Бергон интернет и телевизия
http://109.104.192.11/

Формула 1
http://109.104.192.11/viewtopic.php?f=10&t=366
Страница 34 от 38

Автор:  -OpTix [ 03 Ное 2008 00:12 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Ajde sega...systezanie stana i go takova, che shte se govori vinagi...

Автор:  Simon Cowell [ 03 Ное 2008 01:06 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

taka.. drypnax sustezanieto.. gledax nqkolko pyti momenta.. v nachaloto na 68 obikolka pokazvat, che glock e na 10 sekundi ot Hamiltan, koeto e ot nachaloto na startfinalnata prava do drugiq i krai.. e razstoqnieto. Ot koeto kakvo izliza.., che te chak na 71 obikolka, 2 zavoq predi kraq, nastigat bolid, dvijesht se s malka skorost, koito e na 10 sekundi pred tqx samo.. Te karat s nad 200, a Glock nai-mnogo sys 100 100 i neshto.. i 10 sekundi razstoqnie, koeto e nishto, go sukrashtavat za 4 obikolki..Pri takava razlika v skorosta i uj, che ne se dviji s tqxnoto tempo, nqmashe da ima i obikolka i shtqxa da go zadminat.Po-vsichko lichi, che go napravi narochno. Kakto sa dali mn pari za proverki predi sustezanieto, taka sa dali i za podkypi.

Автор:  Simon Cowell [ 03 Ное 2008 01:19 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Am ako komisarite sa na moeto mnenie, znaesh, che mogat da promenqt neshtata, ne vednyj sa go pravili:)

Автор:  Th3^PuNi$HeR [ 03 Ное 2008 13:00 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

В крайна сметка кой е Шампион при Конструктурите ?!?!


Ферари нали ?!? Това показва кой отбор е по-добър (rock)

Автор:  m1t3 [ 03 Ное 2008 21:33 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

nejmedin написа:
Не знам откога гледате Формула 1,аз лично я гледам от 1994г. и за толкова състезания(за 14г. съм пропуснал максимум 5 състезания)съм разбрал,че да караш със сухи гуми на мокър асфалт е невъзможно.Вие изглежда още не сте го разбрали.Глок рискува и не спечели,макар и да не загуби защото си запази позицията на която беше преди да завали.

Аз си спомням състезание, в което шумахер държеше зад себе си 2ма пилоти с гуми за сухо на мокра писта (за съжаление не мога да се сетя кое точно беше)
не е толкова невъзможно

Автор:  Sabotage [ 04 Ное 2008 07:28 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Само междудругото.кой пилот нямаше книжка? :)

Автор:  Max [ 04 Ное 2008 07:59 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

всички казват колко голям пилот е Хамилтън и колко титли му предстои да спечели
а някой усеща ли , че Фетел не е на същото мнение и с конкурентна кола не се интересува кой е шампион и кой иска да става такъв
на (rain) се изравняват възможностите на колите и изпъкват уменията на пилотите
колкото до Глог имаше логика да остане с сухи гуми имаше участъци на които беше сухо и можеше да успее да вземе и по-предна позиция

Автор:  MC_LAREN [ 04 Ное 2008 08:22 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

DOGODINA PAK SE E SAMPION NEMA KOI DRUG DA STANE TOI E NOMER-1 (beer)

Автор:  NightCrawler [ 14 Ное 2008 08:34 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Заминах и погледнах форума беше в добри отношения, връщам се и нападките пак започват :))) както и да е Хамилтън спечели и това е важното за мен, с Макларенисти в софия го отпразнувахме и нямаше нищо по яко от това

ПП: Честито ви и от мен на вас Фенове на ферари от Добрич :))

Автор:  maximalniq [ 21 Мар 2009 00:42 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Цитат:
ФИА обмисля да отхвърли новата система за шампиона във Ф1

Международната автомобилна федерация (ФИА) призна сензационно, че обмисля дали да не отхвърли приетата по-рано тази седмица нова система, за определяне на световния шампион във Формула 1. От ФИА обясниха, че ако наистина пилотите и отборите не искат броя на победите да решават титлата през новия сезон, правилото може да бъде отложено за 2010 година.

На 17 март ФИА обяви, че от 2009 година пилотът с най-много победи през сезона ще бъде коронован шампион, независимо от броя на точките си. Традиционната система с точки (10,8,6,5,4,3,2,1) само ще определя кой ще е първенец, ако двама, трима и т.н. пилоти имат равен брой победи. Това означава на практика, че пилот с повече точки може да не стане световен шампион, ако има по-малко победи от своя конкурент. Системата с точките при конструкторите се запазва каквато е до момента.

По-рано днес Асоциацията на отборите (ФОТА) постави под съмнение легитимността на решението, а през последните дни фигури като Люис Хамилтън, Михаел Шумахер, Фернандо Алонсо, Лука ди Монтедземоло и др. в малка или голяма степен, разкритикуваха ФИА.

ФИА отговори на ФОТА веднага и обясни как Световния съвет е гласувал за промяната, след като е останал с впечатлението, че отборите подкрепят идеята на боса на Гран при Бърни Екълстоун формулирана във вида "победителят взима всичко".

"На 17 март Световния съвет на ФИА отхвърли предложението на ФОТА за промяна на точковата система в шампионата за пилотите (ФОТА предложи по реда на класирането на финала да се взимат съответно 12,9,7,5.4,3,2 и 1 точка бел.р.). Предложението "победителят взима всичко", направено от притежателя на комерсиалните права Бърни Екълстоун, който е останал с впечатлението, че има подкрепата на тимовете, беше гласувано и прието. Ако поради някаква причина, отборите във Формула 1 не са съгласни с новата система, въвеждането й може да бъде отложено за 2010 година", обявиха от ФИА.

Автор:  maximalniq [ 21 Мар 2009 16:13 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Какво стана сега ?В единия сайт пишече са го отхвърлили решението ,в друг ,че са го приели.

Автор:  maximalniq [ 26 Мар 2009 02:27 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Цитат:
25 Март 2009
Шоуто Формула 1 започва: Промените за сезон 2009

Нови правила, нови коли!




През новия сезон във Формула 1 ще станем свидетели на редица промени в техническите и спортни правила. Повечето специалисти са на мнение, че това са най-радикалните промени в спорта през последните 15 години. Те имат за цел, да направят шампионата по-атрактивен за феновете, а цел номер 1 на всички е: Повече изпреварвания и борба между пилотите гума до гума! Първият кръг е тази неделя (29 март) за Гран при на Австралия на пистата "Албърт парк".

Промените в спортните правила имат за цел повишат надеждността и издържливостта на болидите, както и да намалят значително разходи на отборите.

В техническо отношение ФИА си е поставила три основни цели:

1.Намаляване на ролята на аеродинамиката върху представянето на колата

2.По-лесно изпреварване

3.Задържане на сегашните времена на обиколка или по друг начин казано, скоростта на колите да остане почти същата, каквато е била през последните години

Гуми:

След 10 сезона, в които бяха използвани само гуми с канали, Формула 1 връща обратно сликовете (гуми без канали). Основната идея е механичното сцепление с асфалта, да надделява над аеродинамиката. Без канали, сцеплението с асфалта ще се увеличи с 20%, което ще доведе и до по-добро представяне. Механичното сцепление ще се подобри и от липсата на притискаща въздушна сила, заради осакатената и напълно променена аеродинамика.

Пилотите пак ще имат възможност да избират сухи гуми с два типа смеси и пак ще трябва да използват и двата типа в състезанието. Както до сега, Бриджстоун ще избират смесите за двата типа гуми в зависимост от особеностите на пистата - super-soft, soft, medium и hard. Те обаче няма да са задължени да доставят близки по състав гуми, което означава, че разликата между меките и твърдите гуми ще е далеч по-осезаема и голяма. Зелен кант отстрани на гумата ще отличава смесите.

Гумите за дъжд вече ще са известни само като "интермедия", а за екстремно мокро време, само като "мокри". Това е важно да се запомни, защото през последните годни, за този тип гуми се придаваше различно значение. "Мокрите гуми" също ще бъдат отбелязани със зелен канал.

Система за възстановяване на кинетичната енергия "KERS":

От 2009 година отборите имат възможността да използват КЕРС, за да увеличат мощността на колата си. Системата оползотворява кинетичната енергия (до сега тя се прахосваше) предизвикана от натискането на спирачките в процес на спиране. Тази енергия се съхранява посредством механичен маховик или в акумулатор с батерии. После става достъпна за пилота посредством пусков бутон на волана. Той може да бъде натискан по няколко пъти или задържан до пълното разгръщане на допълнителната мощност. По сегашните правила това означава допълнителни 80 к.с. за по-малко от 7 секунди на обиколка. Макар и много полезна, теглото на цялата система и ефекта й върху тежестта на колата не бива да бъдат пренебрегвани. Системата дава предимство от няколко десети от секундата на обиколка. Всички коли от Формула 1 вече имат предупредителни надписи "Високо напрежение".




Двигатели:

Поредният ход за удължаване на живота на двигателите е ограничаването на оборотите от 19 000 на 18 000 об/мин. Пилотите ще могат да използват най-много по 8 двигателя на сезон, като всеки отбор има по 4 допълнителни двигателя за тестове. Когато пилот използва всичките си 8 двигателя, всяка допълнителна смяна ще му коства по 10 места назад на стартовата решетка. Наказание ще има само тогава, когато лимитът от 8 двигателя бъде използван. За разлика от 2008 година, един 2,4 литров V8 двигател не трябва да се ползва задължително в три поредни състезания, след като се монтира в шасито. Санкции за не легитимна смяна няма да има освен, ако пилота не изчерпа лимита си от 8 двигателя за годината. Това означава още, че може да се ползва един мотор за квалификацията и друг за състезанието.

Само Рено получиха възможност да доразработят двигателя си за сезон 2009, за да се изравнят с другите мотори на останалите производители. Както е известно, двигателите във Формула 1 са "замразени" и промени по тях могат да бъдат правени само след одобрение от ФИА. Развитието на техниката в този аспект от спорта ще бъде забранено още дълги години, за да се ограничат разходите.

Аеродинамика:

Заедно със сликовете, през новия сезон тук е най-голямата промяна във Формула 1. Силата на въздушно притискане е драстично намалена, а шаситата и кокпита на болидите са изчистени от всякакви допълнителни приспособления, заради драконовите мерки за външни модификации. Те забраняват дефлектори, крилца, "рога", "слонски уши", всякакви малки и други големи елементи и др.

Освен намаляването на представянето на аеродинамиката, целта на тези промени е и улесняване на изпреварването. Това става благодарение на далеч по-малката турболенция и улеснява приближаването до болида отпред. Най-ясно това си личи от предните и задните крила.

Предното крило вече е по-ниско (от 150 мм на 75 мм) и по-широко (от 1400 мм до 1800 мм - същата ширина, каквато трябва да има и колата). Пилотите вече ще могат до два пъти на обиколка да нагласят предните крила с максимален ъгъл до 6 градуса. Така те ще контролират ъгъла на атака на крилото и ще получават по-голямо притискане към пистата, което трябва да доведе до повече изпреварвания.
Нямам търпение да започне...

Автор:  NightCrawler [ 28 Мар 2009 13:00 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

е вече е факт :)

Автор:  liverp93 [ 28 Мар 2009 13:23 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

дано кими и ферари да се оправят имат доста работа всичко тепърва започа и имат време.Браво на Рубенс и Бътън колата им е мн добра.Винаги съм знаел че Бътън е добър просто му трябваше по-добра кола и вече я има.Все пак моя фаворит е кими (y)

Автор:  -OpTix [ 28 Мар 2009 18:32 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Аууу с това задно крило, немога да ги гледам тези болиди.75см. апфф 150см. си бяха супер.На задните гуми им се е*ава маиката.

Автор:  -OpTix [ 28 Мар 2009 20:29 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Кими Райкконен написа:
Super Mario написа:
Аууу с това задно крило, немога да ги гледам тези болиди.75см. апфф 150см. си бяха супер.На задните гуми им се е*ава маиката.

Приличат малко на снегорини.

Tozi sezon shte dadata poveche pari za gumi ot kolkoto minaliq.Samo zaradi tova 75 santimetrovo zadno krilo.

Автор:  Simon Cowell [ 29 Мар 2009 10:49 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Emi prosto Bez komentar..;) Nova era vuv F1 - nov otbor, koito shte e nad vsichki;p Napomnq mi na beneton ot edno vreme:)

Автор:  starwalker [ 29 Мар 2009 10:54 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

hamilton pak mu raboti kasmeta.....kak sa namyrda 4-ti......a ferrari, ako v nachaloto na shampionata ne otpadnat v nqkolko sastezaniq nqma sa te prosto :@ bulidite sa mi strashno grozni i s teq zadni krila se edno gledam formula ot predi 10 godini bahtiiiii.......

Автор:  L00n [ 29 Мар 2009 11:02 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Как ме е яд за Кубица.

Автор:  M-Power [ 29 Мар 2009 11:04 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

L00n написа:
Как ме е яд за Кубица.

и мен много ме е яд лелел защо не поизчака малко но кво да се прави късмет.

Автор:  NightCrawler [ 29 Мар 2009 13:02 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

според мен Кубица можеше да изчака и да мине Фетел на някоя права, всички го видяхме че беше мн по бърз от Фетьо

относно Ферари малшанс, Маса май още от началото е имал проблем нещо защото времената му са по бавни от тея на Хамилтън а всички знаем Макларъна ква каруца е сега с 8 стотни по бавна от Ферарито ..

относно Хамилтън браво не съм очаквал по добро състезание предвид обстоятелствата имаше и късмет, но сега ако се загледаме и Бътън имаше късмет ако нямаше нямаше да спечели ;) иначе беше супер интересно състезание пък тоя КЕРС нищо не пправи, само това че можеш да се базикаш с някой който иска да те изпревари и особенно той ако няма Алонсо - Глок

Автор:  Simon Cowell [ 29 Мар 2009 13:07 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

tozi sezon shte bude po-razlichen ot vsichki do sega;)

Автор:  NightCrawler [ 29 Мар 2009 15:55 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Определено ще е много различен

Ярно Трули наказан 25 секунди и става 12 Хамилтън минава на 3то

Фетел наказан с 10 места назад и парична глоба ;)

Автор:  Явор [ 29 Мар 2009 21:58 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Хамилтън показа защо е първи. Започна от 18-то място и финишира 4-ти.
Тази година мисля, че ще е по интересно силите вече са доста изравнение и последния ще има шанс да стане първи.

Автор:  NightCrawler [ 30 Мар 2009 21:07 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

YAVOR написа:
Хамилтън показа защо е първи. Започна от 18-то място и финишира 4-ти.
Тази година мисля, че ще е по интересно силите вече са доста изравнение и последния ще има шанс да стане първи.


хаха само Кубика да не го възпрепятства по пътя му към слатната стълба :)))))))))))

Автор:  liverp93 [ 01 Апр 2009 15:12 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Шок и ужас: Гран при на София през 2010 година

Трасето по улиците на града




Светът на Формула 1 днес беше разтърсен днес от сензационната новина, че столицата на България - София, ще бъде домакин на кръг от шампионата през 2010 година. Очаква се още утре шефът на Ф1 Бърни Екълстоун да пристигне в София и да подпише контракт с кмета Бойко Борисов. Трасето ще е по улиците на града, като подобно на Монако, колите ще минават през тунела на НДК. Борисов е дал дума всички дупки в центъра на столицата да бъдат оправени и улиците на града преасфалтирани. Ще бъдат изградени и специлани трибуни. Очаква се състезанието да е по средата на лятото, а по време на уикенда в София ще има официално 4 почивни дни.

Екипът на Formula1.bg се добра и да ексклузивна графика на пистата, която най-веротяно ще се казва "София". Трасето ще е по булевардите "Ген. Скобелев", "Васил Левски", "Цар Освободител", "Евлоги и Христо Георгиеви", "България", "Пенчо Славейков" и "Ген. Тотлебен". Старт-финланата права ще е около стадион "Васил Левски".

тея от formula1.bg са луди без малко да се хвана

Автор:  NightCrawler [ 01 Апр 2009 19:04 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Кими Райкконен написа:
Цитат:
Бътън прави секс в каравана 10 минути след победата
Джесика разгорещила британеца
С кратък, но съдържателен секс се награди Дженсън Бътън за победата в първия старт от Формула 1 за Гран При на Австралия, пише "7 дни спорт". Веднага след церемонията по награждаването наблюдателни английски репортери забелязали пилотът на Браун GP да влиза в малка каравана заедно с приятелката си Джесика. Пълният с адреналин британец страстно награбил манекенката и брутално я набутал в тясното помещение. Близо до вратата Бътън дори изблъскал служител, изправил му се на пътя. След 10 минути двойката излязла от любовното леговище.
"Вътре стана много горещо - похвалил се доволният пилот на журналистите. - Това е един от най-щастливите моменти в живота ми." Досега Бътън беше стъпвал на най-високото стъпало на подиума само веднъж - през 2006 година.

Ако приятелката му му пуска само при победа бая е карал на ръчна! :rofl:


хахахххаха завалийката, той затова сменил гаджето явно

Автор:  NightCrawler [ 02 Апр 2009 13:07 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Хамилтън и Макларън Дисквалифицирани, Трули отново трети ... брата на сезон 2008 е тук и се казва сезон 2009, въпреки че колата на Макларън за момента е най-слаба от тея на лидерите на ФИА не и пречи да вземе малкото което успяха да спечелят от 1вото състезание ;)

Автор:  maximalniq [ 03 Апр 2009 15:31 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Цитат:
Пилотът на Ферари Кими Райконен даде най-добро време във втората свободна тренировка на пистата "Сепанг", преди неделното Гран при на Малайзия, 2-ри кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори остана съотборникът му Фелипе Маса. Така пилотите на италианците дадоха надежди на своите фенове, че развиват колата си в правилната посока. Райконен имаше сериозни проблеми на първата тренировка, когато системата КЕРС в неговата кола се запали и кокпитът на финландеца беше обвит с дим. Райконен имаше затруднения с КЕРС и във втората сесия и отборът му каза по радиото са я изключи. Очевидно високата влажност и температури не се отразяват добре на високото напрежние в батериите.

Трети тази сутрин във втората сесия е Себастиян Фетел с Ред Бул, а 4-ти най-бързият от първата сесия Нико Розберг с Уилямс. Пети е Марк Уебър, а шести Рубенс Барикело с БраунGP. Победителят от Австралия Дженсън Бътън с БраунGP е седми, следван от Накаджима, Ковалайнен и др. Люис Хамилтън е 11-ти, а Фернандо Алосно с Рено 15-ти.

Автор:  -OpTix [ 04 Апр 2009 19:27 ]
Заглавие:  Re: Формула 1

Кими Райкконен написа:
Маса се изложи,давай Кими.

А ти видя ли как?

Страница 34 от 38 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/