната физика и пушек. Тези три неща са много силно развити, но ще стигна до тях по-късно.
Damage:
Каквото се опитваха да правят ченгетата и трафика в по-ранните Need For Speed игри - да ви затруднят да стигнете до финиша - сега се постига чрез damage. Цялата игра е основана върху това. Трябва да внимавате да не потрошите колата си, защото поправянето й след това не е никак евтино и може дори да ви се наложи да не я използвате за известно време. Този път чупенето на колата не е само повърхностно (драскотини и вдлъбвания).. Този път колата ви може да се изпотроши до такава степен, че да не можете да завършите състезанието! Видях това със собствените си очи и нивото на детайлност на трошенето на колите е наистина реалистично!

Отново ще се състезаваме на пристанищеПо-реалистично от всичко, което съм виждал до сега. Предната броня (бъмпърите) и гумите могат да падат, прозорците се чупят, капаците хвърчат във въздуха и в зависимост от какъв материал са различните части на вашата кола (метал, стъкло, пластмаса или карбонови нишки) те получават различни по вид драскотини или направо се чупят. Повреждането на колите се изчислява според момента и така счупеното или повреденото никога няма да изглежда еднакво. Чупенето на колата ще зависи от много фактори, един от които, разбира се, е скоростта. Най-хубавото е, че повредите няма да са само козметични, но и вътрешни, т.е. по частите на колата. Колкото повече си чупите колата, толкова по-бавна става тя. Ако прекалите с блъскането на колата - състезанието приключва. И понеже поправянето на колата струва пари, може би ще искате да похарчите по-голямата част от парите си по нови части под капака, като двигател например, отколкото да поправяте изкривения или поочупен външен вид на колата. Все пак това все още е стриит рейсинг, така че ще изглеждате много по-готини, ако нямате чисто нова кола без нито една драскотина, а кола, която вече хората са виждали и, с която знаят, че сте се състезавали и преди. Ще видим как този аспект от играта ще се развие в процеса на нейната разработка.
Трасета / Писти /
Пистите в Need for Speed Pro Street са базирани на реално съществуващи места по света. EA, както вече казах, направиха доста проучвания и са направили доста снимки, за да могат да направят пистите в играта да изглеждат възможно по-реалистични. Като главен герой в играта, вие ще пътувате из целия свят и ще се състезавате на различни състезателни събития, които се провеждат в различни точки на земното кълбо. Всяко състезание ще бъде провеждано от различни организации, така че винаги стила и правилата ще бъдат различни. Дори и музиката, която ще звучи ще зависи от вида на състезанието, в което участване, но за това повече малко по-късно.
Режими на игра:
В играта има 4 режима на игра и те са: GRIP, Drift, Drag и Speed Challenge. За всеки режим на игра си имате отделно возило, което е перфектно балансирано точно за този тип състезание. От ЕА не говориха много за различните режими на игра, но доколкото знаем, GRIP ще представлява обикновения "Circuit mode", където се състезавате в няколко обиколки срещу даден брой състезатели. Drift-а ще бъде различен от този в Carbon, заради новата физика на колите. За да може повече хора да играят играта, Electronic Arts са разработили т.нар. "асистент", който, ако е включен ще ви помага да вземате завоите по-лесно и да се задържите на пистата. Ако изключите всички "асистенти", играта става по-трудна и придобива вид на симулатор. Drag режима се завръща, но все още няма информация дали и с какво той ще е по-различен от миналите серии. И остана новият режим, наречен Speed Challenge. При него вие ще карате по много дълга писта, където ще трябва да изцедите вашата кола до максимум. Повечето писти са със сравнително прав път, но има и някои с леки завои, по които ако се опитате да завиете с много висока скорост, последиците може да са катастрофални.
Управление:
Имах възможността да опитам да управлявам Nissan 350Z на пистата Infineon и трябва да призная, че беше много готино

Лунапаркът изглежда невероятно изпипан(въпреки, че не ме биваше много на тази писта). Имате възможността да карате с включени или изключени асистенти. Аз, като фен на симулациите, изключих асистенциите и колата никак не бе лесна за управление и придоби едно доста реалистично поведение по пистата. Вече няма това чувство, че карате танк по пътя, както беше при предишните Need For Speed игри. В Pro Street може да карате по начина, по който на вас ви харесва. Ако си падате повече по аркадния стил на игра, може да включите асистенциите и карането става по-лесно, точно както сте свикнали в по-старите NFS заглавия. Pro Street все още си остава игра, заставаща между симулацията и аркадния стил на игра и така би трябвало да бъде. Доста голям ефект на карането оказва и тунинга по колата, но за това по-късно.
Колите:
Типичните за Need For Speed серията лицензирани коли са налице и тук. Особеното в тази част от поредицата е, че ще има повече коли от всяка предишна NFS игра. За съжаление, не мога да кажа нищо за списъкът с коли все още, но ще има коли от около 26 различни марки. От всички тези коли 8 от тях ще са "супер-коли", които ще можете да тунинговате до максимум. Ако никоя от тези 8 супер-коли не ви допадне, може да изберете по-нисък клас кола и след като я тунинговате, да се пробвате срещу по-горен клас коли. И накрая, всичко зависи от начина, по който карате и различните тунинг комбинации, които правите.
Тунинг:
Тунингът е основна характеристика в Need For Speed Pro Street. Познатият ни AutoSculpt, който знаем от Carbon се завръща и тук, но този път е много по-детайлизиран, позволявайки ви да промените почти всяка една част от външния вид на колата. Най-доброто, обаче е, че визуалните ефекти, които правите на колата ще имат влияние върху нейния "performance" (скорост, завиване, спиране и др.) Така че ще трябва да помислите преди да промените външният вид на колата си, защото всяка промяна, която правите ще влияе на performance-a. Вече не всичко опира до това как изглежда колата ви. Именно поради тази причина EA са направили т.нар. въздушен тунел, където ще може да тествате как външния вид на колата влияе на нейния performance. Това е наистина страхотна новост в играта, която лично мисля да използвам.

Отделно от външният вид на колата, ще има и, разбира се, performance тунинг. Както при AutoSculpt, така и performance тунинга е на доста по-високо ниво. За да направят играта по-достъпна, EA са представили няколко вида модификации. Първият вид е за хората, падащи си по аркадния стил игри. На тяхно разположение ще има различни пакети

Състезание на пистаъпгрейди. А ако искате да се задълбочите в тунинга на колата си, има хиляди различни комбинации. Може да промените почти всичко, започвайки от части на двигателя, спирачки, гуми и какво ли още не. В играта има над 90 различни части, които може да ползвате. Може да модифицирате колата по начина, по който на вас ви харесва и ви трябва. Ще имате и на разположение Dyno, където с графики ще може да видите как се справя вашата кола и да тествате коя е най-добрата комбинация от части за вашата кола. И поради факта, че тунинга е наистина на доста високо ниво в играта, ЕА са разработили т.нар "blue prints". "Blue Prints" ви позволява да не купувате частите на своята кола веднага, а вместо това да си запазите желаните от вас части в "blue print" и, когато сте сигурни, че имате идеалната комбинация от части, които ви трябват, прилагате "blue print"-а и частите са вече под капака на колата ви.
Графика:
Аз играх едва ранна алфа версия, затова не мога да кажа много за нея, но ви уверявам, че ще е много детайлна. Колите са направени да изглеждат много по реалистични, не както в NFS Carbon. Всяка кола има от 15.000 до 20.000 полигона и те наистина изглеждат добре. Светлината се отразява точно както трябва, което се вижда и от трейлъра. Разрушенията по колата също са много детайлни. Моделите коли са доста привлекателни и ще се харесат на всички фенове на състезанията.

Голямо ново подобрение в играта е пушекът! В почти всяка състезателна игра, пушекът от гумите изглежда доста примитивен и дори е от 2D текстури. От видяното в EA, NFS Pro Street има много добре изглеждащ пушек. Особено когато правите дрифт, което спомага за покачване на реализъма. Самият пушек е направен със Shader Model 3.0.

Ще видим как всичко това ще изглежда на стари PC карти - конзолите следващо поколение ще се справят без проблем, но за PC не е съвсем ясно. Системните изисквания за PC определено ще бъдат по-високи от Carbon или дори от всяка друга състезателна игра, но ще знаем повече информация за това по-нататък.
Музика:

Както във всяка Need for Speed игра и тук мизуката е много важна. Този път ЕА имат Junkie XL, който ще направи няколко парчета за играта. В зависимост от събитието в което участвате, ще слушате различен стил музика, като например Хард Род, Техно, Електронна или Пънк. Стиловете са свързани с организацията, която организира събитията. Освем от Junkie XL ще има и друа, лицензирана музика.
Общо мнение:
Често казано, аз бях доста изненадан да разбера, че няма да има отворен свят, че няма да има публични пътища и всичко ще се води на затворени писти. Но EA твърдят, че NFS Pro Street няма нищо общо с NASCAR или F1, не е симулация и въпреки това е улично състезание, което бихте могли да направите със собствената си кола. Все още е агресивно състезание и когато видях разрушенията и самите колите всичките ми съмнения се изпариха. Ще може да модифицираме почти всичко и това заедно с демиджа. Липсата на полиция и трафик вече не мисля, че тегли играта назад. Мисля, че ЕА са направили правилна крачка напред и вече нямам тъпрение да направя още тестове, когато играта е в по-завършен вид.

Автор:  Bez_Nick [ 09 Юни 2007 00:55 ]
Заглавие: 

хммм интересно

Автор:  Michael [ 12 Юни 2007 14:07 ]
Заглавие: 

Nemam_Nick написа:
хммм интересно

да...

Автор:  JoKeRa [ 11 Юли 2007 01:36 ]
Заглавие: 

:clap:

Автор:  Michael [ 11 Юли 2007 01:45 ]
Заглавие: 

JoKeRa написа:
:clap:
:clap:

Автор:  Yogi Bear [ 11 Юли 2007 02:16 ]
Заглавие: 

h3aDsh07 написа:
JoKeRa написа:
:clap:
:clap:

Автор:  need4speed [ 11 Юли 2007 16:23 ]
Заглавие: 

хубавото е че ще се чупят колите и ше е по-реалистична(може би)

Автор:  Michael [ 11 Юли 2007 17:11 ]
Заглавие: 

need4speed написа:
хубавото е че ще се чупят колите и ше е по-реалистична(може би)
:clap:

Автор:  Luz_Terin [ 11 Юли 2007 23:29 ]
Заглавие: 

ti zleeeee li siiiiii ?!??!?!?!?!? (:

Автор:  Dr@cula [ 11 Юли 2007 23:32 ]
Заглавие: 

може ли някой да ми каже ориентировъчна цена за видеокарта Nvidia GeForce **** да е поне 256 мб и за хубав процесор който да бачка на поне 1.7-1.8 гХц да знам да почвам ли да събирам или да си стоя и да чакам да я качат в някой зала да я играя


ПС:звездичките съм ги сложил защото не знам кой номер е подходяш и на толкова мб-та да е.Мойта е ГЕ хорс 5500

Автор:  mitko_karting [ 11 Юли 2007 23:50 ]
Заглавие: 

ще тръгне ли на 1,7 гхц и 768 рам

Автор:  smarta [ 12 Юли 2007 00:05 ]
Заглавие: 

да ще ти тръгне просто ти трябва малко по добра видео карта кам 256mb

Автор:  DrAG-oOn [ 12 Юли 2007 00:24 ]
Заглавие: 

моя комп е 1.8GHz 128mb video card и 1024ram

Автор:  xudd [ 12 Юли 2007 02:20 ]
Заглавие: 

Видео карта за 600лева имате ли ако нямате няма ви тръгне

Страница 2 от 19 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/